slings 2 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 Skuffende kamp av Stabæk, enig i at Alan var direkte dårlig idag mens forsvaret fungerer. Positivt at vi ikke gir SF noen sjanser iløpet av hele kampen men vi skuffer offensivt. Synes Stenvoll gjør en bra kamp sammen med Tommy, bra innhopp av Espen og Strand viser hvor viktig han kan bli som et alternativ når vi trenger alternativer på topp!! Fikk noen forresten med seg hvor mange tilskuere det var på Nadderud idag?? Takk for kampen. Velkommen til Sandefjord. Trur det var drøye 4000 på stadion om jeg husker riktig. Skuffende. Glad dere ikke starta med Strand.. Fin TIFO, men synes det kanskje var litt drøyt å gi Nannskog hitlerbart. Takk for meg, stikker sikkert innom før returkampen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 faen ass for en jævla møkka kamp og et jævla møkkalag av et sandefjord... jeg synes daniel spilte alt for dårlig i dag :angry: vant ingen hodedueller( funker ikke som oppspillspunkt) og brente alene med keeper, en gang sov han når han kunne ha beina som ville faen og tuppa ballen i mål men stod heller og så på og se ballen sprette utafor og den tredje gangen druste han vel ballen over mål i duell med keeper... ikke bra nok Alan var også direkte dårlig i dag... han spilte vel bare bra de første 15 av førsteomgang og resten var rett og slett ræva... Daniel manglet innsats, og Alan var ikke alltid venn med ballen i dag, men hadde noen bra serier også. Markus rota mer enn vanlig, men ellers var forsvaret bra og fikk ryddet opp mot et svakt Sandefjord. Strand startet bra (noen minutter), men fikk til lite etterpå. Nystuen var en positiv overaskelse, trodde han ville slitt mer på dette nivået. Veigar spilte en godkjent kamp, og Tom gjorde det bra i dag. Savner dog musklene og farten til Henning, og pondusen til Jesper. Tommy hadde en knallbra frispark helt på slutten, men snittet han som frisparkspesialist bør legge enda litt bedre (skulle til å si høyere, men skudden skulle vel heller sittet lavere). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 9. April 2006 (endret) Del Skrevet 9. April 2006 (endret) jaja, virker som om de fleste lag spilte uavgjort så heldigvis er det molde som tok tre poeng, et lag vi kommer til å ta igjen.. de slo tromsø 3-1 så vi kan vel forvente at gutta kan klare en 3- poenger der borte mot tromsø Endret 9. April 2006 av Andreas Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 Heia Strand! Heia Nystuen! Bra synging på ståtribunen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 Heia Strand! Heia Nystuen! Bra synging på ståtribunen! Og heia stabækLars! Deilig cd jeg fikk med meg hjem..! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 jaja, virker som om de fleste lag spilte uavgjort så heldigvis er det molde som tok tre poeng, et lag vi kommer til å ta igjen.. de slo tromsø 3-1 så vi kan vel forvente at gutta kan klare en 3- poenger der borte mot tromsø Ja, hvis vi hever oss litt fra denne kampen, og Tromsø hever seg like mye så vinner vi greit der oppe. Tidlig å spå, men spørs om ikke Ivar M. Normark får oppleve sitt andre strake nedrykk - forutsett at han får være med "gutan" så lenge da.... Henning er nok fortsatt ikke tilbake, men vi kan jo håpe på Jesper og figthinga hans, det er mange som har det vondt etter møter med ham (og IA da selvfølgelig) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 Skuffende kamp av Stabæk, enig i at Alan var direkte dårlig idag mens forsvaret fungerer. Positivt at vi ikke gir SF noen sjanser iløpet av hele kampen men vi skuffer offensivt. Synes Stenvoll gjør en bra kamp sammen med Tommy, bra innhopp av Espen og Strand viser hvor viktig han kan bli som et alternativ når vi trenger alternativer på topp!! Fikk noen forresten med seg hvor mange tilskuere det var på Nadderud idag?? 4510 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 Jeg ble kjempeskuffet idag! synes Stabæk var jævlig dårlig, vi slo jo flere lange baller enn landslaget under drillo jo! Synes ikke jokke og tommy klarte å styre midtbanen slik de burde gjort. Synes det så ut som gutta til og med var litt umotivert til tider. Håper virkelig på bedre spill neste helg! æsj! nå er jeg lei meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 møkkakamp Dekkende oppsummering. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 "- Jeg kjenner at det er en helt annen spenning i en kamp som dette enn i treningsmatchene. Det var jo dessuten veldig moro å spille i dag, foran de flotte supportene som vi har, roser Andreas Strand." Strand! Strand! Strand! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 9. April 2006 (endret) Del Skrevet 9. April 2006 (endret) Dårlig kamp, men likevel en del positive ting å trekke frem. Først og fremst synes jeg forsvarsfireren gjorde en god kamp, og da spesielt Markus Karlsson. Han fortsatte i samme spor som mot Vålerengen og var etter min mening vår bestemann i dag. Det eneste å utsette er at fremspillene av og til kunne vært mer presise og at han helst skal bli med fremover litt oftere, men de to tingene kan unnskyldes med henholdsvis at det er for dårlig jobbing av spissene og at Alan ikke har en god dag. Synes også Morten var solid. Fortsetter backene våre på denne måten, er det få, om noen, lag i Tippeligaen som kan vise til et bedre backpar. Alan skuffet, som sagt. Det virket som han fikk en selvtillitsknekk da han gjorde en feil etter 10-15 minutter, også ballet det på seg. Stenvoll synes jeg derimot hevet seg fra forrige kamp. Det samme kan man trygt si om Espen Nystuen. Kanskje må han bare få litt kamptrening for å venne seg til nivået, og vil bli stadig bedre for hver gang. Problemet i dag, akkurat som mot Vålerengen, var at midtbanen var alt for lite kreativ. Jokke skuffet igjen. Må si jeg forventer veldig mye mer av han enn det han har vist til nå. Tommy leverte ok, men totalt sett blir det for baktungt sentralt på midten. Og det forsterkes av at Stenvoll, som i og for seg gjorde en godkjent kamp, ikke har typiske vingferdigheter, pluss at Alan mislyktes. Egentlig var det en jevnspilt kamp. Synes ikke vi var stort bedre enn Sandefjord, foruten sjansestatistikken. De har pokker meg en god keeper i Bugge Pettersen! Han imponerte meg forrige sesong, og fortsatte med det i dag. Muligens banens beste, i konkurranse med Markus. Tägström, eller hva han nå heter, virket også bra. Men Thorsen er jo direkte elendig... Forresten skuffende publikumsfremmøte. 4500 er vel ikke noe mer enn det var i tilsvarende kamp i fjor. Det er for dårlig. Hadde forventet at den generelle publikumsøkningen i Tippeligaen skulle være gjeldende for oss også, men Bærumsfolk er jo ikke som andre folk... Endret 9. April 2006 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 faen ass! så den siste sjansen til daniel nannskog på tv2 nå og åssen i svarte klarte han å sette den over og ikke i mål?! vis stabæk hadde vunnet 2-1 hadde jeg bare ledd av den missen etterpå men nå er jeg bare fortvilet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 Forresten skuffende publikumsfremmøte. 4500 er vel ikke noe mer enn det var i tilsvarende kamp i fjor. Det er for dårlig. Hadde forventet at den generelle publikumsøkningen i Tippeligaen skulle være gjeldende for oss også, men Bærumsfolk er jo ikke som andre folk... Husk at det er påske - mange familiekorteiere er på Hafjell, Geilo, Beitostølen, etc... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 Som fryktet ble midtbanen for lett. Godt å se at Espen er på gang og kan sammen med Jokke, Henning og Jeppe utgjøre en slagkraftig midtbane fremover. Pluss også til forsvaret som har full kontroll. Sandefjord var et sørgelig skue og jeg blir sjokka hvis de skraper sammen to sifret antall poeng! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
reader 0 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 Det meste positive 1) Vi er i gang 2) Vi ligger på delt 2-plass (eller blir det kanskje riktigere å si delt 4-plass ?) 3) Laget har trolig fått spilt av seg nervene 4) Brukbart på tribunen, om enn mer å gå på etter denne oppvarmingen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 De har pokker meg en god keeper i Bugge Pettersen! Han imponerte meg forrige sesong, og fortsatte med det i dag. Muligens banens beste, i konkurranse med Markus. Tja - Bugge Pettersen redder som Frode Olsen sier i "verdensklasse" ved flere situasjoner. Noen ganger er keeperen i det håpløse hjørnet - sånt kommer vi oss ikke unna. Skulle dog likt å se et Sandefjord som hadde måtte presse opp for å score, ikke bare ligge bak å komme på spe angrep. Som mot VIF sliter vi med å spille oss gjennom midtbanen. Jokke trenger Jesper for å levere 100% Liker dog at vi skaper masse sjanser, skulle satt både 2 og 3 i kasse samt en håndfull mot VIF. De målene kommer så lenge vi skaper sjanser. Tom syntes jeg leverer bra. Flere gode raider og syntes han og Morten fungerer bra på høyrekanten. Kanskje ikke best offensivt, men de er trygge på hverandre og begge passe på hverandres plasser. Tom bryter veldig bra ved flere anledninger og skaper flere "breakdowns" som vi er litt uheldige som ikke benytter oss bedre av. Ellers er forsvaret det som gleder på en sånn dag. Jon måtte jo ikke gjøre noe i dag. Og Sandefjord - har tydelig brukt vineren på å trene på å hale tid og stjele meter på innkast. Minner meg om Mandal! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 Blir litt trøstet nå av TV2. De slår fast at ved 2-3 anledninger er det bare spill i verdensklasse av Snadefjords keeper som gjør at vi ikke skorer. Jeg er veldig fornøyd med innsatsen til ståtribunen. Men jeg stod veldig midt på, så jeg kan ikke si noe om vingenes innsats. Herlig å være i gang, og så langt er det bare Molde som ligger foran oss på poeng. Og dem skal vi ta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 Først og fremst synes jeg forsvarsfireren gjorde en god kamp, og da spesielt Markus Karlsson. Han fortsatte i samme spor som mot Vålerengen og var etter min mening vår bestemann i dag. Det eneste å utsette er at fremspillene av og til kunne vært mer presise og at han helst skal bli med fremover litt oftere.... Forresten skuffende publikumsfremmøte. 4500 er vel ikke noe mer enn det var i tilsvarende kamp i fjor. Det er for dårlig. Hadde forventet at den generelle publikumsøkningen i Tippeligaen skulle være gjeldende for oss også, men Bærumsfolk er jo ikke som andre folk... Markus? Han var svak i andre omgang, ble driblet, skapte i hvert fall et unødvendig frispark og mistet ballen alt for ofte. Har sett ham bedre før. Oppmøtet var dårlig, men (mange) Bærumsfolk er vel på hytta! Masse penger og lite tid.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 Forresten skuffende publikumsfremmøte. 4500 er vel ikke noe mer enn det var i tilsvarende kamp i fjor. Det er for dårlig. Hadde forventet at den generelle publikumsøkningen i Tippeligaen skulle være gjeldende for oss også, men Bærumsfolk er jo ikke som andre folk... Husk at det er påske - mange familiekorteiere er på Hafjell, Geilo, Beitostølen, etc... tror også det vil friste flere folk og komme mot rosenborg, vålerenga og lillestrøm og andre publikumsfangere.. hvem vil se et møkkalag som sandefjord spille uansett? tror de som ikke kom idag kan prise seg lykkelig for at de heller kommer på hjemmekampen mot odd som kommer til å bli et eneste BLAAT fyrverkeri! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tore 0 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 Jammen spennende å lese hvordan dere så kampen i SS Hvis jeg skal prøve å være litt objektiv (riktignok ikke helt lett, siden jeg fortsatt sitter med SF-trøya på meg), så var kampen omtrent sånn: 1. omgang: SF åpnet klart best, og Stabæk var knapt over midtstreken. Etterhvert kom Stabæk mer med i kampen, men i hovedsak var dette SFs omgang, riktignok uten å produsere noen sjanser. Et par cornere var vel det eneste. SF var solide bakover . Nannskog var alene gjennom, men det hjalp ikke mot Bugge 2. omgang: Stabæk ville mest, men stanget stort sett mot et godt SF-forsvar. Stabæk hadde noen ganske feite sjanser, SF hadde ingen. Stabæks omgang. Konklusjon: sjansemessig skal SF være fornøyd med 1 poeng, mens dere i Stabæk strengt tatt burde være litt misfornøyd? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 Tore, du er vel ikke litt bekymret for SF i år? Jeg kan liksom ikke se hvem dere skal slå i år. Får håpe dere får angrepet til å sitte etter hvert. Lykke til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 Hvis jeg skal prøve å være litt objektiv (riktignok ikke helt lett, siden jeg fortsatt sitter med SF-trøya på meg), så var kampen omtrent sånn: 1. omgang: SF åpnet klart best, og Stabæk var knapt over midtstreken. Etterhvert kom Stabæk mer med i kampen, men i hovedsak var dette SFs omgang, riktignok uten å produsere noen sjanser. Et par cornere var vel det eneste. SF var solide bakover . Nannskog var alene gjennom, men det hjalp ikke mot Bugge 2. omgang: Stabæk ville mest, men stanget stort sett mot et godt SF-forsvar. Stabæk hadde noen ganske feite sjanser, SF hadde ingen. Stabæks omgang. Konklusjon: sjansemessig skal SF være fornøyd med 1 poeng, mens dere i Stabæk strengt tatt burde være litt misfornøyd? Synes du klarte deg ganske bra jeg, objektivt sett... Er iallefall enig i det meste her. Daniels bom i 2. omgang er rett og slett grusom å se. Helevete heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 Jammen spennende å lese hvordan dere så kampen i SS Hvis jeg skal prøve å være litt objektiv (riktignok ikke helt lett, siden jeg fortsatt sitter med SF-trøya på meg), så var kampen omtrent sånn: 1. omgang: SF åpnet klart best, og Stabæk var knapt over midtstreken. Etterhvert kom Stabæk mer med i kampen, men i hovedsak var dette SFs omgang, riktignok uten å produsere noen sjanser. Et par cornere var vel det eneste. SF var solide bakover . Nannskog var alene gjennom, men det hjalp ikke mot Bugge 2. omgang: Stabæk ville mest, men stanget stort sett mot et godt SF-forsvar. Stabæk hadde noen ganske feite sjanser, SF hadde ingen. Stabæks omgang. Konklusjon: sjansemessig skal SF være fornøyd med 1 poeng, mens dere i Stabæk strengt tatt burde være litt misfornøyd? Da skal jeg forsøke å være helt nøytral og sakelig, selv om jeg fremdeles sitter i Stabæk-drakt: Dette var ikke bra nok, begge lag må skjerpe seg kraftig om vi ikke skal møtes i Addeco neste år. Sandefjord spiller i perioder et håpløst destruktivt spill, drar ned tempoet i kampen og skaper omtrent ingenting. Stabæk er litt bedre, og skaper noen sjanser som ikke blir til mål takket være Sandefjords beste mann - keeperen. Men Stabæk har for lite trøkk fremover totalt, og bør klare å å overliste et forsvar som sandefjords. Jeg tror verken Sandefjord eller Stabæk styrket sine aksjer hos tabell-tipsere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 Forresten skuffende publikumsfremmøte. 4500 er vel ikke noe mer enn det var i tilsvarende kamp i fjor. Det er for dårlig. Hadde forventet at den generelle publikumsøkningen i Tippeligaen skulle være gjeldende for oss også, men Bærumsfolk er jo ikke som andre folk... Husk at det er påske - mange familiekorteiere er på Hafjell, Geilo, Beitostølen, etc... Samtlige familiekortplasser er vel telt blant de 4510 - sesongkortene blir regnet med selv om ingen kommer! Det var likevel tett med folk på Fornebulandet. Glissent på den nye tribunen og nedre hovis. Og Sandefjord - har tydelig brukt vineren på å trene på å hale tid og stjele meter på innkast. Minner meg om Mandal! Du er ikke alene med den tanken Markus. Ble direkte provosert, også av at dommeren ikke reagerte med kort etterhvert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tore 0 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 Tore, du er vel ikke litt bekymret for SF i år? Jeg kan liksom ikke se hvem dere skal slå i år. Får håpe dere får angrepet til å sitte etter hvert. Lykke til. Helt riktig: det er jo framover vi ikke får det helt til. Bakover synes jeg det så bra ut i dag, riktignok med noen få glipper. Heldigvis har vi Bugge bakerst - som kommer til å redde mange poeng for oss i år! Men så skal jo dette laget spilles sammen også - vi har jo en hel haug med nye spillere Bekymret? Nei, jeg tror dette skal gå bra. Lykke til dere også! (Og da takker jeg (foreløpig) for meg på dette forumet. Kommer sikkert tilbake når Stabæk skal til "Stor"stadion) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 Er det bare meg, eller talte de ikke dem som gikk inn hos de gamle mennene? De bare sto der uten den tellesaken som de alltid har hatt. Da ville det vel vært fler enn 4500 der? Hmm Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amdada 0 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 Er det bare meg, eller talte de ikke dem som gikk inn hos de gamle mennene? De bare sto der uten den tellesaken som de alltid har hatt. Da ville det vel vært fler enn 4500 der? Hmm De gamle mennene kan nok jobben sin. De har stått der i 100 år. Men har du kjøpt sesongkort blir du talt opp uansett. De teller ikke gjennom appartatene de teller antall betalende tilskuere. Jeg tipper at det var i underkant av 4000 kanskje nærmerer 3500 som så kampen på nadderud idag. Kjipt men jeg tror det er sant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 Er det bare meg, eller talte de ikke dem som gikk inn hos de gamle mennene? De bare sto der uten den tellesaken som de alltid har hatt. Da ville det vel vært fler enn 4500 der? Hmm Tilskuere som betaler for kampen i dag - enten ved å kjøpe billett hos Markus, på Billettservice, i billettlukene eller ved å betale i telleapparatene SKAL gå gjennom telleapparatene for å TELLES. Folk som allerede har kjøpt sesongkort, enten det er av Stabæk Support, Stabæk Juniorsupport, Den Blaa Familie eller "alminnelige" sesongkort på hovedtribunen er allerede telt, og skal IKKE gjennom telleapparat. I grunnen så spiller det ingen rolle om de er på kampen eller på påskefjellet - det har kjøpt billett (til alle hjemmekampene) - og er derfor inkludert i totaltallet. At publikum som er på påskefjellet mulignes ikke er den samme støtten til spillerene som de faktisk er på stadion er en annen sak. Men de er altså telt med. Sånn er det i fotball. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 De gamle mennene kan nok jobben sin. De har stått der i 100 år. Men har du kjøpt sesongkort blir du talt opp uansett. De teller ikke gjennom appartatene de teller antall betalende tilskuere. Jeg tipper at det var i underkant av 4000 kanskje nærmerer 3500 som så kampen på nadderud idag. Kjipt men jeg tror det er sant. Kjipt, også med tanke på at Godset hadde 4500 på Marienlyst i dag MOT HØDD!! (denne burde kanskje vært under en annen tråd!? les: tilskuertall-tråden) Nå skal det sies at Sandefjord ikke akkurat er en attraktiv motstander, så vi får håpe folk dropper hytta på Tjøme når de store kampene kommer.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amdada 0 Del Skrevet 9. April 2006 Del Skrevet 9. April 2006 Er helt UENIG med de som sier at syngingen var bra. Jeg syns den var begredelig til tider. Blir så utrolig oppgitt over alle de som står på kantene og later som de synger. Hva er poenget med sesongkort på SS hvis de ikke skal synge? Greit nok at dere er med en gang i blant på Stabæk, klapp klapp klapp, men jeg mener det kan forventes mer! Sliten stemme er ingen unnskyldning. Jeg har vært skikkelig forkjølet i mange dager men sang stort sett hele tiden! Er utrolig deprimerende å prøve å dra igang sanger når folk ikke gidder å bli med. Mulig at jeg kjeftet mye på dere som ikke sang i dag, men vet dere hva, det syns jeg dere skal tåle når dere har sesongkort på den "syngende delen" av tribunen. Det er da mye fetere at alle synger. Da blir det både mer inspirerende for gutta, og for oss på tribunen. Hvis dere syns det er flaut å synge bør dere revurdere hvor selvhøytidelige dere skal være. Stabæk Support skal lage liv, da må ALLE være med. Det var min mening. Sikkert mange som er uenige, og det må de gjerne være. Forøvrig er jeg ikke så skuffet av kampen som mange andre er. Syns vi har endel tendenser til fint spill i perioder, og et veldig solid forsvar. Når Daniel og Strand får en kamp fra start sammen blir dette bra folkens! Er helt enig med deg i at syngen er for dårlig. Sinnsykt bra at noen står frem og starter sanger slik som "kapteinen" gjør idag, men enten må du stå med ryggen til kampen slik som "forsangeren" gjør på åråsen, eller så må du stille deg bakerst i midten. Og det hjelper ikke når de "tøffe fjortissene" på første rad har reist hele rallarvegen før de kommer til nadderud og som regel står og synger for seg selv. Jeg tror de hadde ganske stor skyld i at vi ikke engang klarte å synge i kor idag. Er forøvrig uenig i at Daniel og Strand bør få en kamp fra start sammen. Veigar imponerte meg idag, og jeg ble overasket og en smule arg da de byttet ut Veigar for Strand. Selvom Daniel er stjernespilleren vår så er det vel lov å bytte han ut de dagene han sliter ute på gresset? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå