Bjornh 2 115 Del Skrevet 28. Mai 2015 Del Skrevet 28. Mai 2015 Til sammen seks spillere (A + U21) som helt eller delvis er utviklet i Stabæk :-) Diomande har vel mest fått løftet hos oss, med de andre kan vi ta større del av æren for. Næss og Granlie neste? Hadde Morten vært litt yngre og bitte litte raskere så mener jeg han burde ha vært på A-laget allerede. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 943 Del Skrevet 28. Mai 2015 Del Skrevet 28. Mai 2015 Morten var jo innom landslaget da han var litt yngre og litt raskere, i 2008 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 28. Mai 2015 Del Skrevet 28. Mai 2015 Dersom en av de andre stopperne skulle bli skadet tror jeg nok Morten står høyt på lista over erstattere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 28. Mai 2015 Del Skrevet 28. Mai 2015 Dersom en av de andre stopperne skulle bli skadet tror jeg nok Morten står høyt på lista over erstattere.Om ikke en eks Stb'er er foran han. Rogne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 28. Mai 2015 Del Skrevet 28. Mai 2015 http://m.nettavisen.no/sport/fotball/hauger-tilbake-pa-landslaget---har-hele-tiden-flt-at-jeg-har-noe-a-bidra-med/3422792367.html HH om uttakelsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 28. Mai 2015 Del Skrevet 28. Mai 2015 Thorsby og Trondsen på U21 sammen med Birger. Trondsen, hvem er det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 28. Mai 2015 Del Skrevet 28. Mai 2015 Til sammen seks spillere (A + U21) som helt eller delvis er utviklet i Stabæk :-) Diomande har vel mest fått løftet hos oss, med de andre kan vi ta større del av æren for. Næss og Granlie neste? Hadde Morten vært litt yngre og bitte litte raskere så mener jeg han burde ha vært på A-laget allerede. Jeg tror Meling står foran Granli i køen etter vårsesongen han har hatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Mai 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Mai 2015 Thorsby og Trondsen på U21 sammen med Birger.Trondsen, hvem er det? Jiiises, get over it.. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 29. Mai 2015 Del Skrevet 29. Mai 2015 Til sammen seks spillere (A + U21) som helt eller delvis er utviklet i Stabæk :-) Diomande har vel mest fått løftet hos oss, med de andre kan vi ta større del av æren for. Næss og Granlie neste? Hadde Morten vært litt yngre og bitte litte raskere så mener jeg han burde ha vært på A-laget allerede. Jeg tror Meling står foran Granli i køen etter vårsesongen han har hatt. Helt enig, men han er jo allerede blant de seks utvalgte fra Stabæk :-D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 29. Mai 2015 Del Skrevet 29. Mai 2015 Siden MMS, Næss og Granli er de nordmennene som har startet for oss, men ikke på A- eller U21-landslaget, er det ikke kontroversielt å si at de tre er de nærmeste akkurat nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 30. Mai 2015 Del Skrevet 30. Mai 2015 The Diskeruds ute og trikser igjen? Fra eiendomsbasen i Budstikka: Andel av Eiksveien 58 (Gnr 34, Bnr 19, seksjon 5: Andel kjøpt av Tora Mygland (mor?) og Pål Richard Diskerud (far) i 2006. 12.05.2015: Andelen overdratt fra Tora Mygland til Tor Petter Mygland (onkel?), og deretter solgt fra sistnevnte til Mikkel Morgenstar Pålssøn Diskerud samme dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 30. Mai 2015 Del Skrevet 30. Mai 2015 Tora Mygland er ikke Mix' mor. Hun heter Susan Hagerty Bonsak. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 30. Mai 2015 Del Skrevet 30. Mai 2015 Andel av Eiksveien 58 (Gnr 34, Bnr 19, seksjon 5 12.05.2015: Andelen overdratt fra Tora Mygland til Tor Petter Mygland (onkel?), og deretter solgt fra sistnevnte til Mikkel Morgenstar Pålssøn Diskerud samme dag. Kanskje han lengter så mye tilbake til Bærum og Stabæk at han bare måtte kjøpe seg denne andelen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 30. Mai 2015 Del Skrevet 30. Mai 2015 Jiises, get over it. Dette er bare trist og nedrig. Jeg tror Mix hadde det bra hos oss og mente alt vel. Pappa er ufyselig? Ja men han har aldri spilt for oss heller. La oss ikke bli totalt Se og Hør. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 30. Mai 2015 Del Skrevet 30. Mai 2015 La oss skille litt her'a, faren er ikke først og fremst ufyselig, han er først og fremst kriminell. Hadde det bare vært personligheten hans, kunne man vel vært overbærende og kalt det "sjarmerende"... 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 1. Juni 2015 Del Skrevet 1. Juni 2015 http://www.svt.se/sport/nannskogs-kanon-knacker-anders-svenssonDaniel har ikke glemt gamle kunster 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 1. Juni 2015 Del Skrevet 1. Juni 2015 "vilket jävla mål! fy fan" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 1. Juni 2015 Del Skrevet 1. Juni 2015 Jeg tror Mix hadde det bra hos oss og mente alt vel. Ja nettopp, det var det jeg mente også. Trenger ikke lese alt som sarkasme vet du! Ser forresten at Mix følger Stabæk og på Twitter og kommer med noen "klapp" innimellom, så han følger med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 1. Juni 2015 Del Skrevet 1. Juni 2015 Jeg tror Mix hadde det bra hos oss og mente alt vel. Ja nettopp, det var det jeg mente også. Trenger ikke lese alt som sarkasme vet du! Ser forresten at Mix følger Stabæk og på Twitter og kommer med noen "klapp" innimellom, så han følger med. Vi to er nok enige her. Hva faren gjorde av ugagn mot klubben i forbindelse med sønnens overganger og karriere vet ikke jeg, men jeg har skjønt at mye ikke var bra. Det er uansett historie nå. Mix har selvsagt fått med seg hvordan faren opererer i finansmiljøet og garantert lest oppslagene i DN i november. Men her synes jeg oppriktig synd på Mix. Det må være utrolig å trist å ha en slik pappa, eller å oppdage at pappa er kriminell, ufyselig eller trolig begge deler. Mix var bra for oss, vi var bra for ham og han kan selvsagt komme tilbake en dag og bli en blaa helt igjen. Vi trenger aldeles ikke fråtse i farens elendighet, det har ikke noe med Stabæk å gjøre og Diskerud senior er så langt fra gammel blaa aargang som det er mulig å komme. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 1. Juni 2015 Del Skrevet 1. Juni 2015 http://www.svt.se/sport/nannskogs-kanon-knacker-anders-svensson Daniel har ikke glemt gamle kunster Minner meg om denne her. Merk Årst sin litt spesielle reaksjon i kommentatorboksen.. https://www.youtube.com/watch?v=hhsu8mUILtg#t=1m41s Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 943 Del Skrevet 1. Juni 2015 (endret) Del Skrevet 1. Juni 2015 (endret) Litt gøy å se Janne og Daniel tilbake på treningsfeltet sammen: http://www.svt.se/sport/fotboll/nannskog-hoppar-in-i-halmstad Endret 1. Juni 2015 av duckster 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 1. Juni 2015 Del Skrevet 1. Juni 2015 http://www.svt.se/sport/nannskogs-kanon-knacker-anders-svensson Daniel har ikke glemt gamle kunster Minner meg om denne her. Merk Årst sin litt spesielle reaksjon i kommentatorboksen.. Bjørnar Holmvik tjente ti millioner på den pasningen. Eller kanskje man heller skal si at Brann tapte ti millioner på den pasningen? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 1. Juni 2015 Del Skrevet 1. Juni 2015 Mix var bra for oss, vi var bra for ham og han kan selvsagt komme tilbake en dag og bli en blaa helt igjen. Vi trenger aldeles ikke fråtse i farens elendighet, det har ikke noe med Stabæk å gjøre og Diskerud senior er så langt fra gammel blaa aargang som det er mulig å komme. Nå blir det sikkert kødd med quotingen iom at jeg prøver å gjøre dett på en liten mobilskjerm og dårlig dekning, men; Enig, Mix har lite å gjøre med faren i denne saken. Jeg burde ikke lagt dette i "Gamle helter-tråden". Det var sr. som var målet mitt her, ikke jr. Legger meg flat, osv 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 1. Juni 2015 Del Skrevet 1. Juni 2015 Litt gøy å se Janne og Daniel tilbake på treningsfeltet sammen: http://www.svt.se/sport/fotboll/nannskog-hoppar-in-i-halmstad Linken funker ikke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 1. Juni 2015 Del Skrevet 1. Juni 2015 Litt gøy å se Janne og Daniel tilbake på treningsfeltet sammen: http://www.svt.se/sport/fotboll/nannskog-hoppar-in-i-halmstad Linken funker ikke har sneket seg inn en space på slutten av linken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 1. Juni 2015 Del Skrevet 1. Juni 2015 Den logoen til Halmstad så kjent ut. Godt den er noen år nyere enn vår så det ikke er vi som kopierer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 1. Juni 2015 Del Skrevet 1. Juni 2015 Daniel er faen meg helt king kong.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 2. Juni 2015 Del Skrevet 2. Juni 2015 http://www.sporten.com/nyhet/stokkelien-i-dodelig-angrepstrio Pele og Raul skulle vel også ha vært med Maradonna da det er han som er mest Cuba venn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Juni 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Juni 2015 Daniel Nannskog Nannskog bor og jobber som kjent i Stockholm. Det var derfor naturlig å ta kontakt med ham for å orientere om at Stabæks G13- og G14-lag også i år skulle delta i Lennart Johansson Academy Trocphy (LJAT) i Stockholm i 17. mai-helgen. Nannskog stilte opp med sin sønn for å se G13 mot Liverpool og G14 mot AIK. I tillegg fikk han med seg en eller to andre Stabæk-kamper. Det er en mann med ekte Blaatt hjerte! (Akademi-lagenes FB-sider, Akademiets Instagram og SS FB har allerede omtalt dette, men synes også det bør nevnes her.) 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 3. Juni 2015 Del Skrevet 3. Juni 2015 Jiress Suka Suka bommet i straffekonken for Kvik/Halden mot Godset nå, men Kvik vant likevel! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå