sexxes 3 622 Del Skrevet 19. Februar 2021 Del Skrevet 19. Februar 2021 17 minutter siden skrev bluemaster: Ja, jeg håper alle her gledet seg over at jeg har fått meg ny jobb! Jeg er tross alt en gammel blå årgang. Dette er vel en av få gladsaker om dagen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 457 Del Skrevet 19. Februar 2021 Del Skrevet 19. Februar 2021 4 timer siden skrev bluemaster: Ja, jeg håper alle her gledet seg over at jeg har fått meg ny jobb! Jeg er tross alt en gammel blå årgang. Gratulerer. Jeg feirer med en Stabækgutt blond ale på dine vegne... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 147 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Februar 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Februar 2021 Birger puttet nettopp sitt andre mål i Ligue 1. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 717 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Februar 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Februar 2021 Bo... fin fyr. https://www.tv2.no/sport/11975365 "Det er fint å være et eksempel på hvordan Stabæk ønsker å få fram spillere. Det sier ganske mye om klubben at gang på gang selger spillere, det er på en måte sånn klubben er bygget opp. Jeg har alt å takke Stabæk for – så er jeg samtidig glad for at jeg endelig får takket klubben med å gi litt penger inn i kassen, sier Emil Bohinen." 31 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 24. Februar 2021 Del Skrevet 24. Februar 2021 Signert-gammel-blaaa-drakt, selges under Jahn Teigen auksjonen hos Grev Wedel Plass auksjoner. https://gwpa-auksjon.no/produkt/187-kostyme-signert-stabaek-drakt/ Står at den er fra ca. 1990, men vi vet jo bedre, den er nyere enn det. Lurer på om jeg erindrer Teigen opptre i pausen på Nadderud, kan det stemme? CA. 7 timer igjen av auksjonen, for de som vil by. 3200,- er siste bud. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 861 Del Skrevet 24. Februar 2021 Del Skrevet 24. Februar 2021 Ja den er vel fra år 2000 om jeg ikke bommer helt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 398 Del Skrevet 25. Februar 2021 Del Skrevet 25. Februar 2021 Ola og Ohi i åttedels i EL. Men ingen har spilt i dette dobbelt oppgjør. Ola er skadet vet jeg men ohi? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 25. Februar 2021 Del Skrevet 25. Februar 2021 15 minutter siden skrev FranckTheBank: Ola og Ohi i åttedels i EL. Men ingen har spilt i dette dobbelt oppgjør. Ola er skadet vet jeg men ohi? Ohi måtte operere noe i kneet i januar. Ute noen uker til. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hoffbro💙 11 Del Skrevet 28. Februar 2021 Del Skrevet 28. Februar 2021 Idag har Hugo Vegard Vetlesen bursdag! Hipp hipp hurra med de 21 år 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 522 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Mars 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Mars 2021 MMS blir mediesjef for Landslagets A-lag herrer! Gratulerer. https://www.budstikka.no/stabaek-fotball/stabaek-legende-til-landslaget/629563!/ 35 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 6. Mars 2021 Del Skrevet 6. Mars 2021 Oscar Aga har sneket seg inn på denne listen over potensielle, fremtidige landslagspillere. Noe for Stabæk? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 733 Del Skrevet 6. Mars 2021 Del Skrevet 6. Mars 2021 I gjennomgangen posisjon for posisjon, er Markus Solbakken med som sentral midtbane. Det er også Vetlesen og Askildsen. Emil er av en eller annen grunn på listen som høyrekant, og Molde har en kar på listen som venstrekant. I posisjonsgjennomgangen begrenses spissene til Haaland, Sørloth, Strand Larsen og Holm. Så dukker Fiabema og Aga plutselig opp på hovedoversikten der han trenger tre på hver posisjon. (Der har også Dønnum plutselig godt fra å være ventrekant i posisjonspresentasjonen, til alternativ på høyrekant.) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 905 Del Skrevet 12. Mars 2021 Del Skrevet 12. Mars 2021 Hadde håpet å se Hanche i landslagstroppen nå, men ble visst ikke sånn. Uansett, av folk som har vært innom oss har vi med Meling, Thorsby, Thorstvedt og Dæhlie. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 398 Del Skrevet 12. Mars 2021 Del Skrevet 12. Mars 2021 Hele laget i karantene etter at Moussa Nije har testet positivt på korona Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 884 Del Skrevet 12. Mars 2021 Del Skrevet 12. Mars 2021 10 minutter siden skrev Petter: Hadde håpet å se Hanche i landslagstroppen nå, men ble visst ikke sånn. Uansett, av folk som har vært innom oss har vi med Meling, Thorsby, Thorstvedt og Dæhlie. Hanche og Bohinen var nærme troppen, ifølge Ståle S. Bohinen er ute med skade.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 587 Del Skrevet 12. Mars 2021 Del Skrevet 12. Mars 2021 Har ikke den store trua på Ståle Krapyl, fikk sparken i FCK etter svak coaching og så rett inn på Ullevål.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 12. Mars 2021 Del Skrevet 12. Mars 2021 At Hanche er utelatt er en kardinalsynd når vi sliter big time på stopperplass. Nå hadde Solbakken sjanen til å bygge for fremtiden men går for Gabrielsen og Strandberg. Ja...ja 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 478 Del Skrevet 12. Mars 2021 Del Skrevet 12. Mars 2021 10 minutter siden skrev elvis: At Hanche er utelatt er en kardinalsynd når vi sliter big time på stopperplass. Nå hadde Solbakken sjanen til å bygge for fremtiden men går for Gabrielsen og Strandberg. Ja...ja Ja det var overraskende og skuffende - med mindre han har en skade da. At Sondre Tronstad ikke er tatt ut er også overraskende etter prestasjonene sist 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 587 Del Skrevet 12. Mars 2021 Del Skrevet 12. Mars 2021 Ødegaard som kaptein? Ser ikke mye lederevner der.. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 424 Del Skrevet 12. Mars 2021 Del Skrevet 12. Mars 2021 Svakt av Ståle å ikke ta ut Hanche. Var en av banes beste for "Nødlandslaget" mot Østerrike og fotballeksperter rundt om i Norge mente han bør komme inn i troppen. Rart og merkelig at han ikke blir tatt ut. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 858 Del Skrevet 12. Mars 2021 Del Skrevet 12. Mars 2021 3 timer siden skrev arni: Har ikke den store trua på Ståle Krapyl, fikk sparken i FCK etter svak coaching og så rett inn på Ullevål.. Herregud for en kommentar Arni! Ståle er legende i DK, og har oppnådd enormt mye på sin tid der. Årets trener, 8 seriemesterskap, 4 cupmesterskap + fikk dem kvalifisert for CL (slo ut Ajax). At slitasjen ble stor på slutten har selvfølgelig nada med hans coaching å gjøre, men etter 13 år (6+7) må det være lov å prøve noe nytt. Hvorfor skriver du slikt? 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 587 Del Skrevet 12. Mars 2021 Del Skrevet 12. Mars 2021 Da har vi et veddemål her! Han prøvde seg vel i Køln også. Sutra fælt da han ble sendt på dør i FCK 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 733 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Mars 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Mars 2021 Jesper Mathiesen: "– Det er naturlig at Martin Ødegaard ble valgt. Han har en utrolig respekt i den norske garderoben" (Jesper Mathiesen før det ble klart: "- Jeg vil tro at Ståle og trenerteamet går for en utespiller. Da er Erling Haaland og Martin Ødegaard de heteste personene i mine øyne.") Erik Huseklepp: "Slik Ødegaard fremstår ute på banen, så fremstår han som en kaptein. Han peker og dirigerer i Arsenal." Ståle Slbakken: "Han er en bunnsolid fyr på alle mulige måter, og godt likt av medspillere og støtteapparat. Han nyter generelt stor respekt av samtlige, og det tror jeg blir veldig bra" Ståle Solbakken: "– Han ble valgt av meg etter en gjennomgang med støtteapparat og trenere, og så var det en følelse jeg hadde etter samtaler med spillere." Alexander Sørloth (han som skjelte ut Lagerbäck etter noter da han ikke var enig..): "– Strålende fotballspiller og strålende fyr. Godt likt av hele gruppa. Har blitt en mer og mer autoritær skikkelse i laget. Helt riktig at han får bindet" Stefan Standberg: "Mange utenfra tror kanskje Martin bare er en typisk tier-spiller som bare er en fantastisk spiller på banen, men han bidrar med veldig mye mer. Han «ser» fotball ekstremt bra. Han er i tillegg en smart og reflektert gutt (mann in the making) som kommer til å representere laget og landet på en eksemplarisk måte" Kristoffer Ajer: "En fantastisk fyr som virkelig fortjener kapteinsrollen" Rune Jarstein: "Martin er en fantastisk spiller og gutt, gir alltid 100 prosent og er veldig godt likt i gruppa. Topp valg" Erlend Nesje (Aftenposten): "Umiddelbart virker det klokt, selv om det er uvant at landslagssjefer tenker så ungt." Markus Henriksen: "– Han er ein dyktig fotballspelar og ein moden herre, så eg håpar og trur han kan prege det norske landslaget i mange år framover. Eg trur Martin er klar for den oppgåva" Arni: "Ødegaard som kaptein? Ser ikke mye lederevner der.." 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 587 Del Skrevet 12. Mars 2021 Del Skrevet 12. Mars 2021 He, he godt jeg ikke er alene: https://www.nettavisen.no/sport/reagerer-pa-at-solbakken-valgte-odegaard-som-kaptein-ingen-utpreget-leder-av-menn/s/12-95-3424100870 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 398 Del Skrevet 12. Mars 2021 Del Skrevet 12. Mars 2021 19 minutter siden skrev arni: He, he godt jeg ikke er alene: https://www.nettavisen.no/sport/reagerer-pa-at-solbakken-valgte-odegaard-som-kaptein-ingen-utpreget-leder-av-menn/s/12-95-3424100870 Ødegaard er en ung leder ifølge Arteta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 287 Del Skrevet 12. Mars 2021 Del Skrevet 12. Mars 2021 Tenker det er viktigere at spillergruppa er positive til Ødegaard enn hva Knut Espen Svegaarden mener. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Mars 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Mars 2021 42 minutter siden skrev arni: He, he godt jeg ikke er alene: https://www.nettavisen.no/sport/reagerer-pa-at-solbakken-valgte-odegaard-som-kaptein-ingen-utpreget-leder-av-menn/s/12-95-3424100870 Å ha Nettavisen på sin side føler jeg knapt er bedre enn at tante Olga (89) er enig i at jeg er en kjekk ung mann. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 587 Del Skrevet 12. Mars 2021 Del Skrevet 12. Mars 2021 Må vel flytte over til Blaa snart, men Asker gutten Sander Berge hadde vært en herlig krigende kaptein. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 587 Del Skrevet 12. Mars 2021 Del Skrevet 12. Mars 2021 2 minutter siden skrev Fjodor: Å ha Nettavisen på sin side føler jeg knapt er bedre enn at tante Olga (89) er enig i at jeg er en kjekk ung mann. Har Nettavisen uttalt seg?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 474 Del Skrevet 12. Mars 2021 Del Skrevet 12. Mars 2021 Skal vi bruke denne tråden til å diskutere en sytepave som Ødegaard?? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå