Gå til innhold

Anbefalte innlegg

1 minutt siden skrev testapen:

Fy faen som jeg har savna en ving på landslaget som ikke bare vil men også faktisk evner å utfordre. Uten Nusa på banen hadde Norge trilla fram og tilbake uten å finne mer enn stengte rom. 18 år altså. Sinnsykt å se på.

Savner en slik på Stabæk også jeg. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 timer siden skrev testapen:

Fy faen som jeg har savna en ving på landslaget som ikke bare vil men også faktisk evner å utfordre. Uten Nusa på banen hadde Norge trilla fram og tilbake uten å finne mer enn stengte rom. 18 år altså. Sinnsykt å se på.

Og all ære til Solbakken som først tok han ut og faktisk brukte ham. Er redd mange ville latt ham kun spille aldersbestemt i et par år til.  "Er med for å lære" ville andre sagt, hvis de hadde tatt ham ut i troppen.

Faktum er at her har veldig mange lært av 18-åringen vår. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det virker sånn at Gift Orban har nå for første gang en litt tøffere periode i Gent.

Han har bare scoret ett mål de siste 8 kampene i ligaen + Conference League.

Og i går i hjemmekampen mot Eupen fikk han direkte rødt kort etter 45 minutter...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

47 minutter siden skrev LEVERKUSEN:

Det virker sånn at Gift Orban har nå for første gang en litt tøffere periode i Gent.

Han har bare scoret ett mål de siste 8 kampene i ligaen + Conference League.

Og i går i hjemmekampen mot Eupen fikk han direkte rødt kort etter 45 minutter...

fyren ønsket virkelig å gå til Tottenham, men generaldirektøren i Gent sa direkte at spilleren er verdt mer enn 30 millioner euro, han ga eksempelet Ajax og andre klubber, jeg tror dette slo ham mentalt ned, dette er ikke liten klubb Stabaek, hvor du etter å ha bekreftet overgangen kan gå inn i garderoben og sende alle fotballspillerne til helvete

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev pogdkeslg:

fyren ønsket virkelig å gå til Tottenham, men generaldirektøren i Gent sa direkte at spilleren er verdt mer enn 30 millioner euro, han ga eksempelet Ajax og andre klubber, jeg tror dette slo ham mentalt ned, dette er ikke liten klubb Stabaek, hvor du etter å ha bekreftet overgangen kan gå inn i garderoben og sende alle fotballspillerne til helvete

Kan forstå Gent, han var jo helt ustoppelig etter overgangen. De hadde funnet gull. Naturlig at dem vil ha mer enn 30 når han leverer såpass bra etter en halv sesong. 

La oss håpe dem ikke blir for gjerrige heller, er tross alt belgisk liga. Så en grense er det jo. Paul Onuachu var den beste spissen i den ligaen i flere sesonger, han ble jo spist opp i Premier League og sendt på dør til Tyrkia etter en halv sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev SuperDungeonMaster:

Ikke klar over, men ser de kjører månedlige oppdateringer, nå med prestasjonene for landslaget forrige gang.

i år er det ventet en ny artikkel, født i 2006, jeg tror fra Norge vil det være disse navnene:

Aleksander Hammer Kjelsen

Sverre Nypan

Sindre Walle Egeli

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9 timer siden skrev tobb:

Nusa med enda en assist og fantastisk innhopp!

På 5 minutter hadde han gjort mer enn Ola Solbakken i 60! Det blir interessant når Bobb/saraoui og Nusa får hver sin kant og er varme i landslagstrøyen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På bekostning av Lumanza og El Amrani. Egentlig sykt, siden det er Hønefoss' første tap.

Ser forresten også at Stabæks nåværende fysioterapeut spiller på dette Turn-laget!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 timer siden skrev 1369:

Ser forresten også at Stabæks nåværende fysioterapeut spiller på dette Turn-laget!!

Johan Andersson som har hentet nødvendig spisskompetanse?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Gammel blaa aargang!
  • Opprett ny...