Rich 599 Del Skrevet 29. Mars 2006 Del Skrevet 29. Mars 2006 I dag møtte det opp2 personer på dugnad på Nadderud. Det er litt lite med tanke på alle tribunen som skal måkes. Derfor - ta med spade og møt opp i morgen. Det er bare å spa bort sneen fra Fornebolandet og hive den ned på løpebanene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 29. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 29. Mars 2006 (endret) I dag møtte det opp2 personer på dugnad på Nadderud. Hvem var den andre? Endret 29. Mars 2006 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 29. Mars 2006 Del Skrevet 29. Mars 2006 Mener det var en krumbøyd Arild Thorp jeg så i min utsikt fra kassekøen på RIMI. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 29. Mars 2006 Del Skrevet 29. Mars 2006 Mener det var en krumbøyd Arild Thorp jeg så i min utsikt fra kassekøen på RIMI. Nix, jeg regner ikke med Arild og Tom Schelvan som også var innom - de jobber jo i klubben. Den andre var Sverre Koch. Jeg var med andre ord yngstemann med spade. pinlig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 29. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 29. Mars 2006 (endret) Nix, jeg regner ikke med Arild og Tom Schelvan som også var innom - de jobber jo i klubben. Herregud - er det dét Tom driver med? Ikke rart vi ikke får tak i nye spillere så mye snø som har kommet denne vinteren. Endret 29. Mars 2006 av mbh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. Mars 2006 Del Skrevet 29. Mars 2006 Ask not what the club can do for you, but what you can do for the club. Hvis dere hadde brukt halvparten av resursene dere bruker på syting og klaging hadde dere antagelig måket ferdig tribunen på en halvtime. På tide å brette opp ermene så det faktisk blir fotball på Nadderud? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 29. Mars 2006 Del Skrevet 29. Mars 2006 Når imorgen er det?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 29. Mars 2006 Del Skrevet 29. Mars 2006 Når imorgen er det?? "Oppstart er fra kl. 16.00 og holder på til fløyta går, hver dag. (et par timer) Møt opp når det passer for deg og bidra med det du kan." link Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 29. Mars 2006 Del Skrevet 29. Mars 2006 Da stikker jeg innom hvis jeg rekker det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 30. Mars 2006 Del Skrevet 30. Mars 2006 Mener det var en krumbøyd Arild Thorp jeg så i min utsikt fra kassekøen på RIMI. Nix, jeg regner ikke med Arild og Tom Schelvan som også var innom - de jobber jo i klubben. Den andre var Sverre Koch. Jeg var med andre ord yngstemann med spade. pinlig! Jeg stiller gjerne med spade fredag kl 16.00 om det fortsatt er behov. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 30. Mars 2006 Del Skrevet 30. Mars 2006 Ja nå får dere pinadø stå på så setet mitt er klart til søndagen! Dette går jo virkelig ikke an!! :angry: ...kødda! Det er sant! Jeg kødda.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geisha 5 Del Skrevet 30. Mars 2006 Del Skrevet 30. Mars 2006 Mener det var en krumbøyd Arild Thorp jeg så i min utsikt fra kassekøen på RIMI. Nix, jeg regner ikke med Arild og Tom Schelvan som også var innom - de jobber jo i klubben. Den andre var Sverre Koch. Jeg var med andre ord yngstemann med spade. pinlig! Jeg stiller gjerne med spade fredag kl 16.00 om det fortsatt er behov. Det gjør jeg også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 30. Mars 2006 Del Skrevet 30. Mars 2006 Mener det var en krumbøyd Arild Thorp jeg så i min utsikt fra kassekøen på RIMI. Nix, jeg regner ikke med Arild og Tom Schelvan som også var innom - de jobber jo i klubben. Den andre var Sverre Koch. Jeg var med andre ord yngstemann med spade. pinlig! Jeg stiller gjerne med spade fredag kl 16.00 om det fortsatt er behov. Det gjør jeg også! Jeg kommer også, selv om hælen ikke er bra og jeg fortsatt er sykmeld. (Ikke sladre til sjefen min, ok?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 30. Mars 2006 Del Skrevet 30. Mars 2006 jeg er syk og trenern hadde drept meg vis jeg dro og måket på nadderud isteden for å trene, men tilby litt gløgg og boller til en eller speiderorganisasjon så kommer d sikkert en hel haug med unger og måker litt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 30. Mars 2006 Del Skrevet 30. Mars 2006 Hvordan har det gått i dag? Skal jeg ta med spade på jobb i morgen, og komme direkte til Nadderud etter jobb? (ca kl 16.00?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 30. Mars 2006 Del Skrevet 30. Mars 2006 Jeg kunne ikke stille i dag grunnet overtid på jobben. Men siden firmaet sponser Stabæk og jeg jobber for firmaet - så kan vi legge "breisia" til og si at min overtid i dag var for Stabæk...!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 30. Mars 2006 Del Skrevet 30. Mars 2006 Mener det var en krumbøyd Arild Thorp jeg så i min utsikt fra kassekøen på RIMI. Nix, jeg regner ikke med Arild og Tom Schelvan som også var innom - de jobber jo i klubben. Den andre var Sverre Koch. Jeg var med andre ord yngstemann med spade. pinlig! Ikke fullt så pinelig i dag?. Lurer på om det er ferdig ryddet, eller om det trengs folk med spader i morgen kl 16.00. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 31. Mars 2006 Del Skrevet 31. Mars 2006 Mener det var en krumbøyd Arild Thorp jeg så i min utsikt fra kassekøen på RIMI. Nix, jeg regner ikke med Arild og Tom Schelvan som også var innom - de jobber jo i klubben. Den andre var Sverre Koch. Jeg var med andre ord yngstemann med spade. pinlig! Ikke fullt så pinelig i dag?. Lurer på om det er ferdig ryddet, eller om det trengs folk med spader i morgen kl 16.00. Jg dykka opp igår men det var ju fan inge folk der ju. Spurte en av de sossarna som var der om det fantes ett spett for å hakke bort isen men det var vel for mye å begjære at de skulle ha det. Er det inga arbetsfolk i denne kommunen eller er det bare Direktører å golfspillere. morsomeste kommentaren fra en av de der folka "du får jobbe så lenge du orker". Ga opp ett 1,5 time. Clowneklubb ass Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 31. Mars 2006 Del Skrevet 31. Mars 2006 HJEEEELP! Vi trenger noen nye spillere innen klokken 24 i kveld!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 31. Mars 2006 Del Skrevet 31. Mars 2006 HJEEEELP! Vi trenger noen nye spillere innen klokken 24 i kveld!!!! Neeida, vi klarer oss nok fint! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 31. Mars 2006 Del Skrevet 31. Mars 2006 Mener det var en krumbøyd Arild Thorp jeg så i min utsikt fra kassekøen på RIMI. Nix, jeg regner ikke med Arild og Tom Schelvan som også var innom - de jobber jo i klubben. Den andre var Sverre Koch. Jeg var med andre ord yngstemann med spade. pinlig! Ikke fullt så pinelig i dag?. Lurer på om det er ferdig ryddet, eller om det trengs folk med spader i morgen kl 16.00. Er du han til venstre med Juventusluen Juve? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 4. April 2006 Del Skrevet 4. April 2006 Mener det var en krumbøyd Arild Thorp jeg så i min utsikt fra kassekøen på RIMI. Nix, jeg regner ikke med Arild og Tom Schelvan som også var innom - de jobber jo i klubben. Den andre var Sverre Koch. Jeg var med andre ord yngstemann med spade. pinlig! Ikke fullt så pinelig i dag?. Lurer på om det er ferdig ryddet, eller om det trengs folk med spader i morgen kl 16.00. Er du han til venstre med Juventusluen Juve? Det finnes vel flere en mg som håller med Juventus. Virker som de yngre skjønner at Engelsk fotball er for Homser å alkoholikere. Bra at den yngre generasjonen tar sitt furnuft til fange. Mattias er 10 år å spiller på Haslum 95. Kommende storspiller kanskje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 4. April 2006 Del Skrevet 4. April 2006 Det finnes vel flere en mg som håller med Juventus. Virker som de yngre skjønner at Engelsk fotball er for Homser å alkoholikere. Bra at den yngre generasjonen tar sitt furnuft til fange. :angry: Liker faktisk Juve jeg óg, men setter særdeles liten pris på denne uttalelsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 4. April 2006 Del Skrevet 4. April 2006 Er gramatikk også for homser og alkoholikere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 5. April 2006 Del Skrevet 5. April 2006 Haha, finnes bare ett lag i Italia. Forza Rossoneri! Fra søndag av finnes det bare ett lag i verden: FORZA STABÆK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå