Posse 21 243 Del Skrevet 2. November 2012 Del Skrevet 2. November 2012 Lennartsson i ferd med å bli seriemester i Sverige med Elfsborg. http://www.budstikka.no/sport/stab%C3%A6k/en-uke-etter-stabek-rykket-ned-kan-lennartsson-ta-gull-med-elfsborg-1.7626654 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 3. November 2012 Del Skrevet 3. November 2012 Lennartsson i ferd med å bli seriemester i Sverige med Elfsborg. http://www.budstikka...sborg-1.7626654 Avgjøres i morgen klokka 15. Muligens vil det kreves seier: http://svenskfotboll.se/allsvenskan/match/?scr=result&fmid=1785640&html5=1 Dersom det blir uavgjort eller tap er Elfsborg avhengig av at Malmö ikke vinner borte mot AIK: http://svenskfotboll.se/allsvenskan/match/?scr=result&fmid=1785644&html5=1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 6. November 2012 Del Skrevet 6. November 2012 Jörgen og Elfsborg tok gullet: http://svenskfotboll.se/allsvenskan/arkiv/kronikor/2012/thylin-kursandring-gav-guld/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 14. November 2012 Del Skrevet 14. November 2012 Somen til Racing og Spania? http://www.as.com/futbol/articulo/racing-negocia-delantero-camerunes-tchoyi/20121027dasdaiftb_9/Tes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 14. November 2012 Del Skrevet 14. November 2012 En viss sviker som siden august har kledd på seg Rema 1000-pose de fleste søndager, utlignet på overtid mot Russland for USA i stad. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 14. November 2012 Del Skrevet 14. November 2012 En viss sviker som siden august har kledd på seg Rema 1000-pose de fleste søndager, utlignet på overtid mot Russland for USA i stad. ...and not a single fuck was given that day Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 14. November 2012 Del Skrevet 14. November 2012 Over til de positive nyhetene, så kan det jo nevnes at Vegar starter på venstrebacken i landskampen som går på Max akkurat nå. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 14. November 2012 Del Skrevet 14. November 2012 ...og han spilte bedre enn John Arne Riise pleier. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 29. November 2012 Del Skrevet 29. November 2012 David blir trener i Lommedalen Hanssen skal trene 3. divisjonsklubb David Hanssen (36) la opp som Stabæk-spiller etter denne sesongen. Nå blir han hovedtrener i Lommedalen i 3. divisjon. – Jeg bor bare 200 meter fra banen, så jeg kan tusle rett opp på banen til trening. Det blir helt perfekt, smiler David Hanssen. Han tviler på om han kommer til å trekke på seg den gule trøya for å spille. – Det er veldig usikkert. Ankelen har vært kaputt denne høstsesongen, sier 36-åringen. Han får med seg den tidligere Bærum- og Brann-spilleren Marcus Bakke som assistenttrener. Nordlie, Rekdal og Backe David Hanssen har vært en fotballnomade. I løpet av 15 år som toppspiller har han spilt for blant annet Stabæk (to perioder), Strømsgodset, Vålerenga, Start og Hønefoss. Han har ingen formell trenerutdannelse, men mener han har lært mye av noen av de mest spennende trenerne i Norge. – Jeg lærte veldig mye av Hans Backe da han var i Stabæk. Kjetil Rekdal i Vålerenga hadde spennende tanker, og filosofien til Tom Nordlie i Start hadde jeg veldig sansen for, sier Hanssen. Han trenger ikke noen formell trenerutdannelse i 3. divisjon. Det kravet kommer først i 2. divisjon og høyere. – Skulle vi rykke opp, så får jeg vel ta noen kurs, da, smiler han. – Ja, hva er ambisjonene for 2013-sesongen? – Litt tidlig å si. Jeg har ikke oversikten over spillematerialet ennå. Men Marcus (Bakke) er veldig opptatt av at det skal bli opprykk. Så vi får se, ler Hanssen. Ikke rik David Hanssen har skrevet under på en ettårsavtale. Kontrakten gir ham ingen grunn til å juble når kontoutskriften kommer. – Jeg skal selvfølgelig jobbe ved siden av. Jeg håper å få avklart det nå før jul, sier Hanssen, som i disse dager er på ferie i Thailand med familien. – Har du større ambisjoner som trener? – Jeg har jo lekt med tanken. Men nå får vi se hvordan dette utvikler seg. Funker det ikke, får man legge tanken bort for godt, sier David Hanssen. Laget starter treningen 5. januar, og de to første ukene er det åpent for talentfulle spillere som ønsker å prøve seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 3. Desember 2012 (endret) Del Skrevet 3. Desember 2012 (endret) Chippen vant sluttspillet i MLS med LA Galaxy nå nylig. Skrev visst under for dem i september. De slo for øvrig Ricardo Clark og Houston Dynamo i finalen. Endret 3. Desember 2012 av Perfect 7 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 28. Desember 2012 Del Skrevet 28. Desember 2012 Henning Hauger skal ha skrevet under på en 4-årskontrakt med Elfsborg, og gjenforenes dermed med Jörgen Lennartsson. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 28. Desember 2012 Del Skrevet 28. Desember 2012 Hmm, ok. Kan vel ikke regne med at han kommer til oss, så da er det vel et bra valg. Så lenge han holder seg langt unna andre lag i Norge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 2. Januar 2013 Del Skrevet 2. Januar 2013 Intervju med Branimir i Josimar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 3. Januar 2013 Del Skrevet 3. Januar 2013 Ryktes at Rogne er på vei til AIK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 3. Januar 2013 Del Skrevet 3. Januar 2013 Har ikke det allerede blitt avfeid? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 5. Januar 2013 Del Skrevet 5. Januar 2013 Vet ikke, men ryktes lite spilletid i Celtic. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 9. Januar 2013 Del Skrevet 9. Januar 2013 Hva er status på Somen om dagen? Fortsatt kontraktsløs? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 9. Januar 2013 Del Skrevet 9. Januar 2013 Jepp. Gidder du ringe du ham? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 21. Januar 2013 Del Skrevet 21. Januar 2013 Tchoyi til Odd? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 21. Januar 2013 Del Skrevet 21. Januar 2013 Så Somen tok selv kontakt med Odd? Er det noen han selv skylder en tjeneste, så er det oss... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kane 129 Del Skrevet 21. Januar 2013 Del Skrevet 21. Januar 2013 Tipper det frister litt mer med Tippeliga enn Adecco.... står jo i artikkelen at han helst ville spilt i en større liga.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 21. Januar 2013 Del Skrevet 21. Januar 2013 Vi hadde jo uansett ikke hatt råd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 21. Januar 2013 Del Skrevet 21. Januar 2013 At alle spillere fra enhver klubb som vil kalle seg større enn Larvik Turn ikke ønsker seg til oss nå har jeg den største forståelse for. Selv om de burde ha mange gode minner herfra. Jeg aner at vi er i ferd med å ta en hamkam. Det eneste som ville vært (marginalt) verre enn det hadde vært å ta en lyn. Jeg tror dette kan ende opp med å bli en ganske enkel sesong å stå på tribunen og se på Stabæk. Alt annet enn at det renner inn baklengsmål vil være over forventning. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 21. Januar 2013 Del Skrevet 21. Januar 2013 Jeg skjønner jo at Somen vil foretrekke Tippeligaen fremfor Adecco, men jeg håper inderlig ikke at han føler at han skylder Odd noe.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 22. Januar 2013 Del Skrevet 22. Januar 2013 Skjønner ikke hvorfor han vil tilbake dit, som jeg husker var han ikke noe særlig før han kom til stb..? Så vil jo tro spillestil osv ikke passer helt for han der, kom tilbake til stb du, Somen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 22. Januar 2013 Del Skrevet 22. Januar 2013 Ryktene sier at Somen levde på smågodt da han var i Odd, at Stabæk innså dette og dermed satte ham på en diett med mindre sukker. Litt i samme gata som da Veigar Pall fikk sausforbud en gang i tiden. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 24. Januar 2013 (endret) Del Skrevet 24. Januar 2013 (endret) Daigo er klar for Vancouver Whitecaps EDIT: Var visst ikke helt klar ennå, selv om et nettsted meldte det Endret 24. Januar 2013 av youngboy Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 29. Januar 2013 Del Skrevet 29. Januar 2013 Daigo er klar for Vancouver Whitecaps EDIT: Var visst ikke helt klar ennå, selv om et nettsted meldte det Mer info her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 31. Januar 2013 Del Skrevet 31. Januar 2013 Kl. 22.23 BEKREFTET: Somen Tchoyi har endelig funnet seg en ny klubb etter at han ble fristilt fra West Bromwich forrige sesong. Den tidligere Stabæk-spilleren er klar for den tyske klubben Augsburg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 8. Februar 2013 Del Skrevet 8. Februar 2013 Hvil i fred knut! God gammel blaa årgang. Ta vare! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå