Offside 4 954 Del Skrevet 24. Mai 2017 Del Skrevet 24. Mai 2017 Herjet visst ... Kampens desidert beste spiller etter rapportene på TV2sporten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 27. Mai 2017 Del Skrevet 27. Mai 2017 Eirik Haugstad reduserer til 2-3 for Jerv i Sørlandsderbyet. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 30. Mai 2017 Del Skrevet 30. Mai 2017 Må jo bare nevne at i dagens landslagstropp er både Trondsen og Meling tatt ut (pluss Dæhli). Som er tidligere Stabæk produkter (kan vel kalle Birger også ett Stabæk produkt)Mektig imponert over arbeidet som legges ned. Pluss så klart OHI... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JespV 823 Del Skrevet 30. Mai 2017 Del Skrevet 30. Mai 2017 Det at Birger ikke er tatt ut før nå blir for dumt. Var vesentlig bedre hos oss enn han har vært i Trondheim. Rosenborg-effekten. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 30. Mai 2017 Del Skrevet 30. Mai 2017 Lagerback har gode refleksjoner. Oser en helt annen autoritet enn Høgmo. Føler dette kan bli spennende fremover. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 30. Mai 2017 Del Skrevet 30. Mai 2017 Det at Birger ikke er tatt ut før nå blir for dumt. Var vesentlig bedre hos oss enn han har vært i Trondheim. Rosenborg-effekten. Kan vel hende han hadde vært tatt ut mens han var hos oss, hvis Lagerbäck var trener. Han har tross alt tatt ut Ohi, det kan jeg ikke se for meg Høgmo hadde gjort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Mai 2017 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Mai 2017 (endret) Litt morsomt å tenke på at Stabæk-utviklede Herman Stengel er Vålerengens toppscorer hittil i sesongen med sine to mål. ? http://www.altomfotball.no/element.do?cmd=tournamentStatistics&tournamentId=1&useFullUrl=false Endret 30. Mai 2017 av Chr. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 1. Juni 2017 Del Skrevet 1. Juni 2017 Cøppen: KFUM 1-0 Molde (pause), goal: Stian Sortevik 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 1. Juni 2017 Del Skrevet 1. Juni 2017 1-2 etter 60, 2x Brustad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 1. Juni 2017 Del Skrevet 1. Juni 2017 Alle tre mål av gamle Stabækspillere. Kan ikke være tilfeldig Synd Brustad ikke kom tilbake til oss; han hadde gitt oss en dimensjon ekstra, uten å nødvedndigvis være bedre enn de vi har. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 1. Juni 2017 Del Skrevet 1. Juni 2017 Alle tre mål av gamle Stabækspillere. Kan ikke være tilfeldig Synd Brustad ikke kom tilbake til oss; han hadde gitt oss en dimensjon ekstra, uten å nødvedndigvis være bedre enn de vi har. Det lille jeg så av Sortebill gjorde at jeg godt kunne tenke meg han også tilbake ... sånn som vi kjører kampene nå om dagen uten å skape de store sjansene så trenger vi en boksåpner Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 2. Juni 2017 Del Skrevet 2. Juni 2017 Alle tre mål av gamle Stabækspillere. Kan ikke være tilfeldig Synd Brustad ikke kom tilbake til oss; han hadde gitt oss en dimensjon ekstra, uten å nødvedndigvis være bedre enn de vi har. Det lille jeg så av Sortebill gjorde at jeg godt kunne tenke meg han også tilbake ... sånn som vi kjører kampene nå om dagen uten å skape de store sjansene så trenger vi en boksåpner Jeg er en av "Sortebill-nostalgikerne", og synes det var trist at han ikke fikk mer spilletid i 2014. Samtidig kan det virke som han er på et nivå som passer han nå. Jeg er redd for at EL er ett hakk for langt opp. Men fantastisk type! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 2. Juni 2017 Del Skrevet 2. Juni 2017 Asante tilbake på besøk, og ikke minst Bob? Vi er en klubb som setter spor i folk! Uten tvil. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 2. Juni 2017 (endret) Del Skrevet 2. Juni 2017 (endret) Hm.... er Bob her for å se Lillestrøm tro, kan vel ikke være mange dagene til Erlandsen fyker...?? Endret 2. Juni 2017 av elvis Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 2. Juni 2017 Del Skrevet 2. Juni 2017 Tror ikke Lillestrøm har råd til å sparke Erlandsen - mens jeg tenker på Lillestrøm - hva skjedde til slutt med Johan Andersson, la han opp eller spiller han fortsatt fotball ? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Del Skrevet 2. Juni 2017 Del Skrevet 2. Juni 2017 Hm.... er Bob her for å se Lillestrøm tro, kan vel ikke være mange dagene til Erlandsen fyker...?? Tror heller på Strømsgodset - de har penger og i Drammen er de veldig misfornøyde med Skullerud ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 2. Juni 2017 Del Skrevet 2. Juni 2017 Hm.... er Bob her for å se Lillestrøm tro, kan vel ikke være mange dagene til Erlandsen fyker...?? Tror heller på Strømsgodset - de har penger og i Drammen er de veldig misfornøyde med Skullerud ! Har noengang Skullerud levert? (annet enn å skumme fløten etter andre) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 2. Juni 2017 Del Skrevet 2. Juni 2017 Hm.... er Bob her for å se Lillestrøm tro, kan vel ikke være mange dagene til Erlandsen fyker...?? Tror heller på Strømsgodset - de har penger og i Drammen er de veldig misfornøyde med Skullerud ! Har noengang Skullerud levert? (annet enn å skumme fløten etter andre) Jeg synes rekka hans med 8 strake tap i Enga i 2009 var veldig godt levert. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JespV 823 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Gutta på kamp 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Gutta på kamp Hvem er han BB sitter sammen med? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Gutta på kamp Hvem er han BB sitter sammen med?Ernest Asante.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Lurer på om de har diskutert en mulig retur. Uansett veldig hyggelig at gamle helter kommer på besøk. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Lurer på om de har diskutert en mulig retur. Uansett veldig hyggelig at gamle helter kommer på besøk. Den danske serien er over tror jeg og det er vel derfor han er på besøk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 4. Juni 2017 Del Skrevet 4. Juni 2017 Eirik Haugstad putta for Jerv i 2-0-seieren mot Elverum.Thor Lange gjorde det samme for Strømmen i 4-1-seieren mot Fredrikstad.Simen Lillevik fikk stå de siste 20 for Kongsvinger etter at førstekeeper ble utvist i 3-0-seieren mot Ull/Kisa. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 4. Juni 2017 Del Skrevet 4. Juni 2017 Lurer på om de har diskutert en mulig retur. Uansett veldig hyggelig at gamle helter kommer på besøk. Hadde en liten samtale med Asante for en mnd tid siden, han savnet Stabæk og ønsket seg tilbake! Men virket ikke som han selv trodde det skulle skje i nær framtid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 4. Juni 2017 Del Skrevet 4. Juni 2017 Lurer på om de har diskutert en mulig retur. Uansett veldig hyggelig at gamle helter kommer på besøk.Hadde en liten samtale med Asante for en mnd tid siden, han savnet Stabæk og ønsket seg tilbake! Men virket ikke som han selv trodde det skulle skje i nær framtid.Du får høre med ham nå, da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 5. Juni 2017 Del Skrevet 5. Juni 2017 Jeg tenkte vel så mye på Bradley også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 5. Juni 2017 Del Skrevet 5. Juni 2017 Hva skal Bradley gjøre? Hovedtrenerjobben er opptatt, og det er den forhåpentligvis i mange år fremover. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 6. Juni 2017 Del Skrevet 6. Juni 2017 Adnan Haidar, nok en gammel blaa på KFUM putta borte mot Raufoss i helgen Er KFUM blitt Stabæk oldboys? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 9. Juni 2017 Del Skrevet 9. Juni 2017 https://www.allsvenskan.se/krulj-blir-ny-huvudtranare-i-halmstad/ Janne Jönsson "sparkes oppover" til managerrolle i Halmstad. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå