Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hehe, leste akkurat denne artikkelen.

tja vel, for å være ærlig: heller en glad marel på island enn en sur og sint marel i molde. at han misliker molde kan jeg godt forstå - på en viss måte. men at han uttaler seg så åpent om hva hans synes er ikke helt ok. når jeg tenker på hjemmestedet hans i island, kopavogur, vil jeg ikke akkurat kalle dette "verdens navel" - bare nærheten til reykjavik skaper litt liv. enten er han fryktelig dum eller han er virkelig pissed på (unnskyld) med oppholdet hans i molde.

blir spennende å se hvordan han kommer seg ut av dette (eller var dette bare et smart skakktrekk for å komme seg ut av kontrakten :huh: ) ser ihvertfall ut som om han bryr seg lite om det folkene i molde synes om han...det han sa i dette rbnett intervjuet var sikkert forordnet fra molde ledelsen.

ps: det gikk noen rykter på island for noen uker siden at marel skal hjem, men jeg valgte å ikke skrive om dette fordi det var bare rykter.

(og neste gang han skal bytte klubb tar jeg en prat med han før han drar ;) )

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

marel selger huset

da er det vel klart at han drar.

tjoa, hadde jeg vunnet en stor nok sum hadde jeg kjøpt huset - ligger jo helt fantastisk!

og vi kunne finne ut om byen der oppe virkelig er norges kjedeligste ;)

Er det bare meg som tenker "hva har Marel gjort nå?" når Pauligirl har siste innlegg i Gammel blaa aargang? Hva er egentlig så facinerende med denne mildt sagt middelmådige spilleren?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

marel selger huset

tjoa, hadde jeg vunnet en stor nok sum hadde jeg kjøpt huset - ligger jo helt fantastisk!

Er det bare meg som tenker "hva har Marel gjort nå?" når Pauligirl har siste innlegg i Gammel blaa aargang? Hva er egentlig så facinerende med denne mildt sagt middelmådige spilleren?

Nei.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

marel selger huset

tja, hva er egentlig saa spennende med gamle spillere? godt spörsmaal.

noen synes det er spennende aa snakke om pfo sin tid i danmark, noen andre synes det er fortsatt spennende aa fortelle hvordan det gaar med martin andresen, jeg synes det er morsomt aa höre hva som skjer med marel.

hvis du ikke er interessert i de gamle bare slutt aa lese her. eller ikke les innleggene som handler om spillere du ikke er interessert i - det er det jeg gjör naar det blir for my martin eller pfo her ;) - og det funker bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

"Martins misser alene med Jarstein! Glimts toppscorer snapper et elendig tilbakespill fra Muri og prøver å runde Odd keeperen. Men Jarstein redder mesterlig."

Muri fortsetter som før :lol:

Og følger opp med

" 34 Allerede elleve minutter før pause (!) velger Odds danske trener å ta ut Muri, som ikke har hatt noen god dag på jobben. Borchers inn på stopperplassen."

;) ;) ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg husker Mr. Hansen Wold som en god trener jeg. Hadde vært bra å knytte ham til klubben igjen, forutsatt at det finnes en rolle for ham å fylle.Så vidt jeg husker gjorde han en så bra jobb, og fikk så gode skussmål at Hønefoss henta ham.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker Mr. Hansen Wold som en god trener jeg. Hadde vært bra å knytte ham til klubben igjen, forutsatt at det finnes en rolle for ham å fylle.Så vidt jeg husker gjorde han en så bra jobb, og fikk så gode skussmål at Hønefoss henta ham.

Jeg tror han har et kjempepotensial som speider og spillerutvikler.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke han ansvar for dødballer? Stabæk kunne trengt litt kompetanseheving på det området

Ja, begge veier, egentlig...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke han ansvar for dødballer? Stabæk kunne trengt litt kompetanseheving på det området

Ja, begge veier, egentlig...

Jepp, jeg vil i hvert fall ønske ham velkommen tilbake om han ønsker det. Fikk et meget bra inntrykk av ham under møtet på blaa i (for?)fjor

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Gammel blaa aargang!
  • Opprett ny...