Gjest Del Skrevet 6. Juni 2003 Del Skrevet 6. Juni 2003 Hvem vil vi ha som ny høyre ving..? Jeg håper og tror at det blir Mikkel. Tim Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 6. Juni 2003 Del Skrevet 6. Juni 2003 Blir nok Mikkel ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 6. Juni 2003 Del Skrevet 6. Juni 2003 Jeg stemmer for Henning Hauger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 7. Juni 2003 Del Skrevet 7. Juni 2003 Jeg stemmer på meg selv, tror jeg skulle ha gjort en god jobb, mangler kanskje litt fart, men det kommer sikkert med åra. Føler meg pigg om dagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 11. Juni 2003 Del Skrevet 11. Juni 2003 gaute sier til budstikka at mikkel får plassen mot brann. han uttalte i vinter at fart hos offensive spillere var nødvendighet. det skal bli spennende å se om han tør å satse på relativt treige samir i tillegg til mikkel på kantene, eller om han da vil spille med stenersen på kanten. håper samir/hauger blir kantene våre fremover. http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=102908 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 11. Juni 2003 Del Skrevet 11. Juni 2003 Etter det jeg så på Nadderud i går kan både Henning og Branimir gå rett inn på plassen til Chippen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg