Albert 921 Del Skrevet 18. August 2011 Del Skrevet 18. August 2011 Noen som husker Tor Aksel Bolle? Jeg skal ikke påstå at jeg gjør det jeg heller, men da jeg tilfeldigvis fant et navnskilt med det navnet i dag, gikk jeg inn og spurte mannen om han ikke var tidligere Stabækspiller. Og det var han. Han mente han ga seg etter 1992-sesongen, men ifølge stabak.no ga han seg før. Uansett satt han med sine ikke så mange grå hår og angret nok litt på at han ga seg da han skulle begynne å studere og så en terminliste med bare to frihelger. Han fikk bare med seg begynnelsen av oppturen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 18. August 2011 Del Skrevet 18. August 2011 Noen som husker Tor Aksel Bolle? Jeg skal ikke påstå at jeg gjør det jeg heller, men da jeg tilfeldigvis fant et navnskilt med det navnet i dag, gikk jeg inn og spurte mannen om han ikke var tidligere Stabækspiller. Og det var han. Han mente han ga seg etter 1992-sesongen, men ifølge stabak.no ga han seg før. Uansett satt han med sine ikke så mange grå hår og angret nok litt på at han ga seg da han skulle begynne å studere og så en terminliste med bare to frihelger. Han fikk bare med seg begynnelsen av oppturen. Fett! Herlig type... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 24. August 2011 Del Skrevet 24. August 2011 Alan til CL Det hadde jo vært gullet godt om Alan fikk mulighet til å briljere litt i CL, så kanskje han kan kjøpes opp av en større klubb, hvilket kunne gitt noen ekstra kroner i klubbkassen (vi har vel fortsatt rett på noen prosenter ved videresalg?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 27. August 2011 Del Skrevet 27. August 2011 Fint å se at Veigar fortsatt bryr seg om oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 5. September 2011 Del Skrevet 5. September 2011 Chippen fortsetter å håve inn penger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 14. September 2011 Del Skrevet 14. September 2011 Budstikka sitter på topp-ti-listen over de høyeste omsetningsbeløpene på boliger for forsommeren i Asker og Bærum. Ikke overraskende er Vålerenga-trener Martin Andresen helt på toppen av listen etter at han sikret seg Ole Robert Reitans Nesøya-palass. ...Så farvel, kjære Bislett På gjensyn Oslo øst Vi skal ut å slåss for Vålerenga Så vi engang blir størst... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 14. September 2011 Del Skrevet 14. September 2011 Alan debuterer i CL i dag, borte mot Inter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 242 Del Skrevet 14. September 2011 Del Skrevet 14. September 2011 Alan debuterer i CL i dag, borte mot Inter Og i øyeblikket leder tyrkerne faktisk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 14. September 2011 Del Skrevet 14. September 2011 Alan debuterer i CL i dag, borte mot Inter Og i øyeblikket leder tyrkerne faktisk... Og de vant. Seiersmålet ble scoret etter at Alan ble byttet ut til fordel for Sapara. Med U i den andre kampen i gruppen har Trabzon fått en fantastisk start. Måtte de gå videre og Alan storspille (=salg og millioner i en slunken klubbkasse?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 14. September 2011 Del Skrevet 14. September 2011 Hadde han ikke blitt solgt, tror jeg han hadde fått debuten sin i CL for 2 år siden... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 14. September 2011 Del Skrevet 14. September 2011 fikk ikke trabzonspor plassen til en eller annen tyrkisk klubb som ble kastet ut av champions league pga. kampfiksing/korrupsjon? saann sett bare flaks at han fikk sin cl debut naa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 15. September 2011 Del Skrevet 15. September 2011 fikk ikke trabzonspor plassen til en eller annen tyrkisk klubb som ble kastet ut av champions league pga. kampfiksing/korrupsjon? saann sett bare flaks at han fikk sin cl debut naa Vel, hvis Fenerbache har betalt andre lag for å legge seg i kamper og Trabzonspor tapte ligagullet på målforskjell så kan noen mene at dette ikke var flaks i det hele tatt. Bare ren og skjær rettferdighet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 15. September 2011 Del Skrevet 15. September 2011 Kred til Alan! Kjekt at de slo Inter-Merda også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 21. September 2011 Del Skrevet 21. September 2011 http://www.youtube.com/watch?v=sdE7kYiB-eM Dette var tider dette! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 22. September 2011 Del Skrevet 22. September 2011 Apropos gamle helter. Var på byen i hamar på lørdag, og ble sittende i baren med historiens mest populære 2.keeper Knut Marius Røvde. Fant tilfeldigvis ut at Røvde har tatt steget over dammen og er keepertrener i MLSfor Vancouver etter å ha jobbet i Trinidad også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 23. September 2011 Del Skrevet 23. September 2011 Aah, herlig å se att Alan kommer seg frem, selv i utlandet.. : p Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlueDream 4 Del Skrevet 24. September 2011 Del Skrevet 24. September 2011 Noen som vet hvordan det går med Christian Keller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 25. September 2011 Del Skrevet 25. September 2011 Ola Kamara har begynt å score... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 25. September 2011 Del Skrevet 25. September 2011 Så vidt jeg vet er Christian Keller nå i Rangers.. Mere vet ikke jeg iaf Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 25. September 2011 Del Skrevet 25. September 2011 Så vidt jeg vet er Christian Keller nå i Rangers.. Mere vet ikke jeg iaf Vi kaller det en trykkfeil, vi. Ikke Rangers, men Randers, i dansk 1. divisjon (ikke Superligaen) 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 26. September 2011 Del Skrevet 26. September 2011 Christian Keller hjemkomst til dansk fodbold er en realitet efter indgåelsen af en 4-årig aftale med Randers FC gældende fra 1. juli 2011. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 3. Oktober 2011 Del Skrevet 3. Oktober 2011 Hva skjer med Veigar?! Blir nesten lei meg av å se hva Martin Andresen har gjort med han, og kjenner han rett og slett ikke igjen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 242 Del Skrevet 8. Oktober 2011 Del Skrevet 8. Oktober 2011 Gratulerer med dagen til Lars Joachim Grimstad! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 10. Oktober 2011 Del Skrevet 10. Oktober 2011 grattis til Richard Ackon med dagen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 10. Oktober 2011 Del Skrevet 10. Oktober 2011 grattis til Richard Ackon med dagen! Du hadde skrevet ned bursdagen hans i kalenderen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 10. Oktober 2011 Del Skrevet 10. Oktober 2011 grattis til Richard Ackon med dagen! Hipp hurra for en alle tiders kar! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
daniny 29 Del Skrevet 11. Oktober 2011 Del Skrevet 11. Oktober 2011 Segerström savner å spille for 10.000 på Fornebu... Din andra säsong med BP lider mot sitt slut, hur är fotbollslivet här jämfört med i en klubb som Stabaek? – Det är såklart en stor skillnad att spela i ett topplag i Norge med 10 000 åskådare i varje match 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 2. Januar 2012 (endret) Del Skrevet 2. Januar 2012 (endret) Var Maaaange årige keeper tom opprykk sessongen er tilbake i rampelyset. Espen Granli er blitt keepertrener i sitt kjære Stabæk, En klubb han spilte for hele sitt aktive liv, må vel ha vært nærmere 20 år i Stabæk. Han var min nabo i Lønnåsen på Hosle, men jeg skjønte aldri hvorfor han spilte for Stabæk når vi andre stort sett spilte i Hosletoppen og Bæring, Han hadde vel ambisjoner.... Så vidt jeg fikk med meg var han 2 keeper vårt første år i TL Senere var han keepertrener i Lyn, da det gikk konk. Artig at han nå blir damelagets keepertrener Etter å ha googlet litt finer jeg ut at han hadde 2 sessonger i Lyn (96+97) etter Stabæk før han ble Keepertrener i Lyn i 12 år Han er en av de som har Norges høyeste Keepertrener utdannelse, ble ansatt på NTG 1.1.12 og er så vidt jeg har skjønt også Ingrids trener på Landslaget http://www.myspace.com/video/stab-k/espen-granli/23391186 Endret 2. Januar 2012 av Buss1 Marius 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 2. Januar 2012 (endret) Del Skrevet 2. Januar 2012 (endret) Var Maaaange årige keeper tom opprykk sessongen er tilbake i rampelyset. Espen Granli er blitt keepertrener i sitt kjære Stabæk, En klubb han spilte for hele sitt aktive liv, må vel ha vært nærmere 20 år i Stabæk. Han var min nabo i Lønnåsen på Hosle, men jeg skjønte aldri hvorfor han spilte for Stabæk når vi andre stort sett spilte i Hosletoppen og Bæring, Han hadde vel ambisjoner.... Så vidt jeg fikk med meg var han 2 keeper vårt første år i TL Senere var han keepertrener i Lyn, da det gikk konk. Artig at han nå blir damelagets keepertrener. Kilde? Hvis dette stemmer, frykter jeg det kan bety at Jon er på vei bort, og at vi må ha inn to nye målvakter til neste år. Blir Bjarni eneste spiller over 23 år neste år? Edit: har lest SFK-tråden nå... Endret 2. Januar 2012 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 2. Januar 2012 Del Skrevet 2. Januar 2012 Har stillingen som keepertrener for SFK vært en del av forhandlingene med Jon da? Hvis ikke endrer vel ikke dette noe på Jons situasjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå