kkh94 8 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. September 2017 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. September 2017 (endret) Anthony Annan, av alle, scoret målet som sikret HJK seriemesterskapet i Finland i kveld. Slo IFK Mariehamn 1-0 og ligger 16 poeng foran nærmeste lag med fem kamper igjen. edit: Dette seriegullet deler han forøvrig med blant annet Ville Jalasto. Endret 27. September 2017 av kkh94 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 28. September 2017 Del Skrevet 28. September 2017 Hva kunne Toni gjort med denne karen tro ? http://www.vg.no/sport/fotball/eliteserien/herman-stengel-vil-vente-med-ny-vif-kontrakt/a/24151650/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 28. September 2017 Del Skrevet 28. September 2017 Morten Thorsby, stolt over at denne spilleren og personen har blitt oppfostret hos oss. http://www.tv2.no/sport/9392745/ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 28. September 2017 Del Skrevet 28. September 2017 Morten Thorsby, stolt over at denne spilleren og personen har blitt oppfostret hos oss. http://www.tv2.no/sport/9392745/ Enig. Er ikke sikker på at Heming og Lyn er helt enig i at han er oppfostret hos oss, riktignok... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 28. September 2017 Del Skrevet 28. September 2017 Ny jobb for Tobias Linderoth http://www.sportsbibelen.com/no/fotball/tidligere-stabaek-stjerne-ta-svensk-storklubb/ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 28. September 2017 Del Skrevet 28. September 2017 Tobbe var så bra 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 702 Del Skrevet 29. September 2017 Del Skrevet 29. September 2017 Ser ikke ut som vi brukte alt for mye penger på Billy.. http://www.dailyrecord.co.uk/news/scottish-news/former-scotland-football-ace-billy-11254689 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 29. September 2017 Del Skrevet 29. September 2017 Kanskje det var han som betalte oss? Uansett, stakkars mann. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 29. September 2017 Del Skrevet 29. September 2017 Ser ut som han brukte den fete sluttpakka fra Stabæk til å investere I filmselskap, huff Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 29. September 2017 Del Skrevet 29. September 2017 Jeg er ingen ekspert, men det er jo en vesentlig forskjell på å erklære seg personlig konkurs i Norge og i USA. Hvor ligger Storbritannia på den skalaen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 29. September 2017 Del Skrevet 29. September 2017 Jeg tror det å bli erklært personlig konkurs er omtrent det samme i mesteparten av den vestlige verden. Det betyr i praksis at man delvis blir satt under administrasjon. Boris Bekcer ble også slått personlig konkurs i Storbritannia for ikke så lenge siden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Asante satte 3-2-målet da Nordsjælland snudde 0-2 til 4-2 borte mot Silkeborg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 891 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Asante satte 3-2-målet da Nordsjælland snudde 0-2 til 4-2 borte mot Silkeborg. Han hadde visst sittet og sett på kampen vår i går, så vidt jeg skjønte, så det er tydelig at han ble inspirert! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 4. Oktober 2017 (endret) Del Skrevet 4. Oktober 2017 (endret) http://www.eurosport.no/fotball/vm-kvalifisering/2018/birger-melings-strategiske-valg-derfor-satset-jeg-pa-venstrebacken_fot_sto6354821/story.shtml?utm_medium=social&utm_source=facebook&utm_campaign=ESP+-+AUTOMATISK+SPONS+-+FOTBALL&utm_content=ESP+-+AUTOMATISK+SPONS+-+FOTBALL+-+Fotball+-+Link+Post+-+&utm_id=59d47bcf921e7e0944673a3e Er jeg helt ur, men Birger var vel strengt tatt også venstreback hos oss, med noen turer på midtbanen pga tynn stall?? Er ikke RBK som skal ha æren for det vel? Endret 4. Oktober 2017 av blaasoldat Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 4. Oktober 2017 Del Skrevet 4. Oktober 2017 http://www.eurosport.no/fotball/vm-kvalifisering/2018/birger-melings-strategiske-valg-derfor-satset-jeg-pa-venstrebacken_fot_sto6354821/story.shtml?utm_medium=social&utm_source=facebook&utm_campaign=ESP+-+AUTOMATISK+SPONS+-+FOTBALL&utm_content=ESP+-+AUTOMATISK+SPONS+-+FOTBALL+-+Fotball+-+Link+Post+-+&utm_id=59d47bcf921e7e0944673a3e Er jeg helt ur, men Birger var vel strengt tatt også venstreback hos oss, med noen turer på midtbanen pga tynn stall?? Er ikke RBK som skal ha æren for det vel? Har irritert meg over dette siden jeg våknet, sjæl. Han har 69 kamper for oss. Jeg tør påstå at 50-60 av disse var på venstreback. Prøvde å finne posisjon på whoscored, men finner bare for årets kamper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 4. Oktober 2017 Del Skrevet 4. Oktober 2017 Påpekte feilen på Twitter nå - der pleier de å være flinke til å svare. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Oktober 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Oktober 2017 http://www.eurosport.no/fotball/vm-kvalifisering/2018/birger-melings-strategiske-valg-derfor-satset-jeg-pa-venstrebacken_fot_sto6354821/story.shtml?utm_medium=social&utm_source=facebook&utm_campaign=ESP+-+AUTOMATISK+SPONS+-+FOTBALL&utm_content=ESP+-+AUTOMATISK+SPONS+-+FOTBALL+-+Fotball+-+Link+Post+-+&utm_id=59d47bcf921e7e0944673a3e Er jeg helt ur, men Birger var vel strengt tatt også venstreback hos oss, med noen turer på midtbanen pga tynn stall?? Er ikke RBK som skal ha æren for det vel? Har irritert meg over dette siden jeg våknet, sjæl. Han har 69 kamper for oss. Jeg tør påstå at 50-60 av disse var på venstreback. Prøvde å finne posisjon på whoscored, men finner bare for årets kamper. Var han ikke en del av Stabæks "spill-hvor-du-vil"-system? Kåre har all ære for at Meling nå er back, Trondsen er sentral midt og at Hedenstad har krøller. Advarsel: innlegget kan inneholde spor av ironi. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 4. Oktober 2017 Del Skrevet 4. Oktober 2017 Har ikke Birger til og med uttalt at han trivdes best på back, men at han ble plassert på midtbanen av treneren og ikke var helt fornøyd med det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 4. Oktober 2017 Del Skrevet 4. Oktober 2017 Sjelvik er vel den eneste av STB-gutta i RBK som ikke spilte venstreback Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 4. Oktober 2017 Del Skrevet 4. Oktober 2017 Har ikke Birger til og med uttalt at han trivdes best på back, men at han ble plassert på midtbanen av treneren og ikke var helt fornøyd med det?Kan ikke erindre at det var spor av misnøye, men at han trivdes best på back sa han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 4. Oktober 2017 Del Skrevet 4. Oktober 2017 Har ikke Birger til og med uttalt at han trivdes best på back, men at han ble plassert på midtbanen av treneren og ikke var helt fornøyd med det?Kan ikke erindre at det var spor av misnøye, men at han trivdes best på back sa han. I motsetning til Trondsen så respekterte han trenerens avgjørelser. Kan ikke huske at han har uttrykt misnøye. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 4. Oktober 2017 Del Skrevet 4. Oktober 2017 Har ikke Birger til og med uttalt at han trivdes best på back, men at han ble plassert på midtbanen av treneren og ikke var helt fornøyd med det?Kan ikke erindre at det var spor av misnøye, men at han trivdes best på back sa han. I motsetning til Trondsen så respekterte han trenerens avgjørelser. Kan ikke huske at han har uttrykt misnøye. Var at han heller ville spille back jeg tolket til at han ikke var helt fornøyd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 5. Oktober 2017 Del Skrevet 5. Oktober 2017 Fra start: http://www.tv2.no/sport/9407040/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 6. Oktober 2017 Del Skrevet 6. Oktober 2017 Påpekte feilen på Twitter nå - der pleier de å være flinke til å svare.Fikk du svar? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 6. Oktober 2017 Del Skrevet 6. Oktober 2017 Påpekte feilen på Twitter nå - der pleier de å være flinke til å svare.Fikk du svar? Nope - verken på FB eller Twitter. Feilen bare blir stående. Eurosport leverer langt bedre enn TV2 på TV, men den skriftlige journalistikken ligger noen lysår på etterskudd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 6. Oktober 2017 Del Skrevet 6. Oktober 2017 Påpekte feilen på Twitter nå - der pleier de å være flinke til å svare.Fikk du svar? Nope - verken på FB eller Twitter. Feilen bare blir stående. Eurosport leverer langt bedre enn TV2 på TV, men den skriftlige journalistikken ligger noen lysår på etterskudd. Har også kommentert på fb, ingen svar der heller ;-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 702 Del Skrevet 7. Oktober 2017 Del Skrevet 7. Oktober 2017 Egentlig ble han jo ikke blaa i det hele tatt, men mens jeg ser u17-VM sjekket jeg tidligere awards. I 2007 vant Toni Kroos gullballen som turneringens beste spiller. En viss Macauley Chrisantus ble turneringens toppscorer. Kan jo si at de har hatt litt forskjellig karriereutviking.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 8. Oktober 2017 Del Skrevet 8. Oktober 2017 Herlig å se en gammel blaa helt herje på landslaget. Birger skulle selvfølgelig allerede fått sjansen da han spilte for oss! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 9. Oktober 2017 Del Skrevet 9. Oktober 2017 Får vi noe penger når han blir videresolgt fra RBK til Real Madrid eller Barcelona ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 9. Oktober 2017 Del Skrevet 9. Oktober 2017 Får vi noe penger når han blir videresolgt fra RBK til Real Madrid eller Barcelona ? Mener å ha hørt at vi har en videresalgsklausul på han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå