M-A-N 4 580 Del Skrevet 3. April 2022 Del Skrevet 3. April 2022 13 minutter siden skrev Ace: Er det noen som har klandret Tobbe for noe? Klubbvalget tydeligvis. Kanskje ikke han har blitt klandret direkte, men føler det er samme «vibes» på forumet ved rapporteringer om Tobbe-mål og rundt overgangen til rbk generelt som ved snakk om Brynhildsen eller Hauger til LSK. Som i at han nå ikke lenger er en vi skal bry oss om, ikke lenger relevant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 3. April 2022 Del Skrevet 3. April 2022 Jeg har ikke samme oppfatning. Mitt inntrykk er at de fleste (alle?) forstår klubbvalget, men ikke unner RBK suksess. Og derfor ikke "feirer" at han gjør det bra. Eneste diskusjonen som har vært har vært om navnet på banen. Selv i den diskusjonen har ingen kritisert Tobbe, men vært kritiske til å kalle opp banen etter en fortsatt aktiv spiller. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 130 Del Skrevet 3. April 2022 Del Skrevet 3. April 2022 Tobbe kan jo ingenting for at klubben valgte å oppkalle den banen etter ham. At de gjorde det er det heller ingenting å si på. Det er som å tatovere navnet på din første kjærlighet oppover hele armen. Det virker som en god ide der og da. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 4. April 2022 Del Skrevet 4. April 2022 Man bør på et prinsipielt og generelt grunnlag vente med å kalle opp noe etter spillere til etter at karrieren er over. Da slipper man disse diskusjonene (kanskje..)! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 4. April 2022 Del Skrevet 4. April 2022 14 minutter siden skrev bluemaster: Man bør på et prinsipielt og generelt grunnlag vente med å kalle opp noe etter spillere til etter at karrieren er over. Da slipper man disse diskusjonene (kanskje..)! Tilsluttes, alltid greit å ha litt distanse til beslutninger som inkluderer mye følelser enten HoF eller denne type aktiviteter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 4. April 2022 Del Skrevet 4. April 2022 https://www.stabaek.no/forum/topic/11709-serieåpning-skeid-stabæk/ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 4. April 2022 Del Skrevet 4. April 2022 Jørgen Hammer er toppscorer i OBOS. (Sammen med åtte andre) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 580 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. April 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. April 2022 13 timer siden skrev Ace: Jeg har ikke samme oppfatning. Mitt inntrykk er at de fleste (alle?) forstår klubbvalget, men ikke unner RBK suksess. Og derfor ikke "feirer" at han gjør det bra. Eneste diskusjonen som har vært har vært om navnet på banen. Selv i den diskusjonen har ingen kritisert Tobbe, men vært kritiske til å kalle opp banen etter en fortsatt aktiv spiller. Jeg har ikke gått gjennom tråden og lest på nytt hva alle har skrevet. Men vi har da en tråd for gammel blaa årgang og mange av oss følger karrierene til blaa folk og mindre blaa folk. Børkeeiet som til og med fikk en bane oppkalt etter seg og som man vet er ekte blaa bør jo være en man kan unne suksess og glede seg over at blir kåret til banens beste og scorer to nydelige mål - til og med for et lag vi ikke konkurrerer mot. Det har vært en del negativitet knyttet til overgangen, som jeg kan skjønne, men skulle det først være til en norsk toppklubb ser hvertfall ikke jeg Rosenborg som verre enn Molde, Enga, LSK, eller Viking for den saks skyld. Så derfor reagerte jeg bare litt på at all respons på målene hans i går var negativ, og lurte på om det var den gjengse oppfatningen hos folk. Det hadde jeg synes ha vært synd om Børkeeiet ikke skulle ha et bra ettermæle hos oss. Gjennom likes ser jeg at det nok ikke er den gjengse oppfatningen og det er bra. Jeg håper vi får se Vetlesen, Børkeeiet og Hanche-Olsen i vår drakt igjen. Det er de som er våre ordentlige lokale spillere vi har solgt til høyere nivå og som forlot klubben på ryddig vis. 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TF22 393 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. April 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. April 2022 Kan jo kanskje nevne at Børkeeiet ble kåret til banens beste spiller i går og donerte 10000kr til klubbens i hans hjerte - Stabæk, etter kampen. 59 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 362 Del Skrevet 4. April 2022 Del Skrevet 4. April 2022 28 minutter siden skrev TF22: Kan jo kanskje nevne at Børkeeiet ble kåret til banens beste spiller i går og donerte 10000kr til klubbens i hans hjerte - Stabæk, etter kampen. Trodde de gikk til UK raina Men Renå Olsen spiller for skeid idag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TF22 393 Del Skrevet 4. April 2022 Del Skrevet 4. April 2022 1 time siden skrev FranckTheBank: Trodde de gikk til UK raina Men Renå Olsen spiller for skeid idag. https://www.instagram.com/p/Cb7kYy3Kst4/?utm_medium=copy_link Sier nå hvertfall Stabæk her 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. April 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. April 2022 Børkeeiet er en hedersmann og har gjort alt riktig. 31 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 227 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. April 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. April 2022 Altså...Hugo Vetlesen...for en helvetes god spiller vi fikk fram der. 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 7. April 2022 Del Skrevet 7. April 2022 Blå gåsehud over hele kroppen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 580 Del Skrevet 7. April 2022 Del Skrevet 7. April 2022 Tipper en stor overgang på han i sommer! Da drypper det noe på oss vil jeg tro. Han har den gode kombinasjonen av å være en teknisk ballspiller og en skikkelig vinnerskalle. Scoret sykt mye viktige og avgjørende mål for Glimt siste halvåret! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 362 Del Skrevet 10. April 2022 Del Skrevet 10. April 2022 Kirkevold ser ut som en god spiss. Noe for oss? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 10. April 2022 Del Skrevet 10. April 2022 Kirkevold 9 igjen før han runder tosifret Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 10. April 2022 Del Skrevet 10. April 2022 Det ble ingen match i matchen mellom solbakken og moe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. April 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. April 2022 Gammel blaa treff i Italia i ettermiddag. Sampdoria - Salernitana spilles akkurat nå på Luigi Ferraris i Genova. Morten Thorsby fra start for Sampdoria. Emil Bohinen fra start for Salernitana. 1-2 etter 40. min. Fy fader Stabæk har produsert noen midtbanespillere siste årene. 💙 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 364 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. April 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. April 2022 Gratulerer til Hanche-Olsen som vant den belgiske cupen på straffer mot Anderlecht. Var en av de som scorte på straffer til og med. 54 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. April 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. April 2022 Hugo... Fy f... der var du god. 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. April 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. April 2022 At Bohinen spiller fra start i dag i rommet bak Franck Ribery er faktisk litt stas. https://vglive.no/kamp/udinese-us-salernitana/544031/lag 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 20. April 2022 Del Skrevet 20. April 2022 90 minutter på ham for andre kamp på rad. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 675 Del Skrevet 21. April 2022 Del Skrevet 21. April 2022 Bernt Hu.... glem det.. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 227 Del Skrevet 21. April 2022 Del Skrevet 21. April 2022 1 time siden skrev Snæss: Bernt Hu.... glem det.. Passer best i "For en j@#la tosk"-tråden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 21. April 2022 Del Skrevet 21. April 2022 2 timer siden skrev Kaizer Alphonse: Passer best i "For en j@#la tosk"-tråden. Hva har skjedd? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 227 Del Skrevet 21. April 2022 Del Skrevet 21. April 2022 2 timer siden skrev hoffisking: Hva har skjedd? https://www.dagbladet.no/kultur/dette-etterforskes-han-for/75901326 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 580 Del Skrevet 24. April 2022 Del Skrevet 24. April 2022 Bohinen med assist når Salernitana tar ledelsen mot Fiorentina. Gøy at Salernitana har kommet i form parallelt med at Bohinen har etablert seg i startelleveren. om klubben gjør en great escape og redder plassen blir vel overgangen gjort permanent. Får håpe det for Bohinen sin del og det drypper vel noe på klubben og… 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. April 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. April 2022 2 timer siden skrev M-A-N: Bohinen med assist når Salernitana tar ledelsen mot Fiorentina. Gøy at Salernitana har kommet i form parallelt med at Bohinen har etablert seg i startelleveren. om klubben gjør en great escape og redder plassen blir vel overgangen gjort permanent. Får håpe det for Bohinen sin del og det drypper vel noe på klubben og… Salernitana har nå vunnet 3 kamper på rad i Serie A for første gang i klubbens historie. Ufattelig moro at Emil har spilt samtlige 90 min som sentral midtbane i alle disse tre kampene. 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 24. April 2022 Del Skrevet 24. April 2022 Litt kult. 2 gamle blaa i duell i Belgia 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå