Randers 40 Del Skrevet 14. Mars 2012 Del Skrevet 14. Mars 2012 Ingen kommentar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 6. August 2012 (endret) Del Skrevet 6. August 2012 (endret) Sitat Sportbladet: Fröjd att se Skjelvik Matchens individuella behållning var Kalmars vänsterback, den 21-årige norrmannen Jörgen Skjelvik. Fostrad i Stabaek, i höstas utlånad till Helsingborg – som forward. Men det var för att användas som offensiv ytterback han värvades till Kalmar, och det var en fröjd att se honom ta fart utmed längst ut till vänster. Och vilka högerhörnor karln slår med sin vänsterfot! Inga långsamma lyror utan hårda, pressade bollar i perfekt huvudhöjd. Det var så 1–0 kom i 29:e minuten då mittbacken Paulus Arajuuri knäade bollen i mål. Ändå var AIK förvarnat eftersom vi fem minuter tidigare hade sett den första farliga Skjelvik-hörnan. Jørgen gjør det veldig bra i Kalmar. Morsomt at han har fått til spillet sitt som venstreback! Edit: Er det mulig å fikse så man kan skrive med iPad på forumet? Endret 6. August 2012 av alltidblaa Fix-forsøk fixed. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 6. August 2012 Del Skrevet 6. August 2012 Sitat Sportbladet: Fröjd att se Skjelvik Matchens individuella behållning var Kalmars vänsterback, den 21-årige norrmannen Jörgen Skjelvik. Fostrad i Stabaek, i höstas utlånad till Helsingborg – som forward. Men det var för att användas som offensiv ytterback han värvades till Kalmar, och det var en fröjd att se honom ta fart utmed längst ut till vänster. Och vilka högerhörnor karln slår med sin vänsterfot! Inga långsamma lyror utan hårda, pressade bollar i perfekt huvudhöjd. Det var så 1–0 kom i 29:e minuten då mittbacken Paulus Arajuuri knäade bollen i mål. Ändå var AIK förvarnat eftersom vi fem minuter tidigare hade sett den första farliga Skjelvik-hörnan. Jørgen gjør det veldig bra i Kalmar. Morsomt at han har fått til spillet sitt som venstreback! dette går ikke ann å lese Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 6. August 2012 (endret) Del Skrevet 6. August 2012 (endret) Har fikset innlegget ditt, men har ingen gode forslag til permanent fix for iPad. Du kan prøve IP Board Community appen og se om æøå og öäü funker der. Edit: Obs, les anmeldelsene: "Should have read the other bad reviews! Doesn't work. Can't add communities." Prøv å bytte til mobil-skinnen på iPad. Vet ikke hvor fint det blir, men da fungerer det i alle fall å skrive innlegg... Endret 6. August 2012 av alltidblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 6. August 2012 Del Skrevet 6. August 2012 Har fikset innlegget ditt, men har ingen gode forslag til permanent fix for iPad. Du kan prøve IP Board Community appen og se om æøå og öäü funker der. Edit: Obs, les anmeldelsene: "Should have read the other bad reviews! Doesn't work. Can't add communities." Prøv å bytte til mobil-skinnen på iPad. Vet ikke hvor fint det blir, men da fungerer det i alle fall å skrive innlegg... Når jeg skriver et innlegg fra iPad, redigerer jeg innlegget mitt uten noen endringer. Da kommer æ,ø og å opp på vanlig måte. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 6. August 2012 Del Skrevet 6. August 2012 Jeg pleier å skrive innleggene mine gjennom posten, inkl. porto. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 6. August 2012 Del Skrevet 6. August 2012 http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/klubblos-chippen-tranar-med-mjallby/ Chippen trener med Mjällby og venter fortsatt på rett tilbud. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 6. August 2012 Del Skrevet 6. August 2012 Stabæk ønsker seg Hannovers Henning Hauger på lån ut sesongen, men spilleren selv ønsker etter det NTB kjenner til å bli værende i Tyskland. http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article245669.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 6. August 2012 (endret) Del Skrevet 6. August 2012 (endret) Har fikset innlegget ditt, men har ingen gode forslag til permanent fix for iPad. Du kan prøve IP Board Community appen og se om æøå og öäü funker der. Edit: Obs, les anmeldelsene: "Should have read the other bad reviews! Doesn't work. Can't add communities." Prøv å bytte til mobil-skinnen på iPad. Vet ikke hvor fint det blir, men da fungerer det i alle fall å skrive innlegg... Når jeg skriver et innlegg fra iPad, redigerer jeg innlegget mitt uten noen endringer. Da kommer æ,ø og å opp på vanlig måte. Det funker på æ,ø,å, men ikke på ä og ö.... Endret 6. August 2012 av Slum Norsk-fix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 14. August 2012 Del Skrevet 14. August 2012 Henning kom faktisk på scoringslisten for Hannover i en treningskamp i dag! Håper han kommer seg unna skadeproblemene og finner formen i år. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 14. August 2012 Del Skrevet 14. August 2012 Skjelvik spilte første omgang for U21 mot Østerrike i dag som venstreback. http://www.dagbladet.no/2012/08/14/sport/fotball/norge_u21/22963825/ Ser ut som om vi bommet på posisjonene hans, gitt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 15. August 2012 Del Skrevet 15. August 2012 Dette er jo også en form for gammel blaa aargang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 15. August 2012 (endret) Del Skrevet 15. August 2012 (endret) Dette er jo også en form for gammel blaa aargang En snart fire år gammel artikkel om et ektepar som kostet oss millioner å løse fra kontrakten? Ikke store nyhetsverdien i dette. Endret 15. August 2012 av Slum æøå fix nr. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 15. August 2012 Del Skrevet 15. August 2012 Sjekket ikke datoen, sorry. Var faktisk Haris Skenderovic som postet linken på Twitter... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 15. August 2012 Del Skrevet 15. August 2012 Gaute forlater Asker etter sesongen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 1. September 2012 Del Skrevet 1. September 2012 Vegar fikk sin debut i Bundesliga i dag! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 1. September 2012 Del Skrevet 1. September 2012 Sentral midtbanespiller og greier. Trodde han var hentet inn til venstrebacken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Del Skrevet 15. Oktober 2012 "Frode vår sang og vår glede..." Lykke til! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 18. Oktober 2012 Del Skrevet 18. Oktober 2012 Ollé Ollé er fristilt fra kontrakten sin. Interessant for oss neste sesong? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 18. Oktober 2012 Del Skrevet 18. Oktober 2012 Jeg synes han er bra hvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 24. Oktober 2012 Del Skrevet 24. Oktober 2012 Jon er ferdig. http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10055262 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 24. Oktober 2012 Del Skrevet 24. Oktober 2012 Trist at han skulle ende karrieren sin i Fredrikstad. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 24. Oktober 2012 Del Skrevet 24. Oktober 2012 Trist at han skulle ende karrieren sin i Fredrikstad. Med et nedrykk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 24. Oktober 2012 Del Skrevet 24. Oktober 2012 Da får vi håpe at han ønsker en karriere som keeperutvikler og kommer tilbake til oss for endelig å sørge for at Stabæk klarer å få frem noen målvakter også. Forresten, sett at han blir keeperutvikler hos oss og litt før seriestart bestemmer seg for ikke å legge opp likevel og vil spille for oss i førstedivisjon fordi vi har kun én keeper i stallen - hvilke rettigheter har FFK da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 24. Oktober 2012 Del Skrevet 24. Oktober 2012 Jeg tror han har en "karantene" ut den opprinnelige kontraktstiden, altså ut 2013-sesongen for Jon sin del. Skal han spille for oss før det, må han kjøpes fra FFK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 24. Oktober 2012 Del Skrevet 24. Oktober 2012 Ja, jeg mener det er en karanteneperiode, men jeg var usikker på varigheten og om den tidligere klubben fremdeles sitter på rettighetene til spillerlisensen. Trodde det muligens var halvt års karantene før lisensen ble frigitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 24. Oktober 2012 Del Skrevet 24. Oktober 2012 Ollé Ollé er fristilt fra kontrakten sin. Interessant for oss neste sesong? Definitivt, mener jeg. Har noen andre klubber meldt sin interesse? Han har vel vært på lån mesteparten av tiden sin i Åtvidabergs eller hva de heter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 24. Oktober 2012 Del Skrevet 24. Oktober 2012 Kan vi ikke prøve å få Jon på lån ut sesongen, slik at vi kan gi ham en verdig avskjed der han hører hjemme? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 25. Oktober 2012 Del Skrevet 25. Oktober 2012 Kan vi ikke prøve å få Jon på lån ut sesongen, slik at vi kan gi ham en verdig avskjed der han hører hjemme? Tja.. Har vell ikke råd tipper jeg... Men hadde vært konge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 25. Oktober 2012 Del Skrevet 25. Oktober 2012 Skal visst jobbe med gatelaget i Fredrikstad frem til jul 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå