Gå til innhold

Gammel blaa aargang!

superblaa
 Del

Anbefalte innlegg

Hva har dette med tippeligaen å gjøre? Hold ting på riktig forum a.

Vi er vel så rause at vi lever godt med en sånn liten glipp for en utmerkelse ingen tidligere medlemmer i klubben har vært i nærheten av.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukere som ikke leser på kvinneforumet er vel ikke noe mindre likegyldig til dette bare fordi det postes på herreforumet..

Ikke la oss diskutere dette lenge da. Dette var en gladsak om en tidligere blaa spiller. Hyggelig å våkne til. ☺

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen som folk fikk trusene sine i en krøll nå da. Kan en eller annen mod flytte det over i dameforumet? Glemte at det finnes en dameversjon av gammel blaa aargang.

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager på det aller dypeste at jeg med dette innlegget bidrar til akkurat det jeg selv, med denne posten, vil uttrykke min vrede over.

HVA I SVARTE HELVETE ER DET SOM SKJER MED FORUMET FOR TIDEN???!

Så godt som alle tråder sporer av til det helt absurde.

Det snakkes jo knapt om fotball lenger. Kun vissvass om hvilken tråd skulle dette vært i osv.

Og aller verst; Det virker som om takhøyden er mye lavere enn tidligere. Folk som mener noe i kontrast til flertallet skal nagles og steines. "Her inne SKAL alle mene som oss" mentalitet, satt på spissen.

Begynner å telle på knappene om dette er et blivende sted for min del.

Beklager igjen for at jeg bidro til å snakke om noe som over hodet ikke har noe som helst med Gamle Blaa Helter å gjøre!

On topic: Gratulerer som faen til Ada! Stort!!!

Hvis det at folk avsporer på en tråd gjør at du vurderer å slutte på forumet, begynner jeg å lure.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye rall. Mye ironi. Jeg for eksempel er glad i å fyre oppunder. Men støtter dette med å la kvinns være kvinns osv, vil man vite noe om kvinns kan man lese kvinnsforumet så mye man orker.

Sånn, shots fired!

Endret av Norris
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor i helvete skulle det være kødd? Visste ikke at hun var nominert en gang, jeg. Sikkert flott for alle som bryr seg om kvinnefotball, men da kan man skrive det på det kvinna forumet, for der leser jo de som bryr seg..

Når alt annet skal være så innihelvetes viktig å få i riktig forum så må da dette være like viktig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da setter vi en ________________________________ (strek)

Beholder tidligere innlegg, sletter nye innlegg av samme tema. Forsøk og hold dere til tema.

Vi forsetter på trådens tema, Gammel Blaa årgang. Hva med daglig leder i Vålerenga?

dURnMy9N.jpeg

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal man med et eget kvinnsforum om gladnyhetene om kvinnefotball skal skrives på Herreforumet? Personlig hater jeg ikke kvinnefotball, men jeg ser heller ikke på det. Så enkelt er det.

Sånn, da var jeg ferdig med denne dustete diskusjonen.

PS! Ser ikke på meg selv som ett rasshøl, men mulig at du, som heller ikke kjenner meg, mener det. Fair det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gammel blaa aargang!
  • Opprett ny...