O.V.F 2 Del Skrevet 8. Juni 2003 Del Skrevet 8. Juni 2003 Det er ikke til å stikke under en stol. Stabæk Support og Bastionen var konger i Nyhavn, Parken og Strøget. Apeberget og andre dyr tok seg av resten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 9. Juni 2003 Del Skrevet 9. Juni 2003 Sinnsykt mye mongobøfler og fjols før kamp. På match holder faen meg hele gjengen kjeft. Flaut. Landslaget var 1.000 ganger bedre enn de tilreisende nordmenn på tribunen, og det sier ikke lite. I tillegg blir vi snytt for en straffe. Grrrrr! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Del Skrevet 10. Juni 2003 Del Skrevet 10. Juni 2003 Det at dere hang på nyhavn og strøget viser at dere IKKE var konger av køben spør du meg, uansett hvor mye som ble rallet der. ex-køben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 10. Juni 2003 Del Skrevet 10. Juni 2003 Det er ikke til å stikke under en stol. Stabæk Support og Bastionen var konger i Nyhavn, Parken og Strøget. Apeberget og andre dyr tok seg av resten. Antar at du er Lynsupporter som skriver dette her. Hva er det foresten med dere lynsuportere som på død og liv ikke kan respektere regelen med ingen klubbeffekter på landskamp ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Atle 1 Del Skrevet 11. Juni 2003 Del Skrevet 11. Juni 2003 Bra forbrødring mellom Bastionen og Stabæk Support i Køben. Det gikk så langt at det ble foreslått å slå sammen Stabæk og Lyn (skal ikke nevne hvem som kom med forslaget, bortsett fra at vedkommende var fra Oslo vest). Vidar Davidsen må ha vært i Køben og overhørt dette og trodd vi snakket med noen Bærum supportere. Atle Stabæk Support Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 11. Juni 2003 Del Skrevet 11. Juni 2003 Bra forbrødring mellom Bastionen og Stabæk Support i Køben. Atle Stabæk Support Høydepunktet var helt klart karaoke-baren etter kampen: "And Iiiiiiiiiiiiiiiiiii, did it Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy waaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyy". Hehe, konge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 12. Juni 2003 Del Skrevet 12. Juni 2003 Og så var det disse rosene utenfor en strippeklubb da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 12. Juni 2003 Del Skrevet 12. Juni 2003 Bra forbrødring mellom Bastionen og Stabæk Support i Køben. Det gikk så langt at det ble foreslått å slå sammen Stabæk og Lyn Foreslått og foreslått... Det var nok bare en liten tanke der og da etter 45 øl. Det må legges til at dere tente på ideen om en sammenslåing der Lyns drakter beholdes, men at dere skal få med dere den grønne armen. Herlig hotell dere hadde. Glimrende akustikk nede i gangen. Ble visa-regningen min signert dagen derpå? "For Norge skal til Pakistan....." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 13. Juni 2003 Del Skrevet 13. Juni 2003 Anyone for cricket? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Atle 1 Del Skrevet 13. Juni 2003 Del Skrevet 13. Juni 2003 Foreslått og foreslått... Det var nok bare en liten tanke der og da etter 45 øl. Det må legges til at dere tente på ideen om en sammenslåing der Lyns drakter beholdes, men at dere skal få med dere den grønne armen. Herlig hotell dere hadde. Glimrende akustikk nede i gangen. Ble visa-regningen min signert dagen derpå? "For Norge skal til Pakistan....." Nei, vi ønsket ikke å beholde den grønne armen, det var det du som insisterte på. Samme det, forhandlingene strandet etter øl nr. 50 og partene gikk hver til sitt. Ja, akustikken på hotellet var fantastisk. Utrolig at vi fikk kjøpt øl i respeksjonen etter akustikktesten. Husker vagt noe om en visa regning, men jeg hadde mer enn nok med å rekke flyet kl 08:30 morgenen etter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg