Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fantastisk å se en gammel helt, Nico Næss i garderoben etter den fantastiske matchen i dag. Kommer tilbake om 3-4 år etter å ha blitt millionær i USA og vi spiller Champions League fotball på "Nye Nadderud Stadion" ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haugstad er tydelig bitter på Stabæk etter overgangen, sjekk videointrevju i Fædrelandsvennen, ca 14:20 ut i klippet

http://www.fvn.no/100Sport/fotball/Skuffede-supportere---Trosten-er-a-fa-mote-Start-og-Arendal-226973b.html

Ikke det han selv sier. Han har fulgt med, og vil Stabæk alt det beste. Han synes også det var kjipt at det ble Jerv mot Stabæk, han skulle nok gjerne sett begge lag i Eliteserien. Hvis han hadde sagt at det var blandede følelser hadde det jo vært skandale. Naturlig at han ga alt for Jerv i går, og da er veldig skuffa når det ikke gikk veien. For han er det også stor forskjell på å spille OBOS vs Tippeliga for videre utvikling.

Disclaimer: Jeg har prata en del med Eirik etter at han dro, og også vært og sett han spille i Jerv-kamp.

Disclaimer 2: Jeg forsøkte naturlig nok å psyke han ut før matchen, når han er en motstander er han nettopp det, en motstander.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haugstad er tydelig bitter på Stabæk etter overgangen, sjekk videointrevju i Fædrelandsvennen, ca 14:20 ut i klippet

http://www.fvn.no/100Sport/fotball/Skuffede-supportere---Trosten-er-a-fa-mote-Start-og-Arendal-226973b.html

Ikke det han selv sier. Han har fulgt med, og vil Stabæk alt det beste. Han synes også det var kjipt at det ble Jerv mot Stabæk, han skulle nok gjerne sett begge lag i Eliteserien. Hvis han hadde sagt at det var blandede følelser hadde det jo vært skandale. Naturlig at han ga alt for Jerv i går, og da er veldig skuffa når det ikke gikk veien. For han er det også stor forskjell på å spille OBOS vs Tippeliga for videre utvikling.

Disclaimer: Jeg har prata en del med Eirik etter at han dro, og også vært og sett han spille i Jerv-kamp.

Disclaimer 2: Jeg forsøkte naturlig nok å psyke han ut før matchen, når han er en motstander er han nettopp det, en motstander.

Haugstad sier jo egentlig bare at det ikke er blandede følelser (mao. han har fullt fokus på at han spiller for Jerv) og så kommer han med noen standardfraser om fantastiske supportere. Jeg klarer ikke å se spor av bitterhet. Hadde han vært vår spiller i samme situasjon og sagt noe annet, hadde det vært ramaskrik her inne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er helt usannsynlig at Bob har noe som helst mere fokus på det norske landslaget, enn NULL. Han har jo allerede en jobb, og sitter ikke å tenker på norske redningsplanker. Dream on!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Gammel blaa aargang!
  • Opprett ny...