FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 30. Juli 2020 Del Skrevet 30. Juli 2020 Sammy Skytte på benken igjen. Håper penga er verdt all benkeslitingen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 30. Juli 2020 Del Skrevet 30. Juli 2020 Opp i alt skryte av Glimt. Sett bort fra hva Rosenborg har sløst penger på, var Junker og Skytte de to dyreste overgangene til Eliteserien denne vinteren? (I sommer kjøpte Molde en innbytter fra LSK for 5 mill..) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 30. Juli 2020 Del Skrevet 30. Juli 2020 Feil tråd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 30. Juli 2020 Del Skrevet 30. Juli 2020 3 timer siden skrev FranckTheBank: Sammy Skytte på benken igjen. Håper penga er verdt all benkeslitingen *Pengene og seriegullet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 30. Juli 2020 Del Skrevet 30. Juli 2020 3 timer siden skrev FranckTheBank: Sammy Skytte på benken igjen. Håper penga er verdt all benkeslitingen Du indikerer at han takket nei til et tilbud fra oss. Det er så vidt jeg vet ikke riktig. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
지소차 621 Del Skrevet 30. Juli 2020 Del Skrevet 30. Juli 2020 Det at Skytte blir benket av Brunstad Fet fatter jeg ikke etter det han presterte på Nadderud i dag, rett å slett bare en grisespiller som er for sent ute i hver eneste takling. Skytte er kanskje for ego med ballen og ødelegger det høye tempoet de har? Så lite til det i dag da, og han hadde en dragning som gav dem en kjempe sjanse når han kom inn. Synes det er leit å kaste bort et sånt talent på benken nesten hver kamp. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torjus 606 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Juli 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Juli 2020 Hvorfor buet fansen skytte idag, ikke hans feil at Stabæk ikke ville signere han 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Juli 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Juli 2020 Verken Skytte eller Junker fortjente piping i dag. 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 31. Juli 2020 Del Skrevet 31. Juli 2020 Det ble de vel heller ikke. Et par kommentarer bare, men ingenting stygt. Det får de tåle 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 31. Juli 2020 Del Skrevet 31. Juli 2020 44 minutter siden skrev kkh94: Verken Skytte eller Junker fortjente piping i dag. Skytte definitivt ikke. Junker sutret og klaget på dommer og motspillere kampen gjennom så han fortjente minst det han fikk synes nå jeg. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 31. Juli 2020 Del Skrevet 31. Juli 2020 Traff på Børkeeiet på Bekkestua nå nettopp. Noen som vet hvordan det går i Danmark? Kan vi håpe på et gjensyn på Nadderud i overskuelig framtid? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 31. Juli 2020 Del Skrevet 31. Juli 2020 5 minutter siden skrev testapen: Traff på Børkeeiet på Bekkestua nå nettopp. Noen som vet hvordan det går i Danmark? Kan vi håpe på et gjensyn på Nadderud i overskuelig framtid? Han har slitt med en skade i lang tid, så vidt jeg vet. Skal ha vært i troppen igjen i sist kamp, hører jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 31. Juli 2020 Del Skrevet 31. Juli 2020 56 minutter siden skrev Bebe: Han har slitt med en skade i lang tid, så vidt jeg vet. Skal ha vært i troppen igjen i sist kamp, hører jeg. Takk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 31. Juli 2020 Del Skrevet 31. Juli 2020 1 time siden skrev testapen: Traff på Børkeeiet på Bekkestua nå nettopp. Noen som vet hvordan det går i Danmark? Kan vi håpe på et gjensyn på Nadderud i overskuelig framtid? Ikke god nok for oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 31. Juli 2020 Del Skrevet 31. Juli 2020 46 minutter siden skrev FranckTheBank: Ikke god nok for oss. Ellers går det bra eller? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 31. Juli 2020 Del Skrevet 31. Juli 2020 1 time siden skrev FranckTheBank: Ikke god nok for oss. Kan hende du har rett, men det samme ble vel sagt om Vetlesen ifjor.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 31. Juli 2020 Del Skrevet 31. Juli 2020 Analyse av Thorsbys sesong i Sampdoria 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 31. Juli 2020 Del Skrevet 31. Juli 2020 16 timer siden skrev kkh94: Verken Skytte eller Junker fortjente piping i dag. Ikke har de vært her lenge til å kunne kalles Blaa (på langt nær). Og i tillegg de spiller for en motstander. Bare å pipe, spør du meg. Men ingen grunn til å gi dem noen ekstra oppmerksomhet heller, det er kanskje det du sikter til? Ingen av Glimts spiller har vel "gjort oss noe", men vår jobb er nå en gang å prøve å påvirke det som skjer på banen. Gi gutta våre gode opplevelser og la motstandere få kjenne at der på bortebane. Vi ønsker ikke motstanderen noe vondt, utover at de taper stort mot oss... Så lenge vi holder oss unna rasisme og andre uhyrligheter mener jeg at dette gjelder: what happens i the kamp stays i the kamp. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Del Skrevet 1. August 2020 Del Skrevet 1. August 2020 Greit at man piper på motspillerne når de gjør du dumt på banen, men å pipe bare fordi han kommer innpå synes jeg er en uting. Han har da bare gjort gode ting hos oss? Bortsett fra Marcus Pedersen da. Da er det bare å pipe til lufta går ut av oss, og Ola ... 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 1. August 2020 Del Skrevet 1. August 2020 39 minutter siden skrev SAU: Greit at man piper på motspillerne når de gjør du dumt på banen, men å pipe bare fordi han kommer innpå synes jeg er en uting. Han har da bare gjort gode ting hos oss? Bortsett fra Marcus Pedersen da. Da er det bare å pipe til lufta går ut av oss, og Ola ... Jeg synes egentlig litt synd på Ola. Han ble lurt av pappa og Jim til Molde og er blitt benkefyll der opp i småbyen Molde. Hva blir det neste - utlån til desperate Ålesund eller Start ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 1. August 2020 Del Skrevet 1. August 2020 Tobias Svendsen var regnet som et tilsvarende talent. Så vi kan tenke oss et par år på lån i Haugesund, og så siste kontraktsår hos HamKam i Obos? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Del Skrevet 1. August 2020 Del Skrevet 1. August 2020 1 time siden skrev Bolivar: Jeg synes egentlig litt synd på Ola. Han ble lurt av pappa og Jim til Molde og er blitt benkefyll der opp i småbyen Molde. Hva blir det neste - utlån til desperate Ålesund eller Start ? Ikke noe synd på han, Han får nok godt betalt i en dørgende kjedelig by Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 1. August 2020 Del Skrevet 1. August 2020 Fint intervju med Askildsen: https://www.tv2.no/sport/11564325/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 1. August 2020 Del Skrevet 1. August 2020 4 timer siden skrev SAU: Ikke noe synd på han, Han får nok godt betalt i en dørgende kjedelig by Startet kampen idag og scoret nå 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. August 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. August 2020 To gule til Askildsen borte mot Brescia, etter drømmemålet sist. Byttet inn i 72 minutt, så det ble ikke rare oppfølgeren til sist kamp. Det andre gule var tactical foul, etter sigende. Morten Thorsby byttet inn i samme bytte. Et stort øyeblikk her i Gammel Blaa Aargang, med to eks Stabæk på banen, på samme lag, i Serie A. ? 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 1. August 2020 Del Skrevet 1. August 2020 Rødt kort for å hindre overgang i 95. Minutt er nok innafor i Italia.. Får nok mer cred enn hets for det.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. August 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. August 2020 3 timer siden skrev arni: Startet kampen idag og scoret nå Bra vi får oppdatering. Hvordan gikk det videre? 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 1. August 2020 Del Skrevet 1. August 2020 5 timer siden skrev arni: Startet kampen idag og scoret nå Bare tre bak Normann Hansen da! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 2. August 2020 Del Skrevet 2. August 2020 Skytte ute av troppen. Han har klagd over liten spilletid. Knudsen velger derfor å ta med to unggutter på benken istedet. Hvis vi selger Bohinen kan det kanskje være aktuelt å hente han tilbake på billigsalg? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 2. August 2020 Del Skrevet 2. August 2020 9 minutter siden skrev FranckTheBank: Skytte ute av troppen. Han har klagd over liten spilletid. Knudsen velger derfor å ta med to unggutter på benken istedet. Hvis vi selger Bohinen kan det kanskje være aktuelt å hente han tilbake på billigsalg? Spørs om han blir billig....men synes han var veldig god for oss. Så han pratet med Janne etter forrige kamp, så man kan jo håpe ? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå