joogs 1 717 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 tror Kamara er junior spiller i stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 9. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 9. Mars 2006 (endret) tror Kamara er junior spiller i stabæk Ikke lenger i Frigg, altså! BRA! Han må ikke klippe coole cut'n Endret 9. Mars 2006 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Herlig med seier i dag! Selv med svekket mannskap haler vi dette i land. Veldig bra for selvtilliten og vi kan reise fra La Manga med en god følelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 tror Kamara er junior spiller i stabæk Ikke lenger i Frigg, altså! BRA! Han må ikke klippe coole cut'n Leste at Kamara har hatt sesongkort på Nadderud i flere år, og at å få spille for Stabæk var en drøm som gikk i oppfyllelse!! Slike spillere kan man ikke få nok av!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Meget bra! Kult å lese gjennom en tråd når man ikke har fulgt med. Tre høydepunkter her; to mål og spørsmålet om hvor Dallas var fra . Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Hepp, Jeg er mest glad på Jens sine vegne! Dette trengte han! Tror nok Dallas holder grei eliteseriestandard, bedre ferdigheter, men kanskje litt mer naive i stilen! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Dette var jo oppløftende saker. Virker som om gutta kommer til en hel del sjanser, og vi får to mål fra midtbanespillere, det trenger vi. Veldig viktig for selvtilliten til Jens også, at han får vist at han faktisk kan stå i mål. Stå på, gutta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Dette var jo oppløftende saker. Virker som om gutta kommer til en hel del sjanser, og vi får to mål fra midtbanespillere, det trenger vi. Veldig viktig for selvtilliten til Jens også, at han får vist at han faktisk kan stå i mål. Stå på, gutta! Og ikke bare slippe inn mål, hehe. Men jeg er helt enig, tipper dette hjalp veldig på selvtilliten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 I følge referatene var det et skudd som satt i krysset, ikke lett å redde sånne skudd, men neste gang holder Jens nullen, garantert.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Hørtes ut som Strand også adde vært god. vinner mye dueller og tilrettelegger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Vi får satse på at Ola er vår Rooney Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Vi får satse på at Ola er vår Rooney Noen som har vitale data på Ola? Er han liten og teknisk eller er han "stor og slem" (han er visst bare 16 år, så kanskje blir "stor og slem" passer bedre) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Budstikka kjører med denne overskriften på forsiden nå "Super debut for 16-åring". Det står blant annet a Ola Kamara (16) kom innpå snudde Stabæk treningskampen mot Dallas. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Nettavisen har også sett kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Målene ble vist på tv2 sporten, målet til Nystuen var lekkert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Målene ble vist på tv2 sporten, målet til Nystuen var lekkert. Med et veldig bra forarbeid av Strand, sterk i kroppen han gitt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Vi får satse på at Ola er vår Rooney Da får vi håpe på at han kun er Rooney på banen og ikke utenfor. Rooney er litt ute å kjører til tider. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Vi får satse på at Ola er vår Rooney Noen som har vitale data på Ola? Er han liten og teknisk eller er han "stor og slem" (han er visst bare 16 år, så kanskje blir "stor og slem" passer bedre) Jeg har spillt futsal mot Frigg og da spillte han, han er enormt god teknisk,veldig rask og sterk nesten en komplett fotballspiller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Så målene, sikker straffe av Alan , og herlig skudd av Nystuen! Bra at Ola Kamara gjorde et bra innhopp, men er han henta til 2.laget el A-laget? Han blir jo 17 i år, så hadde gått ann å ha han i A-troppen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Og målet mot Jens, kunne han ikke gjøre noe med. Målet til Nystuen var en lekkerbisk av et mål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Vi får satse på at Ola er vår Rooney Da får vi håpe på at han kun er Rooney på banen og ikke utenfor. Rooney er litt ute å kjører til tider. Han stakk jo fra Everton til Manu også for heller håpe han gjør som Torres og blir i Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Vi får satse på at Ola er vår Rooney Da får vi håpe på at han kun er Rooney på banen og ikke utenfor. Rooney er litt ute å kjører til tider. Han stakk jo fra Everton til Manu også for heller håpe han gjør som Torres og blir i Stabæk Ok, Torres er en fotballgud i mine øyne, så han passer bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 yesssssss Sinnsykt digg, bra at de andre viser at de kan "steppe" opp når Daniel er ute. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tommy_Bob 0 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Vi får satse på at Ola er vår Rooney Noen som har vitale data på Ola? Er han liten og teknisk eller er han "stor og slem" (han er visst bare 16 år, så kanskje blir "stor og slem" passer bedre) Ola Williams Kamara, født i oktober 1989, spilt på Frigg i alle år. Debuterte på a-laget til Frigg i fjor og ble kåret til Friggs beste spiller i sin første kamp fra start, som 15 åring. Er Stabæk supporter og har takket nei til diverse tilbud, senest fra Vålerengen nå i vinter. Ønsket seg selvfølgelig til Stabæk og ble endel av junior rekrutt nå. Studerer på Wang fotball linja og har som sikkert flere har fått med seg debutert på u-17 landslaget nå i februar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Vi får satse på at Ola er vår Rooney Noen som har vitale data på Ola? Er han liten og teknisk eller er han "stor og slem" (han er visst bare 16 år, så kanskje blir "stor og slem" passer bedre) Ola Williams Kamara, født i oktober 1989, spilt på Frigg i alle år. Debuterte på a-laget til Frigg i fjor og ble kåret til Friggs beste spiller i sin første kamp fra start, som 15 åring. Er Stabæk supporter og har takket nei til diverse tilbud, senest fra Vålerengen nå i vinter. Ønsket seg selvfølgelig til Stabæk og ble endel av junior rekrutt nå. Studerer på Wang fotball linja og har som sikkert flere har fått med seg debutert på u-17 landslaget nå i februar. Spillere som takker nei til VIF og ja til Stabæk er som god musikk i mine ører. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 9. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 9. Mars 2006 (endret) Vi får satse på at Ola er vår Rooney Noen som har vitale data på Ola? Er han liten og teknisk eller er han "stor og slem" (han er visst bare 16 år, så kanskje blir "stor og slem" passer bedre) Ola Williams Kamara, født i oktober 1989, spilt på Frigg i alle år. Debuterte på a-laget til Frigg i fjor og ble kåret til Friggs beste spiller i sin første kamp fra start, som 15 åring. Er Stabæk supporter og har takket nei til diverse tilbud, senest fra Vålerengen nå i vinter. Ønsket seg selvfølgelig til Stabæk og ble endel av junior rekrutt nå. Studerer på Wang fotball linja og har som sikkert flere har fått med seg debutert på u-17 landslaget nå i februar. Jeg får tårer i øynene. Heia Ola! Endret 9. Mars 2006 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tommy_Bob 0 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Kan vel legge til at han kan minne litt om Ronaldinho i spillestilen, bare kanskje litt raskere... Men det er viktig at vi ikke får for store forhåpninger nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 386 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Kan vel legge til at han kan minne litt om Ronaldinho i spillestilen, bare kanskje litt raskere... Men det er viktig at vi ikke får for store forhåpninger nå... Hahaha.. hvis den eneste forskjellen mellom kamara og ronaldinho er at ola er kjappere, får ihvertfall ikke jeg forhåpninger... Jeg synes han kan minne litt om Valderama, bare ltt mer krøllete........ men det er viktig at vi ikke får for store forhåpninger nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 10. Mars 2006 Del Skrevet 10. Mars 2006 Gleder meg til å se ham live. Men akkurat nå - sånn på morgenkvisten en tretti dagers tid for sesongstart, kjenner jeg at noe av tvilen og pessimismen har sluppet taket (ok - signaturen min tyder på at jeg er evig optimist, men det er nok ikke sånn). Jeg tror kanskje vi ser spiren til et skikkelig bra Stabæk-lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 10. Mars 2006 Del Skrevet 10. Mars 2006 Gleder meg til å se ham live. Men akkurat nå - sånn på morgenkvisten en tretti dagers tid for sesongstart, kjenner jeg at noe av tvilen og pessimismen har sluppet taket (ok - signaturen min tyder på at jeg er evig optimist, men det er nok ikke sånn). Jeg tror kanskje vi ser spiren til et skikkelig bra Stabæk-lag. Jaaa, endelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå