AndersBlaa 0 Del Skrevet 12. Oktober 2007 Del Skrevet 12. Oktober 2007 Marel viser seg som en god diplomat Det er sikkert helt greit å være her hvis man er så uheldig å bli født her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 12. Oktober 2007 Del Skrevet 12. Oktober 2007 hehe, leste akkurat denne artikkelen. tja vel, for å være ærlig: heller en glad marel på island enn en sur og sint marel i molde. at han misliker molde kan jeg godt forstå - på en viss måte. men at han uttaler seg så åpent om hva hans synes er ikke helt ok. når jeg tenker på hjemmestedet hans i island, kopavogur, vil jeg ikke akkurat kalle dette "verdens navel" - bare nærheten til reykjavik skaper litt liv. enten er han fryktelig dum eller han er virkelig pissed på (unnskyld) med oppholdet hans i molde. blir spennende å se hvordan han kommer seg ut av dette (eller var dette bare et smart skakktrekk for å komme seg ut av kontrakten ) ser ihvertfall ut som om han bryr seg lite om det folkene i molde synes om han...det han sa i dette rbnett intervjuet var sikkert forordnet fra molde ledelsen. ps: det gikk noen rykter på island for noen uker siden at marel skal hjem, men jeg valgte å ikke skrive om dette fordi det var bare rykter. (og neste gang han skal bytte klubb tar jeg en prat med han før han drar ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Del Skrevet 29. Oktober 2007 marel selger huset da er det vel klart at han drar. tjoa, hadde jeg vunnet en stor nok sum hadde jeg kjøpt huset - ligger jo helt fantastisk! og vi kunne finne ut om byen der oppe virkelig er norges kjedeligste Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Del Skrevet 31. Oktober 2007 marel selger huset da er det vel klart at han drar. tjoa, hadde jeg vunnet en stor nok sum hadde jeg kjøpt huset - ligger jo helt fantastisk! og vi kunne finne ut om byen der oppe virkelig er norges kjedeligste Er det bare meg som tenker "hva har Marel gjort nå?" når Pauligirl har siste innlegg i Gammel blaa aargang? Hva er egentlig så facinerende med denne mildt sagt middelmådige spilleren? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Del Skrevet 31. Oktober 2007 marel selger huset da er det vel klart at han drar. tjoa, hadde jeg vunnet en stor nok sum hadde jeg kjøpt huset - ligger jo helt fantastisk! og vi kunne finne ut om byen der oppe virkelig er norges kjedeligste Er det bare meg som tenker "hva har Marel gjort nå?" når Pauligirl har siste innlegg i Gammel blaa aargang? Hva er egentlig så facinerende med denne mildt sagt middelmådige spilleren? Nei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 marel selger huset da er det vel klart at han drar. tjoa, hadde jeg vunnet en stor nok sum hadde jeg kjøpt huset - ligger jo helt fantastisk! og vi kunne finne ut om byen der oppe virkelig er norges kjedeligste Er det bare meg som tenker "hva har Marel gjort nå?" når Pauligirl har siste innlegg i Gammel blaa aargang? Hva er egentlig så facinerende med denne mildt sagt middelmådige spilleren? tja, hva er egentlig saa spennende med gamle spillere? godt spörsmaal. noen synes det er spennende aa snakke om pfo sin tid i danmark, noen andre synes det er fortsatt spennende aa fortelle hvordan det gaar med martin andresen, jeg synes det er morsomt aa höre hva som skjer med marel. hvis du ikke er interessert i de gamle bare slutt aa lese her. eller ikke les innleggene som handler om spillere du ikke er interessert i - det er det jeg gjör naar det blir for my martin eller pfo her - og det funker bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 12. November 2007 Del Skrevet 12. November 2007 "Martins misser alene med Jarstein! Glimts toppscorer snapper et elendig tilbakespill fra Muri og prøver å runde Odd keeperen. Men Jarstein redder mesterlig." Muri fortsetter som før Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 12. November 2007 Del Skrevet 12. November 2007 "Martins misser alene med Jarstein! Glimts toppscorer snapper et elendig tilbakespill fra Muri og prøver å runde Odd keeperen. Men Jarstein redder mesterlig."Muri fortsetter som før Og følger opp med " 34 Allerede elleve minutter før pause (!) velger Odds danske trener å ta ut Muri, som ikke har hatt noen god dag på jobben. Borchers inn på stopperplassen." ;) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tommy_Bob 0 Del Skrevet 12. November 2007 Del Skrevet 12. November 2007 http://fotballmagasinet.no/?mode=news&id=11218 Rotta flytter på seg igjen... (det er Anders som er helten her...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 13. November 2007 Del Skrevet 13. November 2007 Christian Michelsen drar hjem til Kristiansund; http://www.kristiansundbk.no/index.cfm?obj...584B387CCDDD51D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 27. November 2007 Del Skrevet 27. November 2007 Kjell Sverre sparket i Hønefoss http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=187030 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 28. November 2007 Del Skrevet 28. November 2007 Kjell Sverre sparket i Hønefosshttp://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=187030 Joakim Austnes er enig med Viking, kan kan vi stryke ham fra lista. http://www.fxt.no/tippeligaen/viking/article1465729.ece Vi klarte jo oss mye bedre uten han vi og... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 28. November 2007 Del Skrevet 28. November 2007 Jeg husker Mr. Hansen Wold som en god trener jeg. Hadde vært bra å knytte ham til klubben igjen, forutsatt at det finnes en rolle for ham å fylle.Så vidt jeg husker gjorde han en så bra jobb, og fikk så gode skussmål at Hønefoss henta ham. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 28. November 2007 Del Skrevet 28. November 2007 Jeg husker Mr. Hansen Wold som en god trener jeg. Hadde vært bra å knytte ham til klubben igjen, forutsatt at det finnes en rolle for ham å fylle.Så vidt jeg husker gjorde han en så bra jobb, og fikk så gode skussmål at Hønefoss henta ham. Jeg tror han har et kjempepotensial som speider og spillerutvikler. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 28. November 2007 Del Skrevet 28. November 2007 Jeg tror han har et kjempepotensial som speider og spillerutvikler. Hadde ikke han ansvar for dødballer? Stabæk kunne trengt litt kompetanseheving på det området Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 28. November 2007 Del Skrevet 28. November 2007 Jeg tror han har et kjempepotensial som speider og spillerutvikler. Hadde ikke han ansvar for dødballer? Stabæk kunne trengt litt kompetanseheving på det området Ja, begge veier, egentlig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 30. November 2007 Del Skrevet 30. November 2007 Jeg tror han har et kjempepotensial som speider og spillerutvikler. Hadde ikke han ansvar for dødballer? Stabæk kunne trengt litt kompetanseheving på det området Ja, begge veier, egentlig... Jepp, jeg vil i hvert fall ønske ham velkommen tilbake om han ønsker det. Fikk et meget bra inntrykk av ham under møtet på blaa i (for?)fjor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 2. Desember 2007 Del Skrevet 2. Desember 2007 Hugo satses på. Vel fortjent, spør du meg. http://www.fxt.no/article1470269.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 3. Desember 2007 Del Skrevet 3. Desember 2007 Morsomt med intervjuer med gamle helter i julekalenderen til Stabæk Satyren, som så langt virker veldig bra! Til og med Tommy SL ga et positivt inntrykk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. Desember 2007 (endret) Del Skrevet 3. Desember 2007 (endret) I fotsporene til JJ og omvendt: Anders Linderoth ny trener i Landskrona BoIS Endret 3. Desember 2007 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 3. Desember 2007 Del Skrevet 3. Desember 2007 utrolig at ikke en større klubb har snappet opp AL. Det er jo mange i tippeligaen som er på utkikk...jaja. perler for svin. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 5. Desember 2007 Del Skrevet 5. Desember 2007 http://www.fxt.no/article1478334.ece" target="_blank">Stavrum får ny trenersjanse Håper han lykkes i Skeid. Ingebright Steen Jensen skriver jo forøvrig i siste utgave av "Sa-Sa-Sa"(Skeidavisen) at Skeid er en klubb som nærmest alle ønsker godt. Støtter den, og håper Stavrum kan bidra til å utvikle laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 2. Januar 2008 Del Skrevet 2. Januar 2008 Mads Jørgensen er degradert i Brøndby. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 17. Januar 2008 Del Skrevet 17. Januar 2008 Selv om han fremdeles er i klubben, kan jeg vel poste her at Petter Belsvik har giftet seg. Gratulerer med bryllup på Jamaica Hipp hipp hurra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 17. Januar 2008 Del Skrevet 17. Januar 2008 hehe det var jo også en side man sitter å tråler gjennom eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 17. Januar 2008 Del Skrevet 17. Januar 2008 hehe det var jo også en side man sitter å tråler gjennom eller? Selvfølgelig... Månedens høydepunkt når bryllupsbilder legges ut i landets lokalaviser. Noe annet skulle nesten tatt seg ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 17. Januar 2008 Del Skrevet 17. Januar 2008 skjønner det! men! men likevel, grattis til belsvik! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 22. Januar 2008 Del Skrevet 22. Januar 2008 Peter Sand indstiller karrieren Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 26. Januar 2008 Del Skrevet 26. Januar 2008 Chippen på flyttefot til Deportivo La Coruña? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 28. Januar 2008 Del Skrevet 28. Januar 2008 Chippen på flyttefot til Deportivo La Coruña? Betyr det noen penger i Stabæk-kassen om det blir salg (og ikke utleie)? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå