boie 2 386 Del Skrevet 1. Oktober 2008 Del Skrevet 1. Oktober 2008 Mimring med Flem: - Hvordan var Nadderud på den tiden? - Det var bare noen betongklosser rundt banen som folk sto på. Og tilskuerne ble hilst velkommen av speakeren på stadion på fornavn, sier Flem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 1. Oktober 2008 Del Skrevet 1. Oktober 2008 Ekstremt fortjent oppmerksomhet! En av de jeg husker best fra mine yngre dager som Stabækfan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 11. Oktober 2008 Del Skrevet 11. Oktober 2008 Gratulerer til Ackon som fyllte 30 år i går! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 26. November 2008 Del Skrevet 26. November 2008 Kom over 4. div. laget Jardar sin hjemmeside. Visstnok skal Mads Clausen ha tatt over som trener. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 26. November 2008 Del Skrevet 26. November 2008 Kult, skal spille mot Jardar neste år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 26. November 2008 Del Skrevet 26. November 2008 Kult, skal spille mot Jardar neste år. Kommet oppsett så tidlig? Isåfall, hvor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 26. November 2008 Del Skrevet 26. November 2008 Synd det ikke ble noe mer ut av han! Han var jo jævlig bra i et par kamper han fikk prøve seg i for noen sesonger siden. Og han gjorde det vel ikke så verst i Follo heller?!? Hva skjedde med han? Synes forresten Mix ligner litt på Clausen i spillestilen, håper vi får mer ut av han!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 26. November 2008 Del Skrevet 26. November 2008 Kult, skal spille mot Jardar neste år. Kommet oppsett så tidlig? Isåfall, hvor? Oppsettet er ikke klart, men avdelingene. Dette er 4. div avd. 2: Bærumsløkka Fossum Hammersborg Hauger Heming Huk Jardar Lommedalen Røa 2 Vembli FK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 27. November 2008 Del Skrevet 27. November 2008 Skogseid på U21. Så han forøvrig mot Odd her tidligere i høst, og han gjorde et meget solid inntrykk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 3. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 3. Desember 2008 (endret) Har faen ikke ledd så mye på lang tid, men da jeg kom til avsnittet om hvem Richard Ackon var holdt jeg på å dette ut av sengen.. Den unge Ghaneser var lutter vennlighet og smil, men det bød på noen utfordringer likevel. Som da Gudbrand fant ham i uskyldig søvn på fortauet utenfor Rimi på Nedre Stabekk. Der hadde Richard funnet tiden moden for en liten lur, etter en vellykket lunsj bestående av pølebrød med sardiner. Legendarisk Endret 3. Desember 2008 av frilin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 3. Desember 2008 Del Skrevet 3. Desember 2008 hvor kom dette fra? boka? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 3. Desember 2008 Del Skrevet 3. Desember 2008 Har faen ikke ledd så mye på lang tid, men da jeg kom til avsnittet om hvem Richard Ackon var holdt jeg på å dette ut av sengen.. Den unge Ghaneser var lutter vennlighet og smil, men det bød på noen utfordringer likevel. Som da Gudbrand fant ham i uskyldig søvn på fortauet utenfor Rimi på Nedre Stabekk. Der hadde Richard funnet tiden moden for en liten lur, etter en vellykket lunsj bestående av pølebrød med sardiner. Legendarisk Jeg lo også av det, for jeg sov nemlig akkurat samme sted en natt jeg stakk av fra foreldrene mine for mange år siden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 3. Desember 2008 Del Skrevet 3. Desember 2008 Gratulerer til Ackon som fyllte 30 år i går! hvor er ackon nå egentlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 3. Desember 2008 Del Skrevet 3. Desember 2008 Han er ikke proff lengre, men spiller for Cape Coast sitt lag for pensjonerte spillere. Mulig han har sluttet med det også i det siste... Han fikk ihvertfall en knekk etter han forlot stb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 18. Desember 2008 Del Skrevet 18. Desember 2008 Chippen og dama tatt i tollen for alkoholsmugling men dette hører vel mer til i en humortråd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 18. Desember 2008 Del Skrevet 18. Desember 2008 Chippen og dama tatt i tollen for alkoholsmuglingmen dette hører vel mer til i en humortråd - Hvordan kom du deg ut av situasjonen? Spør Aftonbladet. - Det holder jeg for meg selv, svarer fotballkjæresten. ************ Ok, dette vil føre til spekulasjoner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 18. Desember 2008 Del Skrevet 18. Desember 2008 Hva tenker du på? Jeg tenker meg at han bare sa hvem han var jeg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 18. Desember 2008 Del Skrevet 18. Desember 2008 Hva tenker du på? Jeg tenker meg at han bare sa hvem han var jeg... Det var hun som ikke ville si noe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 18. Desember 2008 Del Skrevet 18. Desember 2008 Tryggvi Annan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 18. Desember 2008 Del Skrevet 18. Desember 2008 Annan = Genial investering av RBK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 18. Desember 2008 Del Skrevet 18. Desember 2008 Det kan man si. Samtidig er jeg glad han dro for det betydde spilletid for hauger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 2. Januar 2009 Del Skrevet 2. Januar 2009 Branimir til Tyrkia? http://www.fotballmagasinet.no/index.php?m...ws&id=15904 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 15. Januar 2009 Del Skrevet 15. Januar 2009 Haha! Nå har Lyn virkelig pissa på seg!! HAHA! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=539922 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 15. Januar 2009 Del Skrevet 15. Januar 2009 Haha! Nå har Lyn virkelig pissa på seg!! HAHA! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=539922 Sjekk undertittelen på denne tråden, "en tråd om gamle helter". Ergo skal ikke denne tråden besudles med slike nyheter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 15. Januar 2009 Del Skrevet 15. Januar 2009 Haha! Nå har Lyn virkelig pissa på seg!! HAHA! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=539922 Sjekk undertittelen på denne tråden, "en tråd om gamle helter". Ergo skal ikke denne tråden besudles med slike nyheter! Det betyr vel at Nannskog skriver ny kontrakt ganske snart. Han kan ikke si ifra seg muligheten til å spille MOT rotta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 15. Januar 2009 Del Skrevet 15. Januar 2009 Jeg gleder meg til å hetse han! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 15. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 15. Januar 2009 (endret) Haha! Nå har Lyn virkelig pissa på seg!! HAHA! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=539922 Sjekk undertittelen på denne tråden, "en tråd om gamle helter". Ergo skal ikke denne tråden besudles med slike nyheter! Hvilke andre steder skulle jeg lagt den?? Mener vel PFO er diskutert tidligere i denne tråden og.. Edit: Ser du allerede hadde skrevet det inne på "Blaa". Legger meg flat. Endret 15. Januar 2009 av Mikki Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 15. Januar 2009 Del Skrevet 15. Januar 2009 Moro at det er nettopp han som skal erstatte Espen Hoff i Lyn! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 15. Januar 2009 Del Skrevet 15. Januar 2009 Haha! Nå har Lyn virkelig pissa på seg!! HAHA! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=539922 Sjekk undertittelen på denne tråden, "en tråd om gamle helter". Ergo skal ikke denne tråden besudles med slike nyheter! Nå er jo hovedtittelen "Gammel Blaa aargang" og alle aarganger er nødvendigvis ikke gode, spesiellt ikke denne... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-mads 0 Del Skrevet 15. Januar 2009 Del Skrevet 15. Januar 2009 den mannen er jo en større idiot enn david nielsen og dede anderson til sammen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå