peas on earth 10 Del Skrevet 10. September 2006 Del Skrevet 10. September 2006 Finstad scoret for Godset i come-back: http://dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20...0001/1099/NYHET Markegård scoret for Hønefoss i dag. Bra mål av begge faktisk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 14. September 2006 Del Skrevet 14. September 2006 hoseth fornøyd med marel "dette var et godt kjøp" fastslår han. er nysgjerrig hvordan dette gode kjøpet spiller i uefacupen i dag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 16. September 2006 Del Skrevet 16. September 2006 Så er Hans Backe arbeidsledig igjen. Fikk fire kamper i Panathinaikos før det var slutt. Så trenerskifte er ikke alltid oppskrift til umiddelbar suksess. Det er ti år siden Backe var trener i Stabæk (1996-97). Jeg leter etter systematisk historisk oversikt over hvem som har vært i trenerteamet til Stabæk iallefall de siste ca 25 årene. Fra 1977 (Tom Schelvan) til 1993 (Lars Tjernås) er det en viss oversikt i historikken på stabak.no og deretter så er alle navnene i spiller/støtteapparatoversikten i statistikken på stabak.no; men den er ikke systematisk og inneholder ikke alle statistiske opplysninger - noen, som Backe og Tjernås, har bare bilder og ingen opplysninger om når de var i klubben. Enkelte, iallefall blandt assistentrenere, har bare navnet, verken bilde eller ytterligere opplysninger. Kan noen hjelpe meg med å finne en slik oversikt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Markegård putta to for Hønefoss som vant 4-0 og Marel Baldvinsson scoret 1 da Molde vant 2-0 over fugla... Er Markegård utleid eller solgte vi han? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Er Markegård utleid eller solgte vi han? Utleid med opsjon om kjøp, såvidt jeg husker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Er Markegård utleid eller solgte vi han? Utleid med opsjon om kjøp, såvidt jeg husker. Som jeg har forstått det, så kommer Markegård tilbake til Stabæk etter sesongen. Han har puttet på i de seneste kampene, så ingen ting er bedre enn det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maja 0 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Vet ikke om det er inntressant da han ikke spiller ball lengre, men jeg jobber i barnehage og i høst begynte de nydelige sønnene til Lars Joachim Grimstad der.. Jeg er hvertfall lykkelig over å ha en (eks) Stabæk spiller innom på jobben nesten hver dag Han var jo med å vinne cupen.. Nå driver han med reklame, har skrevet de (telefoni ???) reklamene; "har du fått datavirus?" Sorry.. klarer ikke forklare bedre hvilken jeg mener Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 25. September 2006 Del Skrevet 25. September 2006 Litt primadonna nykker på Chippen? http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article748935.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 25. September 2006 Del Skrevet 25. September 2006 Litt primadonna nykker på Chippen? http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article748935.ece Kom hjem du Chippen, her skal du få spille. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 25. September 2006 Del Skrevet 25. September 2006 Vet ikke om det er inntressant da han ikke spiller ball lengre, men jeg jobber i barnehage og i høst begynte de nydelige sønnene til Lars Joachim Grimstad der.. Jeg er hvertfall lykkelig over å ha en (eks) Stabæk spiller innom på jobben nesten hver dag Han var jo med å vinne cupen.. Nå driver han med reklame, har skrevet de (telefoni ???) reklamene; "har du fått datavirus?" Sorry.. klarer ikke forklare bedre hvilken jeg mener Du får hilse så meget da maja, og skjønner forresten hvilken reklame du mener Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 26. September 2006 Del Skrevet 26. September 2006 Synes Bjørn Dahl ligner litt på Chippen jeg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 27. September 2006 Del Skrevet 27. September 2006 Ja, ja. Det skal ikke stå på selvtillitten; – Vi går videre og jeg scorer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 27. September 2006 Del Skrevet 27. September 2006 argh! husker at han snakket høyt om å skyte mål i lokeren også...men det ble jo veldig få mål der. senere sa han at han sparer målene sine til "de viktige kampene" - men selv der ble det ingen mål. så husker jeg at han sa at belgisk fotball er mye bedre enn norsk fotball ang. taktik og teknik - nå forteller han om hvor bra norsk fotball er, hvor bra tippeligaen er og hvor glad han er å spille for en så fin og stor klubb som molde. jeg blir dårlig (ps: husker uefa cupen lokeren-mancity, han var ikke spesielt bra. han var mye bedre da stabæk spilte mot anderlecht) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 28. September 2006 (endret) Del Skrevet 28. September 2006 (endret) Vet ikke om han fortjener å bli plassert i gamle helter for denne episoden for et par uker siden, men Johan Golden konstaterer i alle fall at blodpupp-stuntet til Martin mot Jocke var det nest mest homoerotiske øyeblikket i fotballen. Trykk på neste bilde på slideshow`en, så får vi se landslagskapteinen vår tafse på Jocke. Endret 28. September 2006 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Mens vi venter på å høre fra NFF, kan vi jo kose oss med denne. En gammel blaa helt er ut på de skrå store bredder. Var det ikke han ved siden av ham som ga han grundig blaatt øye for noen uker siden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Mens vi venter på å høre fra NFF, kan vi jo kose oss med denne. En gammel blaa helt er ut på de skrå store bredder. Var det ikke han ved siden av ham som ga han grundig blaatt øye for noen uker siden? Det var nok ikke han. Petar Rnkovic heter synderen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Mens vi venter på å høre fra NFF, kan vi jo kose oss med denne. En gammel blaa helt er ut på de skrå store bredder. Var det ikke han ved siden av ham som ga han grundig blaatt øye for noen uker siden? Det var nok ikke han. Petar Rnkovic heter synderen Beklager. Klarer ikke å holde styr på drammenske navn... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Her fester Chippen igjen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Del Skrevet 5. Oktober 2006 *snørk* kjedelig. la han feste om han vil. er ikke spesielt interessert i det private livet hans. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 11. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 11. Oktober 2006 (endret) chippen intervju i forbindelse med kampen island-sverige tar litt tid, først kommer opplysninger om kampen, så noen korte intervjuer med islandske spillere. Endret 11. Oktober 2006 av pauligirl Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 12. Oktober 2006 Del Skrevet 12. Oktober 2006 Målet hans mot Island i går var nydelig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 12. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 12. Oktober 2006 (endret) Mye fine mål i den kampen gitt! Høydepunkter. Endret 12. Oktober 2006 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 12. Oktober 2006 Del Skrevet 12. Oktober 2006 Mye fine mål i den kampen gitt! Høydepunkter. Linken funker ikke lenger... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 12. Oktober 2006 Del Skrevet 12. Oktober 2006 Linken funker ikke lenger... Ny link! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 12. Oktober 2006 Del Skrevet 12. Oktober 2006 Fine mål ja! Kun høydepunktene Chippen har god touch med låret! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjeppen 8 Del Skrevet 12. Oktober 2006 Del Skrevet 12. Oktober 2006 --> QUOTE(d*u*b @ 26. Sep 2006, 11:02) 86030[/snapback] Synes Bjørn Dahl ligner litt på Chippen jeg... Syns han ligner mer på denne karen fra Scissor Sisters. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 12. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 12. Oktober 2006 (endret) Syns han ligner mer på denne karen fra Scissor Sisters. Du mener "karen". Endret 12. Oktober 2006 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 13. Oktober 2006 Del Skrevet 13. Oktober 2006 martin snakker pent om mange av spillerne våre! http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article765794.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 18. Oktober 2006 Del Skrevet 18. Oktober 2006 Edu som drar på med en tunnel på Martin. Vakkert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Vanvittig morsomt... noen som kan identifisere denne gamle helten? Er det Petur? http://www.fxt.no/article775686.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå