FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 24. September 2020 Del Skrevet 24. September 2020 Hvis norske lag gjør det bra kan vi rykke opp til europaliga fra conference liga 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 24. September 2020 Del Skrevet 24. September 2020 19 timer siden skrev Ace: Så hvorfor fikk ikke Molde straffe? Regelen er at det er 100 % tilfeldig om det blåses. Er vel egentlig laget slik at en dommer kan "fikse" resultatet uten å ha gjort noe "galt." Angående bevisst ubevisst, vilje/ikke vilje ved hands er det vel strengt tatt bare spilleren selv som vet det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 780 Del Skrevet 24. September 2020 Del Skrevet 24. September 2020 Junker fra start for Bodø/Glimt mot AC Milan på lille San Siro! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 24. September 2020 Del Skrevet 24. September 2020 Herlig at Rosenborg leder og ser ut til å gå til playoff! Vi kan få tre norske lag i europacup denne sesongen. Jo bedre vi gjør det, jo større sjans at norske lag kommer nærmere EL-spill i tidene fremover. En kanonsesong av Glimt i Europa League f.eks er gull verdt. Flott at Zlatan er ute av troppen Gøy å se om Glimt tar nivået i Europa League over 6 kamper om de kvalifiserer seg. Kunne nok blitt mer spilletid for Skytte utover høsten også om han ble værende. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Emilie23 914 Del Skrevet 24. September 2020 Del Skrevet 24. September 2020 Junker altså! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 24. September 2020 Del Skrevet 24. September 2020 Som ringo sier, ingen typisk målscorer han Junker? 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Emilie23 914 Del Skrevet 24. September 2020 Del Skrevet 24. September 2020 1 minutt siden skrev arni: Som ringo sier, ingen typisk målscorer han Junker? ? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 210 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. September 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. September 2020 41 minutter siden skrev FranckTheBank: Herlig at Rosenborg leder og ser ut til å gå til playoff! Kommer aldri til å forstå mennesker som i valget mellom et lag man misliker og et lag man ikke bryr seg om holder med laget man misliker. 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 24. September 2020 Del Skrevet 24. September 2020 57 minutter siden skrev FranckTheBank: Jo bedre vi gjør det, jo større sjans at norske lag kommer nærmere EL-spill i tidene fremover. Og jo mindre er sjansene for at Stabæk er et av de lagene, i alle fall i overskuelig fremtid. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 24. September 2020 Del Skrevet 24. September 2020 29 minutter siden skrev arni: Som ringo sier, ingen typisk målscorer han Junker? Gøy at Junker gjør det bra i Bodø. Derimot er det slett ikke sikkert han hadde scoret noe særlig hos oss i år. Spillemåten i Bodø gir gode forhold for spisser, vi klarer desverre ikke å skape i nærheten av det offensive presset Bodø har. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 24. September 2020 Del Skrevet 24. September 2020 Som tidligere sagt, jeg er overbevist om at han ville fortsatt sine scoringer for Stabæk. Han passet perfekt inn i Jønssons spillesystem! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 24. September 2020 Del Skrevet 24. September 2020 1 time siden skrev elvis: Gøy at Junker gjør det bra i Bodø. Derimot er det slett ikke sikkert han hadde scoret noe særlig hos oss i år. Spillemåten i Bodø gir gode forhold for spisser, vi klarer desverre ikke å skape i nærheten av det offensive presset Bodø har. Vi kan nå se på hva han gjorde hos oss i fjor, og hva spissene våre har bidratt med i år. Vet hva jeg ville ha valgt (må innrømme jeg tenker på Oliver som kant, han har gjort en bra jobb i år) 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 24. September 2020 Del Skrevet 24. September 2020 1 time siden skrev arni: Som tidligere sagt, jeg er overbevist om at han ville fortsatt sine scoringer for Stabæk. Han passet perfekt inn i Jønssons spillesystem! Jeg vet og at du vet, og at du sikkert har rett. Men penger og sånn spiller inn og ambisjoner. Kunne vi signert han utifra budsjett osv... men kjipt han ikke enda har eksportert seg uti Europa! Jo han puttet ett mål. Men hadde han vært vår målgarantist? Det vet jeg ikke! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 25. September 2020 Del Skrevet 25. September 2020 Savnet lindres noe av Botheim? Spøk til side, måtte det løsne snart! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 25. September 2020 Del Skrevet 25. September 2020 10 timer siden skrev Bjornh: Vi kan nå se på hva han gjorde hos oss i fjor, ...Jepp mål i hver 3. kamp og han har aldri scoret mange mål før det før det heller. Så spørsmålet er vel snarere hva som er forskjellen i år - og det svaret er vel ganske åpenbart! Hvis vi snur litt på det så ville det vært fryktelig dårlig av en midtspiss på årets Glimt lag om han ikke lå der han ligger nå... Tenk om de hadde hatt en skikkelig avslutter som f.eks. Kjartansson... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 25. September 2020 Del Skrevet 25. September 2020 Klippe, klippe sa kjerringa mot strømmen. Herlig eventyr det? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 25. September 2020 Del Skrevet 25. September 2020 Ingen tvil om at Junker ville nærmet seg 10 mål for oss i år. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 25. September 2020 Del Skrevet 25. September 2020 Ja, det kan jo argumenteres for at både 1 og 2 mål er å nærme seg. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. September 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. September 2020 Syns fremdeles det er litt underlig å kritisere Junker for at han ikke scoret nok mål for oss, til tross for at han scoret flere enn Boli på færre kamper og ble toppscorer for klubben på en halv sesong. At han ikke scoret i hver eneste kamp fra dag én hos en klubb som kjempet på nedre halvdel av tabellen i fjor? Elendig. Mange av målene hans kom jo i samme kamp – og å score mange i samme kamp, det kan jo ALLE gjøre, så han trenger vi ikke. Og nå som han snitter på én i hver match, så er han til syvende og sist egentlig en dårlig avslutter. Opererer det sportslige i klubben også med denne logikken, så er det i grunn ikke så rart at vi mangler spisser som scorer. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 25. September 2020 Del Skrevet 25. September 2020 Bare hybrid av Messi og Lewandowski som er bra nok for ringo 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 25. September 2020 Del Skrevet 25. September 2020 Det virker som det er mange som har den oppfatningen av og innstillingen til Junker. Jeg er for så vidt enig i at det ikke er noe poeng i dvele for mye ved det, men jeg får liksom ikke den komplette avfeiingen til å stemme med mitt eget inntrykk av ham da han var her. Han skapte masse, var spillbar, jagde baller, rørte i gryta og åpnet rom på en måte jeg ikke har sett snurten av i år. Jeg syns også at Judas og Oliver kom mer til sin rett når de spilte sammen med ham. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 25. September 2020 Del Skrevet 25. September 2020 7 minutter siden skrev Flexi Knut: Det virker som det er mange som har den oppfatningen av og innstillingen til Junker. Jeg er for så vidt enig i at det ikke er noe poeng i dvele for mye ved det, men jeg får liksom ikke den komplette avfeiingen til å stemme med mitt eget inntrykk av ham da han var her. Han skapte masse, var spillbar, jagde baller, rørte i gryta og åpnet rom på en måte jeg ikke har sett snurten av i år. Jeg syns også at Judas og Oliver kom mer til sin rett når de spilte sammen med ham. En fotballintelligent spiss som Junker er gull verdt. Han gjorde de andre bedre som du sier over. Spennende å se prisen når han går til en større klubb. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
archstanton 827 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. September 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. September 2020 Vår gamle helt Gurpreet Singh er kåret til AIFF (All Indian Football Federation) player of the year. 29 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Emilie23 914 Del Skrevet 25. September 2020 Del Skrevet 25. September 2020 Azemi ikke i troppen til Tromsø i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 25. September 2020 Del Skrevet 25. September 2020 Renå Olsen handser, blir utvist, forårsaker straffe som LSK scorer på. Synd for Strømmen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 25. September 2020 Del Skrevet 25. September 2020 25 minutter siden skrev Emilie23: Azemi ikke i troppen til Tromsø i dag. "muskulære problemer gjør at Azemi er nødt til å stå over" https://www.nordlys.no/til-uten-begge-spissprofilene-her-er-laget-mot-grorud/s/5-34-1366107 Bare skadet.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Emilie23 914 Del Skrevet 25. September 2020 Del Skrevet 25. September 2020 15 minutter siden skrev nichb: "muskulære problemer gjør at Azemi er nødt til å stå over" https://www.nordlys.no/til-uten-begge-spissprofilene-her-er-laget-mot-grorud/s/5-34-1366107 Bare skadet.. Åja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 25. September 2020 Del Skrevet 25. September 2020 Stugans og Holters KIL ligger under mot Strømnes Kamma ved pause Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 25. September 2020 Del Skrevet 25. September 2020 1 time siden skrev Offside: Stugans og Holters KIL ligger under mot Strømnes Kamma ved pause Rekdal effekten. Nå er plutselig HamKam ikke tabelljumbo lenger. Litt typisk at de to lagene jeg holder mest med i OBOS ligger begge under streken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 25. September 2020 Del Skrevet 25. September 2020 1 time siden skrev FranckTheBank: Rekdal effekten. Nå er plutselig HamKam ikke tabelljumbo lenger. Litt typisk at de to lagene jeg holder mest med i OBOS ligger begge under streken. Hvor mange lag i Norge holder du med? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå