Gå til innhold

Gammel blaa aargang!


superblaa
 Del

Anbefalte innlegg


Det har vel vært snakk om tidligere ett sted her, men har vi en unormalt stor historikk på å kjøpe kjekser i forhold til andre klubber? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev Andreas:

Det har vel vært snakk om tidligere ett sted her, men har vi en unormalt stor historikk på å kjøpe kjekser i forhold til andre klubber? 

Danske kjeks er vår favoritt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


21 timer siden skrev Andreas:

Det har vel vært snakk om tidligere ett sted her, men har vi en unormalt stor historikk på å kjøpe kjekser i forhold til andre klubber? 

Neppe, du legger bare mer merke til de i den klubben du er fan av.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var nok litt for optimistisk når jeg skrev Janne hadde orden på det defensive. Måla renner inn og VIF leder 6-1

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tv2 melder at Ranheim har fått bud fra Kina på Hou Sæter. Aner ikke hva slags summer den ligaen driver med nå. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Leskur:

Tv2 melder at Ranheim har fått bud fra Kina på Hou Sæter. Aner ikke hva slags summer den ligaen driver med nå. 

Mulig han regnes som kineser, men mener bestemt at de har 100% skatt på utenlandske spillere. Demper nok pengebruken greit

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var det ikke derfor han var attraktiv forrige gang.  Regnes som kinesisk så han ikke gikk på kvoten for utlendinger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev Latmann:

Var det ikke derfor han var attraktiv forrige gang.  Regnes som kinesisk så han ikke gikk på kvoten for utlendinger.

Stemmer! Han er fra Kina. Går ikke på utlendingkvote i Kina. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11 timer siden skrev Marandinho:

Stemmer! Han er fra Kina. Går ikke på utlendingkvote i Kina. 

Har også så vidt jeg har forstått endret navn i folkeregisteret til Yongyong Hou.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


33 minutter siden skrev 1369:

Har også så vidt jeg har forstått endret navn i folkeregisteret til Yongyong Hou.

Men han gjorde det i forkant av salget til Kina. IA presset prisen bra opp. Vi fikk ganske mye for han💪😂

Lenke til innlegg
Del på andre sider


12 minutter siden skrev Marandinho:

Men han gjorde det i forkant av salget til Kina. IA presset prisen bra opp. Vi fikk ganske mye for han💪😂

Hvor mange prosent av salget endte Stabæk med å få?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Basert på et gammelt rykte, tror jeg at spørsmålet egentlig dreier seg om hvor resten av pengene ble av. Fritidseiendom i Spania er visstnok tipset som leder på ryktebørsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tror nok Tobbe er lost. Er veldig få brukbare spillere tilgjengelig i den rollen i norsk fotball om dagen. Kåffå slipper ikke Rasch billig, da er nedrykket i boks. Ellers er det Jarl og Dahl, dyre de også

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11 timer siden skrev pedro:

OK. Sampdoria er ikke hva de var på 90-tallet, og mange av kampene er som innbytter. Likevel, 52 kamper for Sampdoria er imponerende. En av Norges mest ukjente proffer på dette nivået?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja og de påstår de har «fulgt med på» Askildsen siden tiden i Stabæk. Kanskje vi kan forvente/frykte bud derfra fremover?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gått gradvis nedover med Askildsen i Italia, etter en flying start i Sampdo under Ranieri. Høydepunktet må ha vært målet mot Milan på San Siro. Ser Sampdo fans virker lettet over at han stikker. Jeg tror han sliter litt med spenningsnivået, i mangel av et perfekt ord, litt som da han ikke fulgte sin mann for reservelandslaget. Utvilsomt begavet, krysser fingrene for en re-start. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg hadde et håp om at han skulle komme tilbake hit for å spille eliteseriefotball neste sesong og få fart på karrieren igjen. Det håpet var sikkert ganske uberettiget, men at han skulle få muligheten i Nordens beste lag med utsikter til mesterligafotball etter så lite spilletid over så mange år, det hadde jeg ikke trodd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


56 minutter siden skrev arni:

Ch Michelsen viser hvilken trenerkapasitet han fortsatt er

Heltestatus i Sarp etter to seire på stripe, banker RBK skikkelig

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jaa, apropos å miste ledelser. Isak Pettersson lå søndag under (MOT et lag med gule og svarte striper..) 3-2. Det var til klokka viste 89.50, og så ble det 3-5.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gammel blaa aargang!
×
×
  • Opprett ny...