Gå til innhold

Gammel blaa aargang!

superblaa
 Del

Anbefalte innlegg

Gift mer og mer linket mot Tottenham. Har sitter på benken siste to kamper, kanskje ledelsen ikke vil risikere noe?

er spekulert opp mot 30m euro, som vil gi rett i underkant av 50m nok til oss. Potensielt tidenes mest innbringende sommer for oss uten å selge noen selv. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev joogs:

Gift mer og mer linket mot Tottenham. Har sitter på benken siste to kamper, kanskje ledelsen ikke vil risikere noe?

er spekulert opp mot 30m euro, som vil gi rett i underkant av 50m nok til oss. Potensielt tidenes mest innbringende sommer for oss uten å selge noen selv. 

Penger som kommer godt med i OBOS neste sesong. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev loudness:

Nå spilte de på landslagsarenaen i går. 

Ahhhhh, da skjønner jeg. Kunne ikke begripe at de hadde så fin stadion. Men uansett det bor godt under 1/3 av hva det gjør i Bærum på hele Færøyene…fortsatt en spiselig Stadion!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 timer siden skrev nichb:

Ahhhhh, da skjønner jeg. Kunne ikke begripe at de hadde så fin stadion. Men uansett det bor godt under 1/3 av hva det gjør i Bærum på hele Færøyene…fortsatt en spiselig Stadion!

Føler meg ganske trygg på at den arenaen ikke kostet over 150 mnok

Lenke til innlegg
Del på andre sider

On 8/7/2023 at 9:36 PM, joogs said:

Og uten å bruke en eneste krone på forsterkning

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså hva i helvette er det klubber i Europa driver med???? Kan ikke la Tottenham bare snappe han opp for 30 mil så enkelt vel?? HAN BANKER DEM INN UKE INN UKE UT! Gutten er kun 21!!

Han blir neppe solgt for kun 30 mil, det nekter jeg å tro.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 7.8.2023 den 21.36 skrev joogs:

Kane meldes solgt nå, så da får vi se om de er interesserte i Gift. Forhåpentligvis er det flere interessenter...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

29 minutter siden skrev boie:

Kane meldes solgt nå, så da får vi se om de er interesserte i Gift. Forhåpentligvis er det flere interessenter...

Ikke selg skinnet før bjørnen er skutt. Kane kan fort ønske å bli på oppløpssiden

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Luringen:

Så deilig med vinger som tør å utfordre! Selv om han kanskje mangler litt sluttresultat er det en spiller som man blir i godt humør av å se. Vi har vel knapt en eneste spiller som har prøvd å utfordre en mot en i år?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

17 timer siden skrev Sindre:

Merkelig overgang…

Jeg er enig. Jeg synes han er forstatt godt nok til å spille for større klubber enn FC København.

Han spiller lite i Rennes, men jeg tror de skal også finner klubber i Frankrike eller Tyskland som kunne hente ham.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gammel blaa aargang!
  • Opprett ny...