Morten 22 Del Skrevet 2. Juni 2003 Del Skrevet 2. Juni 2003 Her gang Knutsen står i mål kan man se usikkerheten lang vei. Hvem vil du ha i mål? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 2. Juni 2003 Del Skrevet 2. Juni 2003 Så du Stabæk-VIF? Jon var sikkerheten selv! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 2. Juni 2003 Del Skrevet 2. Juni 2003 Synes egentlig det er ganske imponerende at vi med nest færrest baklengsmål faktisk har skiftet ut keeper to ganger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 3. Juni 2003 Del Skrevet 3. Juni 2003 Det kan du vel ikke mene daniel? Man kunne se usikkerheten lang vei vær gang Knutsen skulle sette ballen i spill. I tillegg har han disse livsfarlige utkastene til midtbanespillerne som motspillerne fanger lett og får farlige sjanser. Vet ikke hvor du satt men på hovedtribunen oia publikum seg ver gang han ikke klarte å sette ballen fort i spilll! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 3. Juni 2003 Del Skrevet 3. Juni 2003 Knudsen skrives med d og ikke t. Mot Sogndal hadde Jon to tabber. Han ble ikke satt ut. Rote har har hatt en gigatabbe mot Lyn og en litt mindre tabbe mot Tromsø, Begge resulterte i baklengsmål. Er Jon favoritten til Gaute? Har Rote mindre tabbekvote? Jeg mener at det bør satses på en keeper ved sesongstart og gi ham tillit og ikke vrake ham pga noen tabber. Dette gir kun dårlig selvtillit for målvaktene og utrygghet spres hos forsvarere når man skifter keeper såpass ofte. Har du sett utspill på tilbakespill fra Rote? Jeg gisper mer over det enn når Knudsen kaster ut. sexxes: At vi har så få baklengsmål vil jeg i større grad tillegge en meget habil bakre firer enn keeperne våre, da de ikke har vartet opp med noen kamper i toppklassen, men ei heller fortjent å bli vraket. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 3. Juni 2003 Del Skrevet 3. Juni 2003 For min egen del synes jeg ikke en av keeperne våre har vist den stabiliteten over tid som kreves for å kunne skille endelig mellom første og andrekeeper, men som gladlaks påpeker er det mulig at en slik stabilitet kommer med tillit. Det hender at Jon er ute og svømmer. Men Rotevatns tabber iår har vært større, og de av oss som av og til ser andrelaget vet at disse har forekommet der også. Å si at Jon var usikker mot VIF skjønner jeg overhodet ingenting av. Han hadde noen redninger av høy klasse, og for meg vil en god redning alltid stå som litt viktigere enn et godt utspill (noe Knudsen forøvrig behersker langt bedre enn Rote). Derfor; Jon Knudsen i mål frem til neste tabbe kommer (for det gjør den sikkert). Tror også Gautes kompromissløse uttak holder keeperne på tærne og topp skjerpet. På andrelagsmatchen mot Frigg igår så jeg en eneste A-lagsspiller på sidelinja, Jon Knudsen. Neppe tilfeldig, han var vel interessert i å se hvordan Rote gjorde det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 3. Juni 2003 Del Skrevet 3. Juni 2003 usikkerheten er når han skal sette spillet i gang, jeg skal være enig at Knutsen er en bra keeper med en utrolig reaksjonsevne og sto en bra kamp mot Vif. Jeg mener det at Rotevatn er en bedre keeper en Knutsen. Tabbe mot Tromsø ? det er ikke mange keepere som hadde tatt den! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 3. Juni 2003 Del Skrevet 3. Juni 2003 Tabbe mot Tromsø ? det er ikke mange keepere som hadde tatt den! Øhhhh..... Hadde du vært der oppe hadde du sett at Rote gjorde en kjempetabbe iforkant. Han fikk ett brukbart tilbakespill og skulle klarere ut på banen. Men han tok 2 berøringer for mye og brukte såpass tid at en Tromsø-spiller kom for nær så han måtte klarere rett på sidelinjen isteden. Det klarte han heller ikke, så han sendte isteden en meget løs pasning mot sidelinjen som motspiller plukket opp. Han sendte ballen videre til en som stod i "retur-rommet" som da dundrat ballen i mål fra 20 meter. Rote hadde akkurat rukket å komme seg i mål, men av en eller annen grunn sto alt for langt ute og rakk ikke ballen. Uansett. Jeg syns Rote og Jon skulle få en omgang hver i hver kamp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 3. Juni 2003 Del Skrevet 3. Juni 2003 Rote er best ikke noe tvil der!! Tim Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 3. Juni 2003 Del Skrevet 3. Juni 2003 Kan ikke få med seg alt vet du. :shock: Uansett så har vi jo to brukbare keepere og et supert forsvar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Del Skrevet 4. Juni 2003 Del Skrevet 4. Juni 2003 Jeg kan være med på at Rote har et mye større potensial enn Knudsen, men som det har vært inne på her tidligere så har Rote stått noen dårlige kamper mot Lyn og Tromsø, i tillegg til noen horrible utspill i nevnte kamper samt også mot Molde. Får han ikke potensialet ut i kamp hjelper det ikke stort. Knudsen er meget god på streken, men så fort det er innlegg fra siden eller dødball blir jeg dødsens nervøs, i feltet sprer han usikkerhet. Men mot Vålerenga sto han prikkfritt og forhåpentligvis gjør han det neste gang også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alessinho 0 Del Skrevet 4. Juni 2003 Del Skrevet 4. Juni 2003 Knutsen er vel bedre i feltet enn på streken, sånn forholdsmessig? Er ikke ofte den gutten feiler i feltet (som jeg har sett hvertfall). Før sesongen mente jeg at Rote burde stå, men ut fra hva som er vist til nå har jeg skiftet mening. Synes Knutsen virker noe sikrere og har større tillit hos backrekka. Dog er de så jevne at det neppe spiller stor rolle hvem som står. Min mening hvertfall... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 4. Juni 2003 Del Skrevet 4. Juni 2003 Da har du ikke sett mange Stabæk kamper hvi du mener Knutsen er best i feltet :?: Styrken til Knutsen er reaksjon han har på streken, desverre for Knutsen så er han en halvmeter for kort for å ruve i feltet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 16. November 2007 Del Skrevet 16. November 2007 Jeg fisker opp denne gamle tråden for å få svar på: hva skjedde med Anders Rotevatn? Hvor dro han, hvor spiller han nå, og hva har skjedd i mellom? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 16. November 2007 Del Skrevet 16. November 2007 Jeg fisker opp denne gamle tråden for å få svar på: hva skjedde med Anders Rotevatn? Hvor dro han, hvor spiller han nå, og hva har skjedd i mellom? Han er vel tilbake til utgangspunktet. Nærmere bestemt i Mjøndalen. Han har vel vært i FFK og i godset før han dro helt hjem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 16. November 2007 Del Skrevet 16. November 2007 Jeg fisker opp denne gamle tråden for å få svar på: hva skjedde med Anders Rotevatn? Hvor dro han, hvor spiller han nå, og hva har skjedd i mellom? Han gikk fra Stabæk til Fredrikstad i 2003 eller 2004 mens Fredrikstad var i første. Fra Fredrikstad gikk han til Bærum. I Bærum ble han i halvannen sesong før han mistet motivasjonen for å spille og endte opp i et fjerde eller femtedivisjonslag på vestlandet et sted.(Tror det var Svelvik) som spillende trener. Tror ikke han spiller aktivt på noe særlig høyt nivå nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 16. November 2007 Del Skrevet 16. November 2007 Vestlandet var jo en bra beskrivelse om Svelvik var laget da;) Men alt vest for Asker kan vel med god samvittighet kalles vestlandet.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 16. November 2007 Del Skrevet 16. November 2007 Vestlandet var jo en bra beskrivelse om Svelvik var laget da;) Men alt vest for Asker kan vel med god samvittighet kalles vestlandet.. Haha, jeg har tydeligvis en veldig bred definisjon på Vestlandet. Mente selvsagt Vestfold Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 16. November 2007 Del Skrevet 16. November 2007 Jeg fisker opp denne gamle tråden for å få svar på: hva skjedde med Anders Rotevatn? Hvor dro han, hvor spiller han nå, og hva har skjedd i mellom? Han gikk fra Stabæk til Fredrikstad i 2003 eller 2004 mens Fredrikstad var i første. Fra Fredrikstad gikk han til Bærum. I Bærum ble han i halvannen sesong før han mistet motivasjonen for å spille og endte opp i et fjerde eller femtedivisjonslag på vestlandet et sted.(Tror det var Svelvik) som spillende trener. Tror ikke han spiller aktivt på noe særlig høyt nivå nå. Rotevatn var roten til alt vondt. Knudsen er 10 ganger bedre. I ALT Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 17. November 2007 Del Skrevet 17. November 2007 Rote var god da han fikk sjansen, så pisspreik at han var dårlig. Syns å huske å lese i Budstikka for noen år siden at han valgte å legge opp som fotballspiller etter at han mistet all motivasjon etter middels spill i Bærum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 17. November 2007 Del Skrevet 17. November 2007 Rote var god da han fikk sjansen, så pisspreik at han var dårlig. Syns å huske å lese i Budstikka for noen år siden at han valgte å legge opp som fotballspiller etter at han mistet all motivasjon etter middels spill i Bærum. Var det ikke noe med at han la opp fordi han ville bli politimann? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 17. November 2007 Del Skrevet 17. November 2007 Litt googling gir Pingo rett. Han spiller (førstekeeper) i Mjøndalen, som holdt på å rykke opp til 1. divisjon i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå