helehus 114 Del Skrevet 11. Oktober 2010 Del Skrevet 11. Oktober 2010 05.41 her... Bra du oppdaterer oss, da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 11. Oktober 2010 Del Skrevet 11. Oktober 2010 Jeg var heldig og ble oppdatert ansikt til ansikt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 16. Oktober 2010 Del Skrevet 16. Oktober 2010 Somen putta på Old Trafford. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 17. Oktober 2010 Del Skrevet 17. Oktober 2010 Keller har fått rødt kort og Alanzinho har scoret i kampen Kasimpasa - Trabzonspor (0-5 i øyeblikket). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Zemzemi 236 Del Skrevet 17. Oktober 2010 Del Skrevet 17. Oktober 2010 Keller har fått rødt kort og Alanzinho har scoret i kampen Kasimpasa - Trabzonspor (0-5 i øyeblikket). Just like old times 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 21. Oktober 2010 Del Skrevet 21. Oktober 2010 Espen Olsen og Isak Scheel rykket opp. Da er det bare å ta imot gamle kjente på Telenor til våren - hvis vår økonomiske ryggrad tåler. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 23. Oktober 2010 Del Skrevet 23. Oktober 2010 Noen som vet hvordan det går med Branimir? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
helehus 114 Del Skrevet 25. Oktober 2010 Del Skrevet 25. Oktober 2010 Noen som vet hvordan det går med Branimir? Dessverre ingen forbedring, dvs. kun litt følelse i armene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Tchoyi putta igjen for West-Brom i dag 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Zemzemi 236 Del Skrevet 30. Oktober 2010 Del Skrevet 30. Oktober 2010 http://fotball.aftenposten.no/internasjonal/article184262.ece Rogne spilte hele mot St. Johnstone Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 5. November 2010 Del Skrevet 5. November 2010 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3021957.ece Et lite intervju med Rogne.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 5. November 2010 Del Skrevet 5. November 2010 Rogne er virkelig et talent utenom det vanlige, synd skadene ser ut til å forfølge ham. Ellers, ser virkelig ingen grunn til at intensiteten på trening i Skottland skal væreså mye høyere enn i Norge... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 6. November 2010 Del Skrevet 6. November 2010 Rogne er virkelig et talent utenom det vanlige, synd skadene ser ut til å forfølge ham. Ellers, ser virkelig ingen grunn til at intensiteten på trening i Skottland skal væreså mye høyere enn i Norge... Utvist etter 40 min i dag, direkte rødt. Celtic ledet 3-0 og spilte 11 mot 10, virker litt unødig. Uansett, fremdeles ingen baklengs med Rogne bak Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 13. November 2010 Del Skrevet 13. November 2010 Linderoth gir seg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
helehus 114 Del Skrevet 14. November 2010 Del Skrevet 14. November 2010 Innslag med Markegård, Clausen og Poljac på NRK1 nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 14. November 2010 Del Skrevet 14. November 2010 Så kjedelig at ingen av dem slo igjenom i stabæk. Glade gutter 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 15. November 2010 Del Skrevet 15. November 2010 Ola Kamara derimot... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 5. Desember 2010 Del Skrevet 5. Desember 2010 Herlig, Somen scora for West Brom mot Newcastle idag, 3-1 seier! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. Desember 2010 Del Skrevet 7. Desember 2010 Tobias Linderoth i Elfsborgs tränarstab Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 17. Desember 2010 Del Skrevet 17. Desember 2010 - Ville ikke forlate Stabæk Somen A. Tchoyi kom til Norge i 2005. Samme sesong gjorde Tommy Svindal Larsen comeback i klubben, og da ble kameruneren til slutt overflødig. Stabæk var smarte nok til å hente ham, og i 2007 ble han kåret til årets spiller av blant annet VG. I 2008 ble han solgt til Red Bull Salzburg - og gjorde stor suksess - før han ble hentet til England foran denne sesongen. - Jeg gjorde det bra i Østerrike, og følte for å ta et nytt steg denne sesongen. Jeg er veldig takknemlig for sjansen jeg har fått. - Samtidig ville jeg egentlig ikke forlate Stabæk den gangen. Jeg hadde en helt utrolig tid der. Og jeg kommer aldri til å glemme hvordan alle rundt klubben tok vare på meg. Men jeg måtte reise for å følge drømmen min, forklarer han. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 17. Desember 2010 Del Skrevet 17. Desember 2010 - Ville ikke forlate Stabæk Somen A. Tchoyi kom til Norge i 2005. Samme sesong gjorde Tommy Svindal Larsen comeback i klubben, og da ble kameruneren til slutt overflødig. Stabæk var smarte nok til å hente ham, og i 2007 ble han kåret til årets spiller av blant annet VG. I 2008 ble han solgt til Red Bull Salzburg - og gjorde stor suksess - før han ble hentet til England foran denne sesongen. - Jeg gjorde det bra i Østerrike, og følte for å ta et nytt steg denne sesongen. Jeg er veldig takknemlig for sjansen jeg har fått. - Samtidig ville jeg egentlig ikke forlate Stabæk den gangen. Jeg hadde en helt utrolig tid der. Og jeg kommer aldri til å glemme hvordan alle rundt klubben tok vare på meg. Men jeg måtte reise for å følge drømmen min, forklarer han. Veldig hyggelig å høre fra Somen. Det er artig at han gjør det bra i England. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 17. Desember 2010 Del Skrevet 17. Desember 2010 - Ville ikke forlate Stabæk Somen A. Tchoyi kom til Norge i 2005. Samme sesong gjorde Tommy Svindal Larsen comeback i klubben, og da ble kameruneren til slutt overflødig. Stabæk var smarte nok til å hente ham, og i 2007 ble han kåret til årets spiller av blant annet VG. I 2008 ble han solgt til Red Bull Salzburg - og gjorde stor suksess - før han ble hentet til England foran denne sesongen. - Jeg gjorde det bra i Østerrike, og følte for å ta et nytt steg denne sesongen. Jeg er veldig takknemlig for sjansen jeg har fått. - Samtidig ville jeg egentlig ikke forlate Stabæk den gangen. Jeg hadde en helt utrolig tid der. Og jeg kommer aldri til å glemme hvordan alle rundt klubben tok vare på meg. Men jeg måtte reise for å følge drømmen min, forklarer han. Veldig hyggelig å høre fra Somen. Det er artig at han gjør det bra i England. Tenkt om vi går i en litt annen anglofil bane neste vår; Stabæk mot WBA på Telenor Arena. Det er riktignok ikke Man U, men det var ikke det laget til Solskjær vi møtte i fjor heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 22. Desember 2010 Del Skrevet 22. Desember 2010 Rogne gjør det bra i Skottland! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 22. Desember 2010 Del Skrevet 22. Desember 2010 Rogne gjør det bra i Skottland! Dette er en tråd om gamle helter, ikke om svikere som sørger for at klubben kun sitter igjen med utdanningskompensasjonspenger. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 22. Desember 2010 Del Skrevet 22. Desember 2010 Rogne gjør det bra i Skottland! Dette er en tråd om gamle helter, ikke om svikere som sørger for at klubben kun sitter igjen med utdanningskompensasjonspenger. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sdk 64 Del Skrevet 22. Desember 2010 Del Skrevet 22. Desember 2010 Rogne gjør det bra i Skottland! Dette er en tråd om gamle helter, ikke om svikere som sørger for at klubben kun sitter igjen med utdanningskompensasjonspenger. Det er farlig å forlate Stabæk... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
henny 50 Del Skrevet 22. Desember 2010 Del Skrevet 22. Desember 2010 Rogne gjør det bra i Skottland! Dette er en tråd om gamle helter, ikke om svikere som sørger for at klubben kun sitter igjen med utdanningskompensasjonspenger. Det er farlig å forlate Stabæk... I det siste kan man faktisk trekke tydelige paralleller mellom SS og Mara Salvatrucha (MS13). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Pettersen 3 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 Vurderte å poste i "Nye spillere" som løsningen på ving/bakromspiss. Men så kom jeg på at vi ikke har penger... http://www.fotbollskanalen.se/1.1989300/2011/01/24/tv_har_gor_chippen_mal_direkt_efter_avspark Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 Regner med at han tjener "greit" i Al-Hilal... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 Rogne gjør det bra i Skottland! Dette er en tråd om gamle helter, ikke om svikere som sørger for at klubben kun sitter igjen med utdanningskompensasjonspenger. Det er farlig å forlate Stabæk... I det siste kan man faktisk trekke tydelige paralleller mellom SS og Mara Salvatrucha (MS13). Ja, på samme måte som man kan trekke tydelige paralleller mellom motstandere av høyhus og Al Qaeda... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå