fexter 4 400 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 27 minutter siden skrev FranckTheBank: Vi må heie på Molde ikveld. Unner ikke judasen Brynhildsen en dritt 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 779 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 Nydelig skudd Ola! Fint Saksespark 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 Om Molde kommer til CL får vi noe grunker for at Ola hever lønn på benken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 Vi får 2 mill hvis Boli går videre. Noen som vet hvor mye vi får hvis Ohi og Ola går videre? Heier på laget som gir oss mest i kassa. Ernest og Henning ligger forøvrig under mot Olympiakos. Er det noe cash å hente der hvis det snur. Ser ikke bort ifra at ellers utskjelte IA kan ha lagt igjen en gave til oss også der Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Emilie23 914 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 Hands på Brynhildsen ?? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Emilie23 914 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 Akkurat nå skrev Offside: Vi får 2 mill hvis Boli går videre. Noen som vet hvor mye vi får hvis Ohi og Ola går videre? Heier på laget som gir oss mest i kassa Ernest og Henning ligger forøvrig under mot Olympiakos Boli gir oss mest 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 204 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 Akkurat nå skrev Emilie23: Hands på Brynhildsen Er faktisk litt vanskelig å skylde på han når hands avgjøres av kron og mynt. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 1 minutt siden skrev Emilie23: Hands på Brynhildsen ?? Typisk judas det 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Emilie23 914 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 Akkurat nå skrev fexter: Typisk judas det Jepp ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 1 minutt siden skrev Emilie23: Boli gir oss mest Heia FTC, Tokmac, Rebben og Franck! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
WilliamStabæk4eva 537 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 Men hvordan kan dommeren gi straffe der? Er jo ikke mer en tjue minutter siden han ikke ga straffe på en mye mer åpenbar hands med var-sjekk og greier. Latterlig. Håper litt motvillig at Molde går videre om enn for å bevise at norsk fotball er litt bedre enn jeg frykter. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 295 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 Akkurat nå skrev Ace: Er faktisk litt vanskelig å skylde på han når hands avgjøres av kron og mynt. Godt at VAR sitter på fasit... umulig å skjønne for andre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Emilie23 914 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 Akkurat nå skrev Offside: Heia FTC, Tokmac, Rebben og Franck! Heia Franck! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 1 minutt siden skrev WilliamStabæk4eva: Håper litt motvillig at Molde går videre om enn for å bevise at norsk fotball er litt bedre enn jeg frykter. Da er det vel best de får vise seg frem i EL...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 295 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 Heia norsk fotball. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 En del av meg ønsket å godte meg over Molde og Brynhildsen, men jeg endte faktisk å bli provosert på deres vegne. Det denne kampen viste var vel to ting. VAR løser ikke alle problemer med dårlig dømming. Det er heller ikke slik at norske dommere skiller seg ut negativt sammenlignet med de man får servert i europacup Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 204 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 18 minutter siden skrev Kaizer Alphonse: Godt at VAR sitter på fasit... Hjelper lite med VAR når ingen vet hva reglene her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TF22 393 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 1 minutt siden skrev Ace: Hjelper lite med VAR når ingen vet hva reglene her. Regelen er at alt er hands Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 204 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 2 minutter siden skrev TF22: Regelen er at alt er hands Så hvorfor fikk ikke Molde straffe? Regelen er at det er 100 % tilfeldig om det blåses. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 1 time siden skrev FranckTheBank: Vi må heie på Molde ikveld. Hvorfor? Da for de 250 mill å handle for... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 Forskjellen på de to straffene er vel at den ene ballen treffer en overarm, kontra den andre som treffer underarmen til Ola. Så ihvertfall slik ut for meg. Men herlighet så håpløs den regelen er ... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 50 minutter siden skrev Offside: Vi får 2 mill hvis Boli går videre. Noen som vet hvor mye vi får hvis Ohi og Ola går videre? Heier på laget som gir oss mest i kassa. Ernest og Henning ligger forøvrig under mot Olympiakos. Er det noe cash å hente der hvis det snur. Ser ikke bort ifra at ellers utskjelte IA kan ha lagt igjen en gave til oss også der Det jeg vet er at mfk får 250 mill det gangner oss ikke! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 295 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 24 minutter siden skrev Ace: Hjelper lite med VAR når ingen vet hva reglene her. Helt enig. Min kommentar var bare et forsøk på humor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 498 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 Det er så deilig at Ola B er synderen. Håper Molde blir rundspilt i returoppgjøret. 1-0 til Ferencváros (Ola B med selvmål) hadde tatt seg bra ut! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 Min kommentar er: Tar du etter ballen med vilje er det hands. Blir den skutt i arm eller under arm er det ikke hands! Syns ikke det er så vanskelig jeg! Er det bevist eller ubevisst! Holder en forsvarere angripende lag innafor 16 er det straffe noe det nesten aldri blir dømt forFor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 483 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 1 time siden skrev Marius: Forskjellen på de to straffene er vel at den ene ballen treffer en overarm, kontra den andre som treffer underarmen til Ola. Så ihvertfall slik ut for meg. Men herlighet så håpløs den regelen er ... Reglen nevnte de på tv! grensen for hands går ved kanten på skjorta! Derfor var VAR i bildet på første, den andre var under albuen så var vel derfor «klar» i dommerens øyne. dog omdiskutert spør du meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 24. September 2020 Del Skrevet 24. September 2020 8 timer siden skrev greatone: Hvorfor? Da for de 250 mill å handle for... Er morsomt med norske lag i CL. Det øker koeffisient poengene for norske lag slik at det hjelper oss om vi en gang i fremtiden skal komme til Europa. Det styrker status og oppmerksomhet om den norske ligaen Håper dere Milan slår ut glimt og? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 24. September 2020 Del Skrevet 24. September 2020 1 time siden skrev FranckTheBank: Er morsomt med norske lag i CL. Det øker koeffisient poengene for norske lag slik at det hjelper oss om vi en gang i fremtiden skal komme til Europa. Det styrker status og oppmerksomhet om den norske ligaen Håper dere Milan slår ut glimt og? Jepp! Stabæk supporter jeg! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 24. September 2020 Del Skrevet 24. September 2020 1 time siden skrev FranckTheBank: Er morsomt med norske lag i CL. Det øker koeffisient poengene for norske lag slik at det hjelper oss om vi en gang i fremtiden skal komme til Europa. Det styrker status og oppmerksomhet om den norske ligaen Håper dere Milan slår ut glimt og? Glimt ER lettere å like... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 24. September 2020 Del Skrevet 24. September 2020 2 timer siden skrev FranckTheBank: Håper dere Milan slår ut glimt og? JA! Unner ingen andre norske lag suksess. Godt mulig det er smålig. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå