Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alan skal garantert komme en tur ut i pausen og si noe sånn som: "Yes, good match. I like fans you know. They make lot love to me when I come, yesyes. Yesyes, good in my heart, you know." Så hepper han litt i midtsirkelen og danser litt samba med Arild Thorp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alan skal garantert komme en tur ut i pausen og si noe sånn som: "Yes, good match. I like fans you know. They make lot love to me when I come, yesyes. Yesyes, good in my heart, you know." Så hepper han litt i midtsirkelen og danser litt samba med Arild Thorp.

Hehe,hvorfor akkurat Arild Thorp? Det tviler jeg på skjer. Men blir veldig gøy å se Alan igjen, håper så mange som mulig kommer for å hylle vår lille magiker=)

Det fortjener han=)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, ikke glem:

"Yes, Stabæk was great club to me you know... Eh, I miss the club yes, but GOD want me to go to club Trabzonspor you know, ehh?!"

Hva forventer han seg når han kommer hit? Skal vi klappe og synge som vi gjorde, eller?

Endret av nr.25
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, ikke glem:

"Yes, Stabæk was great club to me you know... Eh, I miss the club yes, but GOD want me to go to club Trabzonspor you know, ehh?!"

Hva forventer han seg når han kommer hit? Skal vi klappe og synge som vi gjorde, eller?

Er det noen grunn til å ikke klappe? Alan forlot da klubben på en høyst respektabel måte? Sannsynligvis var det livsviktig for klubben å få inn de pengene.

Jeg kommer til å klappe og synge som faen for Lillemann

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, det er et sårt tema.

Men fotballspillere er som horer... cash is king you know..

Lillemann gjorde som alle andre ville gjort,.. Alle drømmer om å spille i utlandet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, ikke glem:

Er det noen grunn til å ikke klappe? Alan forlot da klubben på en høyst respektabel måte? Sannsynligvis var det livsviktig for klubben å få inn de pengene.

Jeg kommer til å klappe og synge som faen for Lillemann

Jeg vil også klappe, men ville vite om det fortsatt var sure miner rundt han?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi begynne å bråke over at Alan dro?

1. Han var sterkt delaktig i at vi dro hjem gullet i fjor.

2. Han var ikke (mer) overbetalt (enn de andre stjernene våre), selv i fjor.

3. Han ga oss uhorvelig mye cash i kassa da han dro - penger som var livsviktige for oss.

4. Han dro til utlandet - ikke til en konkurrent i tippeligaen - til en netto lønnsutbetaling som er omtrentlig 4-6 ganger mer enn det han fikk hos oss på slutten.

Jeg klapper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Itillegg virker det jo som om at han er en av få utlendinger(uten svensker) som faktisk bryr seg om klubben vår. Tviler sterkt på at feks. Somen kommer tilbake noengang. Det skal man ikke se bortifra at Alan kan komme til å gjøre.

Jeg tror han var oppriktig lei seg for å dra da han trivdes veldig bra her. (Greit, han krevde mer penger; se på agenten. Lett å skjønne hvor han hadde det fra.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3. Han ga oss uhorvelig mye cash i kassa da han dro - penger som var livsviktige for oss.

4. Han dro til utlandet - ikke til en konkurrent i tippeligaen - til en netto lønnsutbetaling som er omtrentlig 4-6 ganger mer enn det han fikk hos oss på slutten.

Jeg klapper.

Ikke glem at fotball ved siden av å være underholdning og showbiz ligner på idrett. En idrettsutøver med ambisjoner vil ikke være fornøyd med å befinne seg på et så lavt nivå, som vi vel må innse at norsk fotball holder. Alan fulgte drømmen sin, noe det er vanskelig å holde mot han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fikk det vi ville av Alan: Han signerte ny kontrakt, bidro til vårt første seriemesterskap i historien og gikk for en pen sum penger. Ja det kostet oss noen dyre månedslønner, men det var det helt klart verdt. At Alan signerte for oss kontra å gå som Bosman og putte et fett sign-on-fee i lommen skal vi glede oss over.

Jeg klapper og synger for Alan, - uten å lure på om det kanskje kan finnes noen som er sure på Alan (noe det er fryktelig rart om det er).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fikk det vi ville av Alan: Han signerte ny kontrakt, bidro til vårt første seriemesterskap i historien og gikk for en pen sum penger. Ja det kostet oss noen dyre månedslønner, men det var det helt klart verdt. At Alan signerte for oss kontra å gå som Bosman og putte et fett sign-on-fee i lommen skal vi glede oss over.

Jeg klapper og synger for Alan, - uten å lure på om det kanskje kan finnes noen som er sure på Alan (noe det er fryktelig rart om det er).

Støttes. Jeg klapper og synger! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg klapper.

Støttes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Samt at han herjet mot Lazio forrige kamp. Herlig!

Gitt at han fortsetter storspillet, og storklubber i England, Spania eller Italia får øynene opp for han, hvor mange millioner kan vi forvente?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samt at han herjet mot Lazio forrige kamp. Herlig!

Gitt at han fortsetter storspillet, og storklubber i England, Spania eller Italia får øynene opp for han, hvor mange millioner kan vi forvente?

Kommer vel helt ann på hvor mye han blir solgt/kjøpt for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Gammel blaa aargang!
  • Opprett ny...