Stairs 1 614 Del Skrevet 7. September 2023 Del Skrevet 7. September 2023 enda godt at han/Brugge takket nei til 400mill. 500 høres bedre ut 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 7. September 2023 Del Skrevet 7. September 2023 Vetlesen og Solbakken inn nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. September 2023 Herlig Nusa. Takk til Gaute som hentet han på Langhus hver dag. Takk til Janne som matchet han preseason 2021 med utligning mot Sarp. Så i ES med prakt scoring i Bodø og 2 mål i Stavanger. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 7. September 2023 Del Skrevet 7. September 2023 Dette kan vel få opp verdien på både Nusa og Vetlesen som scorer idag, vi har vel 15 prosent på begge + Gift? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pogdkeslg 609 Del Skrevet 7. September 2023 Del Skrevet 7. September 2023 12 minutter siden skrev arni: Herlig Nusa. Takk til Gaute som hentet han på Langhus hver dag. Takk til Janne som matchet han preseason 2021 med utligning mot Sarp. Så i ES med prakt scoring i Bodø og 2 mål i Stavanger. takk Janne for hva? det tok ham to kamper etter Nusas debut mot Rosenborg (hvor denne 16 år gamle gutten gjorde farligere sjanser på 12 minutter enn hele laget) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 7. September 2023 Del Skrevet 7. September 2023 27 minutter siden skrev pogdkeslg: takk Janne for hva? det tok ham to kamper etter Nusas debut mot Rosenborg (hvor denne 16 år gamle gutten gjorde farligere sjanser på 12 minutter enn hele laget) Les deg opp litt, de fleste ble obs på Nusa på slutten av pre season med scoring. Du matcher en 16 åring forsiktig 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Del Skrevet 7. September 2023 Del Skrevet 7. September 2023 1 time siden skrev FranckTheBank: Dette kan vel få opp verdien på både Nusa og Vetlesen som scorer idag, vi har vel 15 prosent på begge + Gift? Nja ang Vetlesen så hadde vi vel avtale med B/G om 15% ikke med Club Brugge Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 7. September 2023 Del Skrevet 7. September 2023 2 minutter siden skrev SAU: Nja ang Vetlesen så hadde vi vel avtale med B/G om 15% ikke med Gent? Ja, stemmer nok det. Er så mange av dem. Lett å gå i surr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pogdkeslg 609 Del Skrevet 8. September 2023 Del Skrevet 8. September 2023 12 timer siden skrev arni: Les deg opp litt, de fleste ble obs på Nusa på slutten av pre season med scoring. Du matcher en 16 åring forsiktig Gutten ble først snakket om her da han var 14 år gammel, en av brukerne skrev på forumet at Nusa var en diamant. Jeg snakker om noe helt annet, om det faktum at en fyr med et slikt talent ventet så lenge de første 5-10 minuttene for hovedlaget, og da han fikk dem og viste mye mer enn hele laget, måtte han vent 2 kamper til (det var ingen informasjon om skaden ). Janne kjente ikke igjen talentet i Vetlesen, og i svært lang tid motarbeidet han Nuses talent, det er det jeg vil forklare deg og ja, jeg er fra Russland, men jeg forstår ikke i det hele tatt hva dette har med Stabek å gjøre 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 8. September 2023 Del Skrevet 8. September 2023 56 minutter siden skrev pogdkeslg: Gutten ble først snakket om her da han var 14 år gammel, en av brukerne skrev på forumet at Nusa var en diamant. Jeg snakker om noe helt annet, om det faktum at en fyr med et slikt talent ventet så lenge de første 5-10 minuttene for hovedlaget, og da han fikk dem og viste mye mer enn hele laget, måtte han vent 2 kamper til (det var ingen informasjon om skaden ). Janne kjente ikke igjen talentet i Vetlesen, og i svært lang tid motarbeidet han Nuses talent, det er det jeg vil forklare deg og ja, jeg er fra Russland, men jeg forstår ikke i det hele tatt hva dette har med Stabek å gjøre Å si at Janne motarbeidet Nusa er sprøyt! Har kjent Gaute i 20 år og han mener Nusa ble matchet riktig 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pogdkeslg 609 Del Skrevet 8. September 2023 Del Skrevet 8. September 2023 7 minutter siden skrev arni: Å si at Janne motarbeidet Nusa er sprøyt! Har kjent Gaute i 20 år og han mener Nusa ble matchet riktig Det vitner den perioden om, og det faktum at gutten begynte å spille først da alt var dårlig for Stabæk 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 8. September 2023 Del Skrevet 8. September 2023 5 minutter siden skrev pogdkeslg: Det vitner den perioden om, og det faktum at gutten begynte å spille først da alt var dårlig for Stabæk Kos deg med siste minuttet her, er du i Russland nå? https://www.stabak.no/nyheter/se-det-siste-intervjuet-med-antonio-nusa- 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pogdkeslg 609 Del Skrevet 8. September 2023 Del Skrevet 8. September 2023 5 minutter siden skrev arni: Kos deg med siste minuttet her, er du i Russland nå? https://www.stabak.no/nyheter/se-det-siste-intervjuet-med-antonio-nusa- Uten undertekster er det ganske vanskelig å forstå, jeg er ingen morsmål. Ja, jeg er i Russland, er du interessert i noe spesifikt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. September 2023 Klubben ville ikke at han skulle gå for tidlig ut, for å kunne tjene mest mulig på han. Så man prøvde å ikke snakke for høyt om han eller bruke han for tidlig. Talentet har blitt omtalt som den beste i Stabæks akademier noensinne, omtrent fra dag én. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 8. September 2023 Del Skrevet 8. September 2023 Du som er god i norsk pogd skjønner det sikkert om du vil😊 Nusa forteller om hvor glad han er for å få spille så tidlig i ES og mulighetene han har fått👍 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. September 2023 Pontus 🥰 https://x.com/farnerud_p/status/1700873642295398701?s=46&t=3uVsmJgbr0V8qDW9hzC9KQ 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 10. September 2023 Del Skrevet 10. September 2023 Jeg er oppriktig glad for å ha Bob tilbake, men på en dag som denne er det også interessant å lese litt historie. Jeg anbefaler derfor alle interesserte å lese tråden fra da Janne ble presentert som ny trener tilbake i 2019. Enjoy! https://www.stabaek.no/forum/topic/2258-jan-jönsson/page/117/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 10. September 2023 Del Skrevet 10. September 2023 34 minutter siden skrev mbh: Jeg anbefaler derfor alle interesserte å lese tråden fra da Janne ble presentert som ny trener tilbake i 2019. Enjoy! Min take away er at folk var positive (og nostalgiske) da Janne kom tilbake, men ikke så positive til nå. Så husker vi vel alle hvordan ting snudde og at vi berget plassen med god margin da Janne kom inn. Og at vi får håpe det går like bra denne gangen. Men mistenker at det ikke var det du ville frem til. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 10. September 2023 Del Skrevet 10. September 2023 Noen som tror Bob forlater oss fordi resultatene uteblir om noen år? Vanskelig for å tro det, men det trodde vi kanskje ikke om Janne heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 10. September 2023 Del Skrevet 10. September 2023 1 time siden skrev Ace: Min take away er at folk var positive (og nostalgiske) da Janne kom tilbake, men ikke så positive til nå. Så husker vi vel alle hvordan ting snudde og at vi berget plassen med god margin da Janne kom inn. Og at vi får håpe det går like bra denne gangen. Men mistenker at det ikke var det du ville frem til. Jeg ville bare frem til hvor mye det kan svinge fra vugge til grav. Den optimismen som råder ved hver ny trener er ganske identisk fra gang til gang. Det samme gjelder tiden før de ryker ut igjen. Ikke noe galt med det, men interessant å reflektere over, synes jeg. Historien med Janne viste også hvor vanskelig det er å gjenskape gamle minner. Jeg håper virkelig vi lykkes denne gangen!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 10. September 2023 Del Skrevet 10. September 2023 Var optimisme før Bohinen også, og sett i ettertid vil hans ettermæle ikke være så verst om Bob redder plassen nå. Janne rykket jo ned med oss, men ettermæle hans fra periode to vil likevel være et ganske bra comeback tatt i betraktning at han styrte oss trygt til midt på tabellen i to sesonger, den første tok han også over da vi lå i bunnstriden. Nå får vi i første omgang håpe Bob redder oss fra nedrykk, og at styret strekker seg langt i å gi han en ny kontrakt på 1-2 år etter det. Vi håpet på e-cup etter Bohinens flotte start på sesongen, nå kan vi kanskje håpe på noe lignende neste sesong. Med fare for å jinxe dette fullstendig altså. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 10. September 2023 Del Skrevet 10. September 2023 Føler ikke det var samme entusiasmen med Kjønø, var mer sånn at "javel, så det er han styret vil at skal ta over. Det bestemte de seg visst over da de ansatte ham som assistent". Og entusiasme med Henning Berg? Var det ikke mer sånn "javel, her kommer han, hva kan han klare da mon tro?" En forskjell blir jo at Bradley løper i sirkler rundt de aller fleste norske trenere. Jeg har ikke gått tilbake i trådene og sjekka kildene for det ovennevnte. (Jeg var ikke på forumet da heller, men fra tida jeg har vært her, kan jeg huske både entusiasme som slo feil og skepsis som slo feil) 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 12. September 2023 (endret) Del Skrevet 12. September 2023 (endret) Edit:Nusa starter i dag Kristian Arnstad med (foreløpig) tre scoringer for Norge U21, pluss en i stanga som Bobb satte i mål. Ok kamp foreløpig… Endret 12. September 2023 av boie 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolke 267 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. September 2023 13 minutter siden skrev boie: Edit:Nusa starter i dag Kristian Arnstad med (foreløpig) tre scoringer for Norge U21, pluss en i stanga som Bobb satte i mål. Ok kamp foreløpig… Med Jan Peder Jalland som trener. Norge har forøvrig hatt 13 cornere uten at det har blitt mål 😉 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 12. September 2023 Del Skrevet 12. September 2023 Videresalg på Arnstad eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 12. September 2023 Del Skrevet 12. September 2023 Nei han signerte aldri proffkontrakt med oss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 872 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. September 2023 Vi får ca 3 mill kr i dag fra Brugge fordi Nusa starter i dag 🙂 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 12. September 2023 Del Skrevet 12. September 2023 Assist Nusa x2! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 12. September 2023 Del Skrevet 12. September 2023 Om det stemmer at vi har 10-15% på Nusas videresalg tror jeg vi har reddet økonomien i to-tre år fremover. For en spiller! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 756 Del Skrevet 12. September 2023 Del Skrevet 12. September 2023 9 minutter siden skrev PKhelten: Om det stemmer at vi har 10-15% på Nusas videresalg tror jeg vi har reddet økonomien i to-tre år fremover. For en spiller! Også har vi jo videresalg på Gift.. legg på noen ekstra år😅 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå