Offside 4 954 Del Skrevet 14. August 2018 Del Skrevet 14. August 2018 https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2018/sjekk-hvem-som-er-tilbake-pa-marienlyst_sif_sto6888397/story.shtml Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 21. August 2018 Del Skrevet 21. August 2018 Brochmann i brunt gitt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 21. August 2018 Del Skrevet 21. August 2018 Og Borger Thomas i mål for de oransje ... mye bedre enn jeg husket ham Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 21. August 2018 Del Skrevet 21. August 2018 Brochmann i eliteserien neste år for Mjøndalen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 21. August 2018 (endret) Del Skrevet 21. August 2018 (endret) Og Borger Thomas i mål for de oransje ... mye bedre enn jeg husket ham Vi ble jo ikke akkurat veldig godt kjent med Borger i Stabæk, så du har kanskje ikke så mye å huske ham utifra. Endret 21. August 2018 av kkh94 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 21. August 2018 Del Skrevet 21. August 2018 da kan vi vel ta med Erik Benjaminsen som putta to for Lommedalen mot Frigg 2 i kveld (9-0)...Live på Budstikka til og med ! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 22. August 2018 (endret) Del Skrevet 22. August 2018 (endret) Og Borger Thomas i mål for de oransje ... mye bedre enn jeg husket ham Vi ble jo ikke akkurat veldig godt kjent med Borger i Stabæk, så du har kanskje ikke så mye å huske ham utifra. Så sant ... ble utvist etter 3 minutter i debuten i 5 -1 tapet mot LSK (noe som gjorde at vi måtte starte med Eirik Haugstad i mål i neste seriekamp, før vi ved første anledning byttet inn, innhentet for anledningen, klubbløse Espen Isaksen) Fikk så 120 minutter mot Grorud i Cupen, før han avsluttet Stabækkarrieren med 4-1 tap mot Viking (alt ifølge stb.guru naturligvis) ... ut fra det jeg så igår så hadde ikke hatt noe imot å se han få en ordentlig sjanse i blaatt igjen, hvis det skulle blitt behov for det Endret 22. August 2018 av Offside 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 126 Del Skrevet 22. August 2018 Del Skrevet 22. August 2018 Anders Trondsen forteller om truslene fra Stabæk-fansen. Enjoy! https://www.adressa.no/100Sport/fotball/Trenerjakten_-brassen-som-var-nare-RBK---og-truslene-fra-Stabak-fansen-260273b.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 22. August 2018 (endret) Del Skrevet 22. August 2018 (endret) Anders Trondsen forteller om truslene fra Stabæk-fansen. Enjoy! https://www.adressa.no/100Sport/fotball/Trenerjakten_-brassen-som-var-nare-RBK---og-truslene-fra-Stabak-fansen-260273b.html Ser heller maling tørke enn å høre Anders Trondsen i en podcast Endret 22. August 2018 av Peter 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 23. August 2018 Del Skrevet 23. August 2018 Anders Trondsen forteller om truslene fra Stabæk-fansen. Enjoy! https://www.adressa.no/100Sport/fotball/Trenerjakten_-brassen-som-var-nare-RBK---og-truslene-fra-Stabak-fansen-260273b.html En mer trøndersk podcast skal man lete lenge etter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 23. August 2018 Del Skrevet 23. August 2018 Birger er så god Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 23. August 2018 Del Skrevet 23. August 2018 Birger er så god KLASSE Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 26. August 2018 Del Skrevet 26. August 2018 Hva sier Birger? Orker ikke høre podcast om Rosenborg. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 26. August 2018 Del Skrevet 26. August 2018 Hva sier Birger? Orker ikke høre podcast om Rosenborg.Det var ikke fra podcasten, men den ekstremt gode assisten hans i EL playoffen på torsdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 26. August 2018 Del Skrevet 26. August 2018 Hva sier Birger? Orker ikke høre podcast om Rosenborg. Noe om at pappa oppfordret til hysjinga. At noen sendte ham trusler ila den kampen. Ræl Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 26. August 2018 Del Skrevet 26. August 2018 Hva sier Birger? Orker ikke høre podcast om Rosenborg.Noe om at pappa oppfordret til hysjinga. At noen sendte ham trusler ila den kampen. Ræl Det tror jeg ALDRI Birger har sagt om Stabæk! Fake news... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 26. August 2018 Del Skrevet 26. August 2018 Hva sier Birger? Orker ikke høre podcast om Rosenborg.Noe om at pappa oppfordret til hysjinga. At noen sendte ham trusler ila den kampen.Ræl Det tror jeg ALDRI Birger har sagt om Stabæk! Fake news... Misforståelse. Det var Trondsen som prata, Birger bare spilte bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 26. August 2018 Del Skrevet 26. August 2018 Nok et mål av Brynjar idag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 26. August 2018 Del Skrevet 26. August 2018 Nok et mål av Brynjar idag. Når det riktige fornavnet bokstavelig talt står i innlegget rett over, kan det da ikke være så veldig vanskelig å unngå dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 26. August 2018 Del Skrevet 26. August 2018 Nok et mål av Brynjar idag. Når det riktige fornavnet bokstavelig talt står i innlegget rett over, kan det da ikke være så veldig vanskelig å unngå dette? Brynjar Meling har han vel blitt tiltalt med tidligere så vidt jeg husker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 26. August 2018 Del Skrevet 26. August 2018 Nok et mål av Brynjar idag. Når det riktige fornavnet bokstavelig talt står i innlegget rett over, kan det da ikke være så veldig vanskelig å unngå dette? Så hårsår tror jeg selv ikke den riktige Brynjaren er. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 26. August 2018 Del Skrevet 26. August 2018 Nok et mål av Brynjar idag. Når det riktige fornavnet bokstavelig talt står i innlegget rett over, kan det da ikke være så veldig vanskelig å unngå dette? Brynjar Meling har han vel blitt tiltalt med tidligere så vidt jeg husker. En sigar er ikke alltid en penis ... og det er lov å komme med freudianske glipper, men synes det er betimelig å lufte sin frustrasjon over lavt nivå på både banen og forum en slik kveld 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 28. August 2018 Del Skrevet 28. August 2018 A-landslagsplass på Birger Meling og U21-landslagsplass på Morten Thorsby. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. August 2018 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. August 2018 Kom igjen Birger, kom deg til en skikkelig klubb så jeg lettere kan glede meg over din suksess! 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 560 Del Skrevet 31. August 2018 Del Skrevet 31. August 2018 Brustad til Skottland på lån. 18:54 31.08.18 DEL Del Brustad lånes ut til Skottland Fredrik Brustad lånes ut fra Molde til den skotske Premiership-klubben Hamilton. Det melder MFK. 29-åringen har spilt totalt 59 kamper og scoret 15 mål for Molde i de drøye to årene han har spilt her. Kontrakten hans strekker seg ut 2019. Låneavtalen gjelder fram til kommende sommer. Hamilton ligger etter tre serierunder på niendeplass, to poeng bak Hibernian, som Molde møtte i kvalifiseringen til Europa League. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 4. September 2018 Del Skrevet 4. September 2018 Chuma Anene til Midtjylland Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 4. September 2018 Del Skrevet 4. September 2018 I høstferien skal Lillestrøm ha et konsept som heter «train like a pro», og der skal ingen andre enn vår egen Toni Ordinas stille som gjestetrener. Han er arbeidsledig, og vi har ingenting å si i denne saken. Personlig mener jeg fortsatt at det er jævlig feil av styret å sparke spanjolen. Det er noe jeg alltid kommer til å huske. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 129 Del Skrevet 5. September 2018 (endret) Del Skrevet 5. September 2018 (endret) Skedsmo. Faen. Endret 5. September 2018 av Leskur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 5. September 2018 Del Skrevet 5. September 2018 I høstferien skal Lillestrøm ha et konsept som heter «train like a pro», og der skal ingen andre enn vår egen Toni Ordinas stille som gjestetrener. Han er arbeidsledig, og vi har ingenting å si i denne saken. Personlig mener jeg fortsatt at det er jævlig feil av styret å sparke spanjolen. Det er noe jeg alltid kommer til å huske. What? Er arbeidsavtalen med klubben terminert? Skulle han ikke fortsette med andre oppgaver ut kontraktsperioden (ut 2018)? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bandy90 691 Del Skrevet 5. September 2018 Del Skrevet 5. September 2018 I høstferien skal Lillestrøm ha et konsept som heter «train like a pro», og der skal ingen andre enn vår egen Toni Ordinas stille som gjestetrener. Han er arbeidsledig, og vi har ingenting å si i denne saken. Personlig mener jeg fortsatt at det er jævlig feil av styret å sparke spanjolen. Det er noe jeg alltid kommer til å huske. Han ønsker vel at Lillestrøm skal rykke ned da. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå