blaasoldat 8 362 Del Skrevet 1. Mai 2017 (endret) Del Skrevet 1. Mai 2017 (endret) Stengel scoret for Vålerenga 2 mot Moss i dag. På vei ut i kulden i Enga. Neste blaa på vei hjem? Vi har ikke mye overgangsbudsjett, men kunne kanskje tilbudt Enga 50% av evt videresalg? Hva med kanskje en lånekontrakt med opsjon på kjøp? Endret 1. Mai 2017 av blaasoldat 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 1. Mai 2017 (endret) Del Skrevet 1. Mai 2017 (endret) Leiekontrakt med opsjon på at Enga får den beste eneggede tvillingen i 05-kullet gratis, så lenge han hentes til klubben i et skuddår. Tygg på den, Morten Stene. Endret 1. Mai 2017 av kkh94 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 1. Mai 2017 Del Skrevet 1. Mai 2017 Stengel scoret for Vålerenga 2 mot Moss i dag. På vei ut i kulden i Enga. Neste blaa på vei hjem? Vi har ikke mye overgangsbudsjett, men kunne kanskje tilbudt Enga 50% av evt videresalg? Æsj orker ikke se han i blått igjen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 443 Del Skrevet 2. Mai 2017 Del Skrevet 2. Mai 2017 Stengel scoret for Vålerenga 2 mot Moss i dag. På vei ut i kulden i Enga. Neste blaa på vei hjem? Vi har ikke mye overgangsbudsjett, men kunne kanskje tilbudt Enga 50% av evt videresalg? Æsj orker ikke se han i blått igjen Tullprat. Er 100% sikker på at Stengel angrer på at han forlot Stabæk så tidlig som han gjorde! Mer enn villig til å gi han en sjanse til. Han er langt ifra ferdig utviklet, og med Toni bak spakene så tror jeg det kunne vært kjempe bra for både Stengel og klubben. Deila har per dags dato hverken tid eller tålmodighet til å vente på at Stengel skal levere over tid og bli den spilleren alle trodde han skulle bli, det har Toni og klubben generelt. Kjenner jeg IAO rett så følger han med, ville vært en knall signering i mine øyne. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 681 Del Skrevet 2. Mai 2017 Del Skrevet 2. Mai 2017 Har kontrakt ut 2017, ville vært en veldig fornuftig signering ettersom ba mest sannsynlig ikke forlenger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 2. Mai 2017 Del Skrevet 2. Mai 2017 Stengel som defensiv midt ønsker vi velkommen til sommeren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 2. Mai 2017 Del Skrevet 2. Mai 2017 Hmm eks Stabæk talent, som vi gjerne vil ha.. Er ikke det oppskriften på RævBK spiller? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 063 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Mai 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Mai 2017 Stengel scoret for Vålerenga 2 mot Moss i dag. På vei ut i kulden i Enga. Neste blaa på vei hjem? Vi har ikke mye overgangsbudsjett, men kunne kanskje tilbudt Enga 50% av evt videresalg? Æsj orker ikke se han i blått igjen Hva har Stengel gjort galt? Dersom han vurderes som sportslig bra nok ser jeg ingen grunn til at han ikke skal ønskes velkommen tilbake. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 2. Mai 2017 Del Skrevet 2. Mai 2017 Litt mimring; http://www.thefalsenine.co.uk/2013/08/26/west-brom-erratic-excellence-somen-tchoyi-complete-one/ 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 2. Mai 2017 Del Skrevet 2. Mai 2017 Jörgen Lennartsson har levert to fullt godkjente sesonger i IFK Göteborg, men har startet denne sesongen svakt. Er i praksis allerede ute av gullstriden, tapte 4-0 mot byrival Häcken i kveld, og det vil overraske meg om han fortsatt er trener i Blåvitt etter sommeren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 3. Mai 2017 Del Skrevet 3. Mai 2017 Jörgen Lennartsson har levert to fullt godkjente sesonger i IFK Göteborg, men har startet denne sesongen svakt. Er i praksis allerede ute av gullstriden, tapte 4-0 mot byrival Häcken i kveld, og det vil overraske meg om han fortsatt er trener i Blåvitt etter sommeren. Var en link i en eller annen tråd til en svt-video med Daniel Nannskog for et par måneder siden, hvor det for meg fremsto som om IFK tar "en Viking" i år. Svære underskudd, store kutt, og små forventninger til resultatene, annet enn at man selvfølgelig håper å berge plassen. Så slett ikke sikkert at dette er så uventet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 4. Mai 2017 Del Skrevet 4. Mai 2017 Litt mimring; http://www.thefalsenine.co.uk/2013/08/26/west-brom-erratic-excellence-somen-tchoyi-complete-one/ Kom hjem! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 7. Mai 2017 Del Skrevet 7. Mai 2017 Ola Kamara skårer og skårer http://video.eurosport.no/fotball/mls/2017/ola-kamara-scorer-og-scorer-i-usa_vid973734/video.shtml Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Del Skrevet 7. Mai 2017 (endret) Del Skrevet 7. Mai 2017 (endret) Ola Kamara skårer og skårer http://video.eurosport.no/fotball/mls/2017/ola-kamara-scorer-og-scorer-i-usa_vid973734/video.shtml Og i dag mot en annen blaa helt -Daigo Kobayashi! Endret 7. Mai 2017 av Sindre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 9. Mai 2017 (endret) Del Skrevet 9. Mai 2017 (endret) Harald Holter stanger inn en meget viktig utligning for Kongsvinger på overtid. edit: men imponerer ikke på dødballen der Sandnes Ulf sikrer seieren. Endret 9. Mai 2017 av kkh94 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 11. Mai 2017 Del Skrevet 11. Mai 2017 Koselig gjenlytt med Birger - tror han savner oss:) 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 12. Mai 2017 Del Skrevet 12. Mai 2017 Ja det tror jeg. Og det virker som han er litt redd for at vi hater ham for å dra til RBK, stakkars. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 12. Mai 2017 Del Skrevet 12. Mai 2017 Fikk rett og slett litt tårer i øynene av den. Fine Birger. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 12. Mai 2017 Del Skrevet 12. Mai 2017 Blir rart å se forsvarsrekka til RBK, men ingen grunn til mishagsytringer mot dem kjenner jeg. Er nok av andre spiller (og trenere) å mislike på det laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Mai 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Mai 2017 Disse tre Gamle Blaa helter skal hylles, ikke hates. 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 12. Mai 2017 Del Skrevet 12. Mai 2017 Jeg kan hylle de etter kampen om RBK taper, men jeg hyller ikke spillere i motstanders drakt før og under en kamp uansett hvor bra folk det måtte være 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 063 Del Skrevet 12. Mai 2017 Del Skrevet 12. Mai 2017 Slik behandler Europas beste supportere sine tidligere helter. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 12. Mai 2017 Del Skrevet 12. Mai 2017 Det beste vil alltid være uansett å holde kjeft om motstanderens spillere og hylle egne. Og det synes jeg vi kollektivt er ganske flinke til. Det er alltid en og annen som lirer av seg "sviker" eller " bu", men det blir umulig å gardere seg mot. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 12. Mai 2017 Del Skrevet 12. Mai 2017 Ingen av de tre har gjort seg fortjent til å få noen mishagsytringer, så jeg ville blitt overrasket om det skulle komme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 12. Mai 2017 Del Skrevet 12. Mai 2017 Birger kunne jeg hyllet, men de andre to driter jeg i. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 362 Del Skrevet 12. Mai 2017 Del Skrevet 12. Mai 2017 Synes Birger fortjener applaus når navnet hans leses opp imorgen. Han ville først og fremst til utlandet og ikke til bartene! Han ga oss sårt tiltrengte midler slik at vi kan stille med den troppen vi ser i dag. Skjelvik har vel heller ikke gjort noe galt! Hedenstad derimot, hans valg skuffet meg. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 12. Mai 2017 Del Skrevet 12. Mai 2017 Hva har Hedenstad gjort galt da? Han hadde da ikke noe valg om å gå til Stabæk? Med mindre man forventer at han skal akseptere 1/4 av lønnen han får i Rosenborg for å spille i Stabæk da. Ingen av disse tre har gjort noe galt mot Stabæk. For min del synes jeg en høflig applaus er på sin plass, men heller ikke mer. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 12. Mai 2017 Del Skrevet 12. Mai 2017 Kan ikke folk ta en avgjørelse på hva de selv ønsker? Personlig er jeg enig med Hanse. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 12. Mai 2017 Del Skrevet 12. Mai 2017 De som buer på noen av disse, som om de er en form for svikere, må jo være hjerneskadde... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 362 Del Skrevet 12. Mai 2017 (endret) Del Skrevet 12. Mai 2017 (endret) Dobbelpost... Endret 12. Mai 2017 av blaasoldat 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå