@ringo 22 151 Del Skrevet 11. April 2017 Del Skrevet 11. April 2017 Spilte han ikke spiss under USA turneringen da? Tror jeg du har rett i, virket vel nærmest som om det gikk sport i å bruke han feil. Uansett hvem sin skyld det var så er det synd Trondsen ikke er Stabækspiller i dag. Vi kunne fått adskillig bedre betalt om vi hadde forvaltet ressursen bedre 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 702 Del Skrevet 11. April 2017 Del Skrevet 11. April 2017 Hadde han nektet å spille og blitt satt på 2. laget frem til kontrakten gikk ut hadde vi ikke fått noe som helst. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 11. April 2017 Del Skrevet 11. April 2017 Da hadde det bare vært å ta til fornuft og brukt ham riktig da, eller hur? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 11. April 2017 (endret) Del Skrevet 11. April 2017 (endret) Da hadde det bare vært å ta til fornuft og brukt ham riktig da, eller hur?Hva trener og spiller synes er riktig, kan være like forskjellig fra hva du og Krekar mener er rett. Uansett, vi manglet spillere den sesongen i noen posisjoner, treneren tok den med det største fotballhode å flyttet han ned på back og kant! Noe som har vært gjort med hell på mange unge gutter tidligere! Om vi hadde hatt økonomi til å fylle de tomme plassene hadde han helt sikkert blitt brukt på midten sentralt, eller venstre benk, da vi hadde hatt råd til å hente ferdige spillere og latt han bruke tid på å ta nivået! Ergo da hadde han inne vært der han er i dag... Endret 11. April 2017 av blaasoldat Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. April 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. April 2017 Tar vi denne diskusjonen to år senere? Virkelig? 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 11. April 2017 Del Skrevet 11. April 2017 Synes vi skal la Anders Trondsen være i fred under kampen. Selv om vi skal selvfølgelig juble høyt når Vetlesen knærter han ned. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 11. April 2017 Del Skrevet 11. April 2017 Tar vi denne diskusjonen to år senere? Virkelig?tema for diskusjonen er da veldig relevant? Vi har gjort dette med flere, med hell og uhell.. Trondsen er bare han ene som faktisk forsvant. Ikke ta det vondt ment, men sånn type forumpoliti synes jeg er unødvendig. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 11. April 2017 Del Skrevet 11. April 2017 Spilte han ikke spiss under USA turneringen da?Tror jeg du har rett i, virket vel nærmest som om det gikk sport i å bruke han feil. Uansett hvem sin skyld det var så er det synd Trondsen ikke er Stabækspiller i dag. Vi kunne fått adskillig bedre betalt om vi hadde forvaltet ressursen bedre Kunne ikke vært mere enig. Noen ganger tar prestisjen overhånd. Og mange Alfa Hanner på samme beite blir dårlig forvaltning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 11. April 2017 Del Skrevet 11. April 2017 Tar vi denne diskusjonen to år senere? Virkelig?tema for diskusjonen er da veldig relevant? Vi har gjort dette med flere, med hell og uhell.. Trondsen er bare han ene som faktisk forsvant. Ikke ta det vondt ment, men sånn type forumpoliti synes jeg er unødvendig. Beklager, det var ikke inntrykket jeg ville gi. Jeg bare føler dette har blitt ganske gjentagende, særlig siden flere debattanter har andre motiver i tilfellet Trondsen. Men det var en teit post av meg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. April 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. April 2017 Jaha? Hvilke motiver skulle det være? Trondsen er en av tippeligaens aller beste midtbanespillere og burde aldri vært solgt hverken til en klubb som S08 eller til den prisen han ble solgt for. Så kan vi være enige om å være uenige i hvem sin skyld det er at han forlot klubben slik han gjorde. For meg fremstår det som ren inkompetanse fra klubbens daværende sportslige ledelse. Jeg er overbevist om at han ville vært en solid tilvekst for oss i alle sesongene siden han forlot oss inkludert inneværene og det bør være rom for å ha meninger om hvor klønete vi håndterte akkurat denne spilleren. Så er det selvsagt ikke et isolert tilfelle, men det er nå aktualisert av at vi møter s08. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. April 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. April 2017 @ringo: Hehe, ja hvilke motiver skulle det være? Du har ikke skjult veldig godt at du ikke har sansen for Bob. Du uttrykte din skepsis da han ble ansatt, og i ettertid er vel 99 % enige om at du tok veldig feil. Dette har du aldri villet innrømme. Kritikken mot bruken av Trondsen fremstår som et halmstrå for å kritisere Bob. Å komme trekkende med at han nå er en av ELs beste midtbanespillere er ikke særlig relevant da han var i Stabæk som tenåring. Den gang var han definitivt ikke en av de beste midtbanespillerne... Bob mente at Stabæk var best tjent med å bruke han som back. Jeg kan ikke se at det i ettertid er noe som tilsier at han tok feil. Sammenlignet med spådommene har vi aldri overprestert mer enn vi gjorde med Bob. For meg er det helt ubegripelig at noen i fullt alvor hevder at en tenåring skal kunne diktere hvor på banen han skal spille. I den alderen bør man være strålende fornøyd med i det hele tatt å få førstelagserfaring. 29 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 702 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. April 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. April 2017 Noen eksempler jeg kommer på: Meling: Ønsket vel primært å spille back. Hørte ikke mye sutring da han måtte bidra på midten i fjor Hanche, MMS, Hammer, IAO mfl: Kommer du som midtstopper fra juniorlag får du finne deg i å spille back litt før du får tillit i midten. Kassi: Var det snakk om at han helst ville spille sentralt? Synes han tar kantrollen og spissplassen uten større problemer Hedenstad: Kom som sentral midt fra u-lag og endte som back. Tror ikke han angrer Mix: Måtte vel spille back en kamp eller to? Ikke kjent som personen som gir for mye ellers Tobbe, Henning mfl: Det ble vel en del kamper som kant i 4-4-2 før disse gutta fikk spille sentralt på seniornivå. Som Ace sier: Er du 19 spiller du der du får beskjed. Om du synes du er viktigere enn gruppa ønskes du lykke til videre. Selvfølgelig vondt å se en spiller utvikle seg i en annen klubb, men var vel feks en større glipp av klubben å ikke få satset på Rogne? Og hvilke andre spillere ville egentlig ha kvalifisert til å kunne kreve spilletid og posisjon? Sebastian Pedersen? Hva gjør vi hvis han krever å få spille? Hugo? Hvis han insisterer på å spille en bestemt posisjon, skal han få velge selv? 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 12. April 2017 Del Skrevet 12. April 2017 Konklusjonen forblir at både klubb og spiller kunne taklet situasjonen bedre. Synd er det uansett. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 12. April 2017 Del Skrevet 12. April 2017 Konklusjonen forblir at både klubb og spiller kunne taklet situasjonen bedre. Synd er det uansett. Har du informasjon som tilsier at klubben kunne håndtert dette annerledes? Hvis ikke burde du ikke slenge ut slike kommentarer. Selv om jeg opplevde det som synd og tildels et sjokk da jeg leste at Trondsen var solgt, fikk jeg god orientering av sentrale folk i klubben i etterkant som satte alt i perspektiv. Let bygones be bygones og la oss fokusere på de spillerne vi har i stallen p.t. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 12. April 2017 Del Skrevet 12. April 2017 Konklusjonen forblir at både klubb og spiller kunne taklet situasjonen bedre. Synd er det uansett. Nei, det er ikke konklusjonen! Klubben handlet helt riktig. Egoistiske drittunger er det bare å kaste på dør, talenter eller ei. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. April 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. April 2017 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 12. April 2017 Del Skrevet 12. April 2017 Vi mistet Trondsen, og endte opp med Vetlesen. ? Jeg ville ikke byttet! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 12. April 2017 Del Skrevet 12. April 2017 Hehe, mem pvi kunne hatt BÅDE Trondsen og Vetlesen 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 12. April 2017 (endret) Del Skrevet 12. April 2017 (endret) Hehe, mem pvi kunne hatt BÅDE Trondsen og Vetlesen Det kunne pvi, men da hadde jo ikke stakkars særp vært så gode. ? Vi får være glade for at de som faktisk vil spille for oss nå, er så gode som de er. Endret 12. April 2017 av Kaizer Alphonse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 12. April 2017 Del Skrevet 12. April 2017 "Vi er på vei til Øvrevoll, hurra, hurra"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 13. April 2017 Del Skrevet 13. April 2017 Trodde først han hadde lest @ringos innlegg ; ) http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/Bob-Bradley-er-skuffet-over-det-han-leste-om-seg-selv--Det-gjor-meg-sint-233932b.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 13. April 2017 Del Skrevet 13. April 2017 Haha, Han kunne parert med at det var en tabbe å takke ja til en så skakkjørt klubb Han er stolt. Men nå det er sagt så har jeg hatt en diskusjon med broren Jeff som nok synes jeg var litt urettferdig mot Bob. Det var interressant og ga litt innsikt i hvordan han/de tenkte. Men endrer ikke de tingene jeg er/var kritisk til. Det begynte å bli litt kritikk i Le Havre på slutten også og alle kan vel være enige om at Swansea var en tabbe. Du kan ikke ansette en trener som Bob uten å gi han et overgangsvindu, det er dårlig research. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 13. April 2017 Del Skrevet 13. April 2017 Fotball er et lagspill. Individualister spiller golf, svømmer eller går på ski. Jeg tror det var så enkelt som at Bob følte han fikk mest ut av Trondsen på backen. Trondsen ønsket ikke dette. Uenighet altså, og da muligens en litt umoden måte å løse dette på. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 13. April 2017 Del Skrevet 13. April 2017 Tror jeg du har rett i, tror ikke det var ond vilje, men det var likefullt en dårlig beslutning. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 17. April 2017 Del Skrevet 17. April 2017 Hehe, men vi kunne hatt BÅDE Trondsen og Vetlesen Godt vi ikke har begge, ellers hadde det ikke vært noe spennende lenger... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 17. April 2017 Del Skrevet 17. April 2017 Vi fikk vel noen kroner for Trondsen, og etter kampen i dag å dømme hadde vel ikke Trondsen kommet inn før etter 80 minutter uansett. Dyrt stallfyll ;-) 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 17. April 2017 (endret) Del Skrevet 17. April 2017 (endret) Vi fikk vel noen kroner for Trondsen, og etter kampen i dag å dømme hadde vel ikke Trondsen kommet inn før etter 80 minutter uansett. Dyrt stallfyll ;-) VG-børsen er enig med meg. Ga Trondsen en firer, mens ingen Stabækspillere fikk noe lavere enn fem! For en gangs skyld skal jeg tro på VG! Der har vi også fire inne blant de 16 beste så langt denne sesongen. Hyggelig at flere deler vår mening! Endret 17. April 2017 av Bjornh 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 25. April 2017 Del Skrevet 25. April 2017 Jesper har etter alle solemerker fått seg ny jobb. https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/uppgifter-jesper-jansson-klar-som-ny-sportchef-i-bajen/ 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 1. Mai 2017 Del Skrevet 1. Mai 2017 3 av 4 i RBK sitt forsvar er ex Stabækspillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 702 Del Skrevet 1. Mai 2017 Del Skrevet 1. Mai 2017 Stengel scoret for Vålerenga 2 mot Moss i dag. På vei ut i kulden i Enga. Neste blaa på vei hjem? Vi har ikke mye overgangsbudsjett, men kunne kanskje tilbudt Enga 50% av evt videresalg? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå