stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. Juni 2003 Del Skrevet 3. Juni 2003 Test deg selv: Fotballregel-QUIZ http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...000&item=270530 Ehh. Jeg fikk 40% riktig.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 3. Juni 2003 Del Skrevet 3. Juni 2003 Jeg fikk 40% riktig.... Fet test. Jeg fikk 66%. Og jeg garanterer at sexxes ikke får 100% Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 3. Juni 2003 Del Skrevet 3. Juni 2003 jeg fikk 66% OFFSIDE VED STRAFFESPARK HAR JEG ALDRI HØT OM Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. Juni 2003 Del Skrevet 3. Juni 2003 Fikk ikke mer enn 46% jeg. Her må det pugges Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 3. Juni 2003 Del Skrevet 3. Juni 2003 Ah! Overasker meg selv og klinker til med: "Hjemme. Score: 80% Du har god kjennskap til fotballreglene, og du får med deg de fleste endringene. Du er med andre ord en av dem som vet hva de snakker om når de dømmer dommer'n nord og ned." Einar, som ser jeg troner suverent på toppen 8) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alessinho 0 Del Skrevet 4. Juni 2003 Del Skrevet 4. Juni 2003 Det er noe kødd med den testen. Svarene mine var akkurat de samme som fasiten, allikevel fikk jeg bare 86%! Dårlige saker, ass.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 4. Juni 2003 Del Skrevet 4. Juni 2003 Jeg synes det var stort sett tullete spørsmål. Hvem er det som gidder å rope: Hei dommerjævel, du må sjekke om målet er 2.55 m høyt Her er et spørsmål dere kan bryne dere på: Når et lag rykker opp til Eliteserien, får laget automatisk et 2. lag i 3. divisjon? Men hva hender med dette 2. laget i det Eliteserielaget rykker ned til 1. divisjon? (Per Ravn Omdal, du får ikke lov til å svare?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dalle 0 Del Skrevet 5. Juni 2003 Del Skrevet 5. Juni 2003 Møkka test... Det hører hjemme å ralle på kamp, ikke kunne reglene... Det er for dommere og hovisfolk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 5. Juni 2003 Del Skrevet 5. Juni 2003 Jeg synes det var stort sett tullete spørsmål. Hvem er det som gidder å rope: Hei dommerjævel, du må sjekke om målet er 2.55 m høyt Her er et spørsmål dere kan bryne dere på: Når et lag rykker opp til Eliteserien, får laget automatisk et 2. lag i 3. divisjon? Men hva hender med dette 2. laget i det Eliteserielaget rykker ned til 1. divisjon? (Per Ravn Omdal, du får ikke lov til å svare?) Når mann rykker opp i Eliten så får de ikke automatisk 2. lag i 3. divisjon.(tror jeg da). og så tror jeg at det skal være minst 2 divisjoner imellom 1 og 2 laget, dermed kan 2 laget fortsatt spille i 3 når ENGA rykker ned. Tim Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 5. Juni 2003 Del Skrevet 5. Juni 2003 Lag i både 1. divisjon og 2. divisjon kan ha andrelag i 3. divisjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 5. Juni 2003 Del Skrevet 5. Juni 2003 Molde har sågar sitt 3. lag i 3. div. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg