Offside 4 954 Del Skrevet 23. Mars 2020 Del Skrevet 23. Mars 2020 https://www.nettavisen.no/sport/tidligere-stabaek-helt-jesper-jansson-i-brak-etter-dokumentar---uheldig-og-klonete/3423942217.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sortebillen 476 Del Skrevet 30. Mars 2020 Del Skrevet 30. Mars 2020 https://www.sporcle.com/games/ChristianDd/xi-stabak-2010-201 Om du kjeder deg på hjemmekontor anbefaler jeg å sette av 11 minutter til denne Stabæk-quizen. Oppgaven er å skrive inn alle 11erne i perioden 2010-2019. Mye vanskeligere enn man skulle tro. Endte selv på "bare" 86p/110p, med et par utilgivelige miss. Post gjerne poengsummen deres her (ingen hjelpemidler tillatt)! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 30. Mars 2020 Del Skrevet 30. Mars 2020 Et hint: Navnet til en av forsvarsspillerne fra starten av tiåret er skrevet feil i quizen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 7. April 2020 Del Skrevet 7. April 2020 Noe av det jeg elsker med klubben vår er at vi tenker utradisjonelt, også når vi henter inn spillere. Noen blir gull, andre gråstein. En av annerledesklubben dårligste spilleroverganger må jo være Paul Davies. Etter 447 kamper for Arsenal kom han av en eller annen merkelig grunn til Nadderud hvor han spilte 29 minutter mot Tromsø. Jeg var der og var veldig spent da han kom innpå. Men han var fullstendig utrent, og vi så han aldri igjen. Denne dukket opp i dag: https://blog.woolwicharsenal.co.uk/archives/21324?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=whatever-happened-to-paul-davis For øvrig: Han huskes av mange i England for å ha knust kjeven til en av Soto's midtbanespillere under en krangel på banen. Hendelsen, som ikke hadde blitt sett av dommerne, var den første til å resultere i at en spiller ble dømt gjennom bruk av TV-bevis. Davis ble utestengt i ni kamper, på det tidspunktet den lengste straffen den engelske forbundet noensinne hadde gitt for en hendelse, og gitt en bot på 3.000 £. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 7. April 2020 Del Skrevet 7. April 2020 1 time siden skrev Wilmar: Noe av det jeg elsker med klubben vår er at vi tenker utradisjonelt, også når vi henter inn spillere. Noen blir gull, andre gråstein. En av annerledesklubben dårligste spilleroverganger må jo være Paul Davies. Etter 447 kamper for Arsenal kom han av en eller annen merkelig grunn til Nadderud hvor han spilte 29 minutter mot Tromsø. Jeg var der og var veldig spent da han kom innpå. Men han var fullstendig utrent, og vi så han aldri igjen. Det jeg husker best fra den kampen, var da han ble taklet, og Berget det Blaa ropte "ikke kødd med neger'n vår". Det var tider, det... 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joakkkim 647 Del Skrevet 7. April 2020 Del Skrevet 7. April 2020 På 20.3.2020 den 8.55 skrev Bebe: Nå er vel norske klubber enig om at man ikke skal snappe permitterte spillere, så jeg håper virkelig ikke vi opptrer så drittalt. Jeg klarer ikke for hele meg å se at dette er drittalt. De har permittert spillere, og de har da arbeidsforbud på nåværende arbeidsplass. Hvis noen da kan tilby de en kontrakt så er det bare på sin plass. Man kan ikke permittere ansatte for så å drive moralsk blackmail på alle andre. Har du ikke råd til å betale lønna til dine ansatte må du ta konsekvensen. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 7. April 2020 Del Skrevet 7. April 2020 55 minutter siden skrev mbh: Det jeg husker best fra den kampen, var da han ble taklet, og Berget det Blaa ropte "ikke kødd med neger'n vår". Det var tider, det... Haha. Noen ting har med tiden heldigvis endret seg til det bedre! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 7. April 2020 Del Skrevet 7. April 2020 1 time siden skrev joakkkim: Jeg klarer ikke for hele meg å se at dette er drittalt. De har permittert spillere, og de har da arbeidsforbud på nåværende arbeidsplass. Hvis noen da kan tilby de en kontrakt så er det bare på sin plass. Man kan ikke permittere ansatte for så å drive moralsk blackmail på alle andre. Har du ikke råd til å betale lønna til dine ansatte må du ta konsekvensen. Nå har denne debatten blitt mye mer nyansert siden jeg for 2,5 uker refererte hva som først ble sagt av flere fra sentralt hold. IAO med flere har bidratt til å utdype de forskjellig situasjonene der ute. Og det finnes absolutt grunner til å signere spillere på tross av koronarelaterte permitteringer. Langt flere spillere er permittert enn det man kunne se for seg. Men det juridiske er uansett ikke avklart. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 7. April 2020 Del Skrevet 7. April 2020 2 timer siden skrev kuk: Haha. Noen ting har med tiden heldigvis endret seg til det bedre! Husker han ble solgt inn som Den sorte perle Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 7. April 2020 Del Skrevet 7. April 2020 6 minutter siden skrev Offside: Husker han ble solgt inn som Den sorte perle Det der høres ut som @ingo. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. April 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. April 2020 Tror nesten jeg må korrigere "den sorte perle". Kan derimot bidra til Paul Davis-kulten ved å fortelle at Jan Økern og jeg tok ham ut i båt på Oslofjorden for å gi ham et godt inntrykk av både nasjonen og klubben. Vi spanderte lunsj på ham på Hotell Oslofjord. Paul hadde aldri spist reker og Økern måtte skrelle for ham, men Davis spiste som en mann og syntes Norge var et vakkert land.. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 7. April 2020 Del Skrevet 7. April 2020 Hehe. Så bra! Hørtes nesten ut som en flott dag, slik de ble beskrevet i en av mine norsk-stiler på barneskolen? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joakkkim 647 Del Skrevet 7. April 2020 Del Skrevet 7. April 2020 3 timer siden skrev Bebe: Nå har denne debatten blitt mye mer nyansert siden jeg for 2,5 uker refererte hva som først ble sagt av flere fra sentralt hold. Så ikke at det var 2,5 uker siden du skrev det. Ting endrer seg fort i disse dager. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 10. April 2020 Del Skrevet 10. April 2020 https://www.eurosport.no/fotball/obos-ligaen/2020/malsniken-varsler-comeback-hos-ny-klubb-etter-morke-dager_sto7723162/story.shtml 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guttarepperstb 192 Del Skrevet 10. April 2020 Del Skrevet 10. April 2020 https://www.eurosport.no/fotball/quiz-gjett-elleveren-hvem-startet-cupfinalen-mellom-stabaek-og-valerenga_sto7723747/story.shtml Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 10. April 2020 Del Skrevet 10. April 2020 Hvor var Segerstrøm? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Del Skrevet 10. April 2020 Del Skrevet 10. April 2020 Var vel skadet på dette tidspunktet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 14. April 2020 Del Skrevet 14. April 2020 Å ha 4 av 10 på denne hederslista er ikke verst; https://www.eurosport.no/fotball/joacims-blogg/2020/her-er-de-storste-drittsekkene-i-norsk-toppfotball-de-siste-20-arene_sto7725537/story.shtml 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
archstanton 827 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. April 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. April 2020 John Alvbåge (fra Insta) på spørsmål om det er noe han angrer på i karrieren: "...Kanske skulle jag stannat kvar i Stabekk??? Dom erbjöd mig något fantastisk men jag ville verkligen till Cypern med familjen... Man kan alltid tänka "om"...så är det, punkt slut" 30 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magrrei 188 Del Skrevet 16. April 2020 Del Skrevet 16. April 2020 https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2020/tror-karrieren-fortsetter-i-norsk-fotball-stenger-ingen-dorer_sto7726654/story.shtml Henning Hauger .. *Stabæk ser bra ut om dagen de* men holder kortene tett til brystet om hvilke klubber som er interessert i hans tjenester. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 16. April 2020 Del Skrevet 16. April 2020 «Stenger ingen dører» - denne døren er vel stengt, låst med sikkerhetsnøkkel og sveiset igjen... 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 16. April 2020 Del Skrevet 16. April 2020 34 år er ingen skremmende alder, sier Hauger. Det er riktig det, men Hauger var på oldboys-nivå allerede som 31-åring. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
inkognito 38 Del Skrevet 16. April 2020 Del Skrevet 16. April 2020 Har ikke sett mye av Hauger etter at han forlot oss forrige gang. Men så kampen mot godset på Marinlyst ifjor. Da synes jeg han var god. Han styrte mye av midtbanen og det var godset som hadde det meste av ballbesittelsen. Når han ble byttet ut så falt de helt sammen. Vi trenger kanskje ikke sentral midtbane, men tror han kan være en god back-up for en rimelig penge. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stb_nostalgi 597 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Mai 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Mai 2020 Er det noen som har Asker & Bærum daleren i gullversjon? da hadde det vært supert om jeg kunne fått tilsendt et bilde på mail: stbnostalgi@gmail.com evt andre skatter kan selvfølgelig også sendes @Stb_nostalgi 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 19. Mai 2020 Del Skrevet 19. Mai 2020 Referat fra dagens Glimttrening av en Glimtmann på vgd; Fikk sett tjue minutter av dagens trening. Ble spilt 6 mot 6 + keepere på liten bane oppdelt i tre lag som rullerte. Ble utdelt poeng etter hver kamp. Takeaways: - Skytte tidvis i helt egen klasse, nesten uforståelig hvordan en så stor spiller kan dominere totalt i så trange rom - Junker var pigg og klinisk foran mål ved flere anledninger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 19. Mai 2020 Del Skrevet 19. Mai 2020 Ikke noe sjokk at Skytte dominerer på liten bane med den nærteknikken han har. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 19. Mai 2020 Del Skrevet 19. Mai 2020 Savner de danske drenge, reddet høsten ifjor på mange måter 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 20. Mai 2020 Del Skrevet 20. Mai 2020 https://www.tv2.no/sport/11459222/ ha deg vekk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 20. Mai 2020 Del Skrevet 20. Mai 2020 Sikkert det beste for alle parter. Noen som vet hva vi fikk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mai 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mai 2020 25 minutter siden skrev kristh0707: https://www.tv2.no/sport/11459222/ ha deg vekk Ironisk at de valgte bildet med Tobbe-banner i bakgrunnen. Forskjellen på ettermæle kunne ikke vært større 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå