nichb 6 152 Del Skrevet 21. Oktober 2019 Del Skrevet 21. Oktober 2019 Ja takk til Næss og 3-5-2! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 21. Oktober 2019 Del Skrevet 21. Oktober 2019 14 timer siden skrev blaasoldat: Hanche som stopper, vi har Ronald på høyre back! Han tar hele tiden steg opp og er en moderne back som gjør jobben vanskeligere for motstandere som prøver å forsvare seg! Dog litt å hente på styrke, fart og defensiv posisjonering, men det kommer gradvis, for hver eneste uke og kamp han spiller! Gutten er fortsatt purung og er en moderne backtype, som vi sårt trenger. Nettopp det jeg tenkte også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 21. Oktober 2019 Del Skrevet 21. Oktober 2019 4 timer siden skrev Drosselmeyer: Å sitte på benken til et lag i ES er kanskje bedre enn å sitte på benken til et lag i OBOS? De er ikke i OBOS ennå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eriksen 84 Del Skrevet 21. Oktober 2019 Del Skrevet 21. Oktober 2019 Mikkel Diskerud: ''det laget som betydde mest for meg da jeg var liten - Vål'enga.''https://www.eurosport.no/fotball/mix-er-norges-forste-seriemester-utenfor-europa_sto7503162/story.shtml Den mannen skal aldri få ta på seg en Stabækdrakt igjen. Burde samtidig ekskluderes, om det stemmer at han fortsatt er medlem i Stabæk Support En vits hele mannen - få det bort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 21. Oktober 2019 Del Skrevet 21. Oktober 2019 4 minutter siden skrev Eriksen: Mikkel Diskerud: ''det laget som betydde mest for meg da jeg var liten - Vål'enga.''https://www.eurosport.no/fotball/mix-er-norges-forste-seriemester-utenfor-europa_sto7503162/story.shtml Den mannen skal aldri få ta på seg en Stabækdrakt igjen. Burde samtidig ekskluderes, om det stemmer at han fortsatt er medlem i Stabæk Support En vits hele mannen - få det bort. Kvalm fyr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 21. Oktober 2019 Del Skrevet 21. Oktober 2019 Er vel fordi han KUN er ute etter spenna og ikke noe annet i fotballen, kvalm type ja.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
지소차 619 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Oktober 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Oktober 2019 Jeg skjønner ikke helt hva som var kvalmt med det han sa i denne artikkelen? Dere liker vell forsatt Nikolai Næss for eksempel, selv om han var vokst opp med Vålerenga som spiller. Han sier også etter dette "Men fikk ikke napp der, så da ble det Frigg og Stabæk og Sjetne, og da blir det vel kanskje noen av dem som er mest aktuelle." Om å komme tilbake til Norge i en norsk klubb. 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Oktober 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Oktober 2019 Fair enough. Som Oslo-gutt må det være greit at han holdt med Enga som liten. Vil ikke holde det mot Birger om han røper at han som unge heiet på Viking, eller om Yaw sier (og det sa han da også?) at han som bergenser har følelser for Brann. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eriksen 84 Del Skrevet 21. Oktober 2019 Del Skrevet 21. Oktober 2019 Først og fremst er Mikken MIX Morgenstar Pålssønn Diskerud er pomøs klovn, helt uavhengig av hvor han spiller. Når det kommer til hvilket lag han heier på er det helt ok at han er fra Oslo og heier på Vålerenga, men da da rimer det dårlig å samtidig være medlem i Stabæk Support og omtale seg selv som ''blåere enn blåest''. Det må være mulig å kreve et minimum av integritet blant fotballspillere - man kan ikke gå inn å stortinget og erklære seg enig med samtlige partiledere (selv om jeg forstår at det er behagelig å ha mange venner) Allemannsvenn er ingenmannsvenn, jeg ønsker ikke å se MIX i Stabækdrakt igjen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Oktober 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Oktober 2019 15 minutter siden skrev Eriksen: Først og fremst er Mikken MIX Morgenstar Pålssønn Diskerud er pomøs klovn, helt uavhengig av hvor han spiller. Når det kommer til hvilket lag han heier på er det helt ok at han er fra Oslo og heier på Vålerenga, men da da rimer det dårlig å samtidig være medlem i Stabæk Support og omtale seg selv som ''blåere enn blåest''. Det må være mulig å kreve et minimum av integritet blant fotballspillere - man kan ikke gå inn å stortinget og erklære seg enig med samtlige partiledere (selv om jeg forstår at det er behagelig å ha mange venner) Allemannsvenn er ingenmannsvenn, jeg ønsker ikke å se MIX i Stabækdrakt igjen. Han sier ikke at Enga betyr mest for han nå. Han omtaler laget som det som betydde mest for han da han var liten. Hvor tidlig bør egentlig en liten guttunge fra Oslo begynne å heie på Stabæk for senere å bli regnet som godt spillermateriale? Før myndighetsalder? Før konfirmasjonsalder? Før skolealder? Eller skal vi være riktig hardcore og kreve at de er Blaa fra før dåpen? 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 130 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Oktober 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Oktober 2019 Jeg har en sønn som heier på Jerv (på grunn av deres grusomme hymne, og for å irritere hans far). Han er når som helst velkommen til å melde overgang til Stabæk. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Oktober 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Oktober 2019 36 minutter siden skrev Eriksen: Når det kommer til hvilket lag han heier på er det helt ok at han er fra Oslo og heier på Vålerenga, men da da rimer det dårlig å samtidig være medlem i Stabæk Support og omtale seg selv som ''blåere enn blåest''. Det må være mulig å kreve et minimum av integritet blant fotballspillere - man kan ikke gå inn å stortinget og erklære seg enig med samtlige partiledere (selv om jeg forstår at det er behagelig å ha mange venner) Først; velkommen til forumet! Håper det er mer som bringer deg hit enn at du ikke liker Mix. Når det er sagt er det vanskelig å være enig med deg i denne kritikken. Mix sier at han holdt med Enga som liten. Som andre sier må jo det være helt greit. Selv holdt jeg en periode med Kongsvinger da jeg var liten. Begrunnelsen var at vi kjørte forbi Gjemselund da vi skulle besøke tanta mi i Sverige, og det var da den eneste "stadion" jeg hadde sett på nært hold. Det har skjedd litt siden det, og det har det sikkert også for Mix. (Håper jeg kan beholde medlemskapet i Stabæk Support på tross av min grumsete fortid.) Det er sikkert hyggelig med mange venner, men Mix slår meg ikke som typen som sier ting for å please folk. Han er ærlig - på godt og vondt. Mix er hjertelig velkommen tilbake til Stabæk. Både fordi han er en kvalitetsspiller og fordi han er en fargeklatt, noe Eliteserien ikke akkurat renner over av for tiden. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eriksen 84 Del Skrevet 21. Oktober 2019 Del Skrevet 21. Oktober 2019 Vet ikke helt om du får tak i budskapet mitt, bare flott dere heier//kjenner noen som heier å Jerv og Kongsvinger. Dette handler ikke om når man evt begynner å heie på stabæk, eller hvilket lag man heier på for den saks skyld. I dette tilfellet handler det om at MIX sier han kunne tenke seg å spille for enga (les: engasupporter), samtidig som er medlem i Stabæk Support (les: Stabæk supporter). I mitt hode er ikke det lov, det handler om integritet, hjerte og lojalitet - for å si det like pompøst som MIX Morgenstar Pålssønn ville sagt det. Jeg hadde reagert om Ingebrigt S.J. hadde stått på Bekekstua og sunget Vålerenga kjerke for full hals, det håper jeg dere og hadde gjort. Når alt kommer til alt: jeg håper fortsatt jeg slipper å se MIX i Stabækdrakt:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 21. Oktober 2019 Del Skrevet 21. Oktober 2019 11 minutter siden skrev Eriksen: I dette tilfellet handler det om at MIX sier han kunne tenke seg å spille for enga (les: engasupporter) Jeg tror nok du legger litt mye i det. Det er ikke noe likhetstegn mellom hvor man kan tenke seg å spille og det å være supporter. Vi har flere blaa helter som også har spilt for Enga. Feks Tommy Stenersen var jo en tur over elva, men at han har riktig blaafarge på hjertet er jeg sikker på. Møter han hvertfall på Nadderud med jevne mellomrom. Det blir nok som med Janne. Kommer Mix tilbake synes nok mange det er helt greit og vel så det. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensemann 2 266 Del Skrevet 21. Oktober 2019 Del Skrevet 21. Oktober 2019 Uten sammenligning for øvrig vokste Jamie Carragher opp som hardcore Everton-fan... Mix er blaa i mine øyne! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 22. Oktober 2019 Del Skrevet 22. Oktober 2019 Mix holder jo på med litt av hvert, og er en underlig skrue. Litt pompøs, men ærlig talt, fotballen trenger fargeklatter ass. De siste månedene har han flørtet en del med supporterne i Gøteborg på Twitter, bla. Tipper Mix har hatt mye alene tid i alle disse årene, og når vi vet at han brukte en del tid på forumet før, så tipper jeg at han vet at en del synes han har gjort og sagt ting som mange ikke liker, at folk disser han pga faren hans, osv. Tenker at det spiller en del inn på hva han tenker om å returnere til Stabæk. Jeg hadde digget Mix tilbake i blått, sammen med Hedenstad, Rogne, Skjelvik og Kamara. Class of 09 (evt. 2008). 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 22. Oktober 2019 Del Skrevet 22. Oktober 2019 Memory Lane fører sjelden verden videre heller ikke oss. La oss skape de nye Blaa heltene og ikke resirkulere de gamle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 22. Oktober 2019 Del Skrevet 22. Oktober 2019 12 minutter siden skrev Nr14: Memory Lane fører sjelden verden videre heller ikke oss. La oss skape de nye Blaa heltene og ikke resirkulere de gamle. Det er en sannhet med modifikasjoner! Har vært en del gamle helter som virkelig har hevet laget, eksempelvis MMS og Lumenza. Andre har falt gjennom, som Alan og delvis Martin Andresen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eriksen 84 Del Skrevet 22. Oktober 2019 Del Skrevet 22. Oktober 2019 14 timer siden skrev jensemann: Uten sammenligning for øvrig vokste Jamie Carragher opp som hardcore Everton-fan... Mix er blaa i mine øyne! Vokste opp som vålerengasupporter, ble Stabæksupporter, så ble han Rosenborgsupporter. Og nå er han plutselig blaa igjen, men ønsker å spille i VIF? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 22. Oktober 2019 Del Skrevet 22. Oktober 2019 22 minutter siden skrev Eriksen: Vokste opp som vålerengasupporter, ble Stabæksupporter, så ble han Rosenborgsupporter. Og nå er han plutselig blaa igjen, men ønsker å spille i VIF? Heisann! Nå har du fire innlegg som handler om nøyaktig det samme. Det til tross for at du har fått fremlagt argumenter som sier at dette ikke nødvendigvis stemmer. Når Mix kommer tilbake tar jeg han i mot med åpne armer. Om Vålerenga, Lillestrøm, Lyn, Skeid, KFUM og FC Traktor også vil ha ham så må vi legge frem det beste tilbudet. Fotball et business, og det hadde vært særdeles lite smart av Diskerud å legge det frem allerede nå som om han kun har ett eneste alternativ når han skal hjem igjen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Oktober 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Oktober 2019 1 time siden skrev Bjornh: Det er en sannhet med modifikasjoner! Har vært en del gamle helter som virkelig har hevet laget, eksempelvis MMS og Lumenza. Andre har falt gjennom, som Alan og delvis Martin Andresen. Jeg mener fremdeles scoringen til Alan mot Start, i siste serierunde, var verdt alle pengene alene. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 22. Oktober 2019 Del Skrevet 22. Oktober 2019 Hvis "Eriksen" viser seg å være Mix (Hei!), så er dette helt genialt! Håper dette er en artig opptakt til en gjenforening. Mix er selvfølgelig blaa som noen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 22. Oktober 2019 Del Skrevet 22. Oktober 2019 Problemet med Mix er at han er 100% blaa/RBK/Frigg/whatever helt til noe annet som frister dukker opp. Etter å ha opplevd alt røret rundt han sist håper vi takker pent nei om muligheten byr seg. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 22. Oktober 2019 Del Skrevet 22. Oktober 2019 5 minutter siden skrev hdaniels: Problemet med Mix er at han er 100% blaa/RBK/Frigg/whatever helt til noe annet som frister dukker opp. Etter å ha opplevd alt røret rundt han sist håper vi takker pent nei om muligheten byr seg. Ja. Litt sånn som Janne. Alt for mye styr! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 22. Oktober 2019 Del Skrevet 22. Oktober 2019 Bare han kan by på en heidundranes pølsefest (igjen) så er alt annet glemt. Men syntes han denne gangen kan oppgradere til "voksen fest" med brattwürst og øl i et av teltene på utsiden av Nadderud! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 130 Del Skrevet 22. Oktober 2019 Del Skrevet 22. Oktober 2019 Så artig diskusjon! Lurer dog på hvor lang den kan bli, og står derfor klar med både stoppeklokke og målebånd. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 22. Oktober 2019 Del Skrevet 22. Oktober 2019 1 minutt siden skrev mbh: Så artig diskusjon! Lurer dog på hvor lang den kan bli, og står derfor klar med både stoppeklokke og målebånd. Er du nå på "voksen pølsefest" med målebånd? Hva bruker du stoppeklokken til? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 227 Del Skrevet 22. Oktober 2019 Del Skrevet 22. Oktober 2019 Mix har ihvertfall riktige farger på drakten i dag. Jeg håper det bare er logoen han bytter, ved neste klubbskifte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eriksen 84 Del Skrevet 22. Oktober 2019 Del Skrevet 22. Oktober 2019 6 timer siden skrev Marius: Heisann! Nå har du fire innlegg som handler om nøyaktig det samme. Det til tross for at du har fått fremlagt argumenter som sier at dette ikke nødvendigvis stemmer. Når Mix kommer tilbake tar jeg han i mot med åpne armer. Om Vålerenga, Lillestrøm, Lyn, Skeid, KFUM og FC Traktor også vil ha ham så må vi legge frem det beste tilbudet. Fotball et business, og det hadde vært særdeles lite smart av Diskerud å legge det frem allerede nå som om han kun har ett eneste alternativ når han skal hjem igjen. Ut i fra nicket ditt vil jeg tro at du forstår at fotball er mye mer enn business. Men ok, vi legger mix-debatten død nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 23. Oktober 2019 Del Skrevet 23. Oktober 2019 16 timer siden skrev Eriksen: Ut i fra nicket ditt vil jeg tro at du forstår at fotball er mye mer enn business. Men ok, vi legger mix-debatten død nå. Nå er du god ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå