Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ah! Overasker meg selv og klinker til med:

"Hjemme.

Score: 80% Du har god kjennskap til fotballreglene, og du får med deg de fleste endringene. Du er med andre ord en av dem som vet hva de snakker om når de dømmer dommer'n nord og ned."

:D

Einar, som ser jeg troner suverent på toppen 8)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det var stort sett tullete spørsmål. Hvem er det som gidder å rope: Hei dommerjævel, du må sjekke om målet er 2.55 m høyt

Her er et spørsmål dere kan bryne dere på:

Når et lag rykker opp til Eliteserien, får laget automatisk et 2. lag i 3. divisjon? Men hva hender med dette 2. laget i det Eliteserielaget rykker ned til 1. divisjon? (Per Ravn Omdal, du får ikke lov til å svare?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det var stort sett tullete spørsmål. Hvem er det som gidder å rope: Hei dommerjævel, du må sjekke om målet er 2.55 m høyt

Her er et spørsmål dere kan bryne dere på:

Når et lag rykker opp til Eliteserien, får laget automatisk et 2. lag i 3. divisjon? Men hva hender med dette 2. laget i det Eliteserielaget rykker ned til 1. divisjon? (Per Ravn Omdal, du får ikke lov til å svare?)

Når mann rykker opp i Eliten så får de ikke automatisk 2. lag i 3. divisjon.(tror jeg da). og så tror jeg at det skal være minst 2 divisjoner imellom 1 og 2 laget, dermed kan 2 laget fortsatt spille i 3 når ENGA rykker ned.

Tim

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Test deg selv: Fotballregel-QUIZ
  • Opprett ny...