kkh94 8 096 Del Skrevet 24. August 2016 Del Skrevet 24. August 2016 Dette var en rimelig stor farsott blant svenske Twitter-brukere i sommer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. August 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. August 2016 Gratulerer Ada! Større utmerkelse har vel ingen gammel blaa fått 31 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 25. August 2016 Del Skrevet 25. August 2016 Gratulerer Ada! Større utmerkelse har vel ingen gammel blaa fått http://www.tv2.no/sport/8544380/ 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. August 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. August 2016 Hva har dette med tippeligaen å gjøre? Hold ting på riktig forum a. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 25. August 2016 Del Skrevet 25. August 2016 Hva har dette med tippeligaen å gjøre? Hold ting på riktig forum a.Vi er vel så rause at vi lever godt med en sånn liten glipp for en utmerkelse ingen tidligere medlemmer i klubben har vært i nærheten av. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. August 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. August 2016 Hva har dette med tippeligaen å gjøre? Hold ting på riktig forum a. Helt greit at den høyeste utmerkelsen en tidligere Stabæk-spiller har fått havner på det forumet folk faktisk leser. 27 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 26. August 2016 Del Skrevet 26. August 2016 Brukere som ikke leser på kvinneforumet er vel ikke noe mindre likegyldig til dette bare fordi det postes på herreforumet.. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 26. August 2016 Del Skrevet 26. August 2016 Brukere som ikke leser på kvinneforumet er vel ikke noe mindre likegyldig til dette bare fordi det postes på herreforumet.. Ikke la oss diskutere dette lenge da. Dette var en gladsak om en tidligere blaa spiller. Hyggelig å våkne til. ☺ 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 26. August 2016 (endret) Del Skrevet 26. August 2016 (endret) Fy faen som folk fikk trusene sine i en krøll nå da. Kan en eller annen mod flytte det over i dameforumet? Glemte at det finnes en dameversjon av gammel blaa aargang. Endret 26. August 2016 av BelgiskBlaa 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 26. August 2016 Del Skrevet 26. August 2016 Dette her er faktisk alle off-topics sin mor. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 126 Del Skrevet 26. August 2016 Del Skrevet 26. August 2016 Jeg lette egentlig etter sangen "Grinebiter". Den fant jeg ikke, så da får denne duge: https://youtu.be/VwTHyja3cWo 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. August 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. August 2016 Beklager på det aller dypeste at jeg med dette innlegget bidrar til akkurat det jeg selv, med denne posten, vil uttrykke min vrede over. HVA I SVARTE HELVETE ER DET SOM SKJER MED FORUMET FOR TIDEN???! Så godt som alle tråder sporer av til det helt absurde. Det snakkes jo knapt om fotball lenger. Kun vissvass om hvilken tråd skulle dette vært i osv. Og aller verst; Det virker som om takhøyden er mye lavere enn tidligere. Folk som mener noe i kontrast til flertallet skal nagles og steines. "Her inne SKAL alle mene som oss" mentalitet, satt på spissen. Begynner å telle på knappene om dette er et blivende sted for min del. Beklager igjen for at jeg bidro til å snakke om noe som over hodet ikke har noe som helst med Gamle Blaa Helter å gjøre! On topic: Gratulerer som faen til Ada! Stort!!! 45 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JespV 823 Del Skrevet 26. August 2016 Del Skrevet 26. August 2016 Beklager på det aller dypeste at jeg med dette innlegget bidrar til akkurat det jeg selv, med denne posten, vil uttrykke min vrede over. HVA I SVARTE HELVETE ER DET SOM SKJER MED FORUMET FOR TIDEN???! Så godt som alle tråder sporer av til det helt absurde. Det snakkes jo knapt om fotball lenger. Kun vissvass om hvilken tråd skulle dette vært i osv. Og aller verst; Det virker som om takhøyden er mye lavere enn tidligere. Folk som mener noe i kontrast til flertallet skal nagles og steines. "Her inne SKAL alle mene som oss" mentalitet, satt på spissen. Begynner å telle på knappene om dette er et blivende sted for min del. Beklager igjen for at jeg bidro til å snakke om noe som over hodet ikke har noe som helst med Gamle Blaa Helter å gjøre! On topic: Gratulerer som faen til Ada! Stort!!! Hvis det at folk avsporer på en tråd gjør at du vurderer å slutte på forumet, begynner jeg å lure. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. August 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. August 2016 Les posten en gang til du... 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 26. August 2016 (endret) Del Skrevet 26. August 2016 (endret) Mye rall. Mye ironi. Jeg for eksempel er glad i å fyre oppunder. Men støtter dette med å la kvinns være kvinns osv, vil man vite noe om kvinns kan man lese kvinnsforumet så mye man orker. Sånn, shots fired! Endret 26. August 2016 av Norris 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. August 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. August 2016 Her vinner en eks Stabæk spiller pris for verdens beste(!!) fotballspiller, så klarer enkelte å fokusere på hvor det er postet..?! Kødder dere eller? 30 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 26. August 2016 (endret) Del Skrevet 26. August 2016 (endret) Edit; Dobbelt post Endret 26. August 2016 av Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 26. August 2016 Del Skrevet 26. August 2016 Hvorfor i helvete skulle det være kødd? Visste ikke at hun var nominert en gang, jeg. Sikkert flott for alle som bryr seg om kvinnefotball, men da kan man skrive det på det kvinna forumet, for der leser jo de som bryr seg.. Når alt annet skal være så innihelvetes viktig å få i riktig forum så må da dette være like viktig. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 26. August 2016 Del Skrevet 26. August 2016 Du bryr deg nok mer om kvinnefotball enn meg, Robin, men kanskje på en litt annen måte. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 26. August 2016 Del Skrevet 26. August 2016 Kan dere ikke opprette eget forum for syting og bitching. Tro det eller ei men det er mer interessant å lese om kvinnefotball enn all klagingen over hva som ikke hører hjemme her. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 26. August 2016 (endret) Del Skrevet 26. August 2016 (endret) Kan dere ikke opprette eget forum for syting og bitching. Et såkalt kvinns-forum? Endret 26. August 2016 av hdaniels 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 26. August 2016 (endret) Del Skrevet 26. August 2016 (endret) Da setter vi en ________________________________ (strek) Beholder tidligere innlegg, sletter nye innlegg av samme tema. Forsøk og hold dere til tema. Vi forsetter på trådens tema, Gammel Blaa årgang. Hva med daglig leder i Vålerenga? Endret 26. August 2016 av Slum 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 28. August 2016 Del Skrevet 28. August 2016 Ser at Tarik Elyounoussi signerte for Olympiakos,og så at vår tidligere forsvarsspiller Harris Skenderovic var på bilde, er han blitt agent ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. August 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. August 2016 Støtter innleggshaver vedr Ada - hvis noen rasshøl hater damefotball så mye at de forlanger å få flyttet en slik gladmelding, så vil jeg vurdere mitt eget opphold her også. Fy faen så pinlig. Voks opp. (Jeg har lest hva du/dere har skrevet om Chixa og kvinnefotball mange ganger tidligere, så drit i å bortforklare det med "feil post") skal vi lage en mer inkluderende klubb med større tilfang lokalt så må vi for faen klare å i det minste akseptere at damer og herrer er en del av samme klubb og like mye verdt. Det var mine 2 cents - da forlater jeg temaet og skal love å ikke gå OT igjen. 36 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 29. August 2016 Del Skrevet 29. August 2016 Hva skal man med et eget kvinnsforum om gladnyhetene om kvinnefotball skal skrives på Herreforumet? Personlig hater jeg ikke kvinnefotball, men jeg ser heller ikke på det. Så enkelt er det. Sånn, da var jeg ferdig med denne dustete diskusjonen. PS! Ser ikke på meg selv som ett rasshøl, men mulig at du, som heller ikke kjenner meg, mener det. Fair det. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 29. August 2016 Del Skrevet 29. August 2016 Slapp av folkens. Ada vant, en sinnsyk prestasjon. Ferdig. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 082 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. August 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. August 2016 Hva skal man med et eget kvinnsforum om gladnyhetene om kvinnefotball skal skrives på Herreforumet? Personlig hater jeg ikke kvinnefotball, men jeg ser heller ikke på det. Så enkelt er det. Sånn, da var jeg ferdig med denne dustete diskusjonen. PS! Ser ikke på meg selv som ett rasshøl, men mulig at du, som heller ikke kjenner meg, mener det. Fair det. Folk må lese ganske mange innlegg av deg som bare er rør, og så skal du være forumpoliti når én post havner i feil forum? 32 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. August 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. August 2016 Torres du har da vært observert på damekamp på Nadderud du ☺ 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 29. August 2016 Del Skrevet 29. August 2016 Hull angret på Dio-kjøpet: http://www.vg.no/sport/fotball/landslaget/hull-angret-paa-kjoepet-av-skadet-diomande/a/23779312/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. August 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. August 2016 Gøy å se Dio tilbake på Nadderud med landslaget!!!!! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå