stabækdelux 0 Del Skrevet 31. Mars 2006 Del Skrevet 31. Mars 2006 Vi fyller Nadderud, knuser Enga og gjør et nytt inntrykk på kritikerne!! Jeg gleder meg som en gris Bli med du også, Vi slår klanen på tribunen og Enga på banen!!! Håper å se dere alle!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 31. Mars 2006 Del Skrevet 31. Mars 2006 Jeg tror vi før veldig økt respekt hvis vi slår vålerenga. Så, hva tror dere blir laget fra start? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 31. Mars 2006 Del Skrevet 31. Mars 2006 Min mening: Jon Morten- IA-Mike-markus(Bjørnar) Alan-Jokke-Jepser-Tommy Strand-Daniel Syntes Tommy viser seg bra frem, og lar meg ikke imponere av Espen, Tom eller karim som et førstevalg. Chrisu er helelr ikke god nok etetr min mening. Dermed vil jeg ha Tommy med.. La tommy spille, Jan Jønsson Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 31. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 31. Mars 2006 (endret) Helt enig, det virker nesten som om han ikke liker Tommy. La Tommy få spille!!!!! Jon Morten Mike I.A Marcus Alan Jesper Jokke Tommy Nannskog/Strand Er det gratis for sesongkortinnehavere? Endret 31. Mars 2006 av Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 31. Mars 2006 Del Skrevet 31. Mars 2006 Espen for jokke.. han må vise seg frem i den siste trenings kampen. Hadde også vært artig om karim evt kom innpå.. Tips 3- 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 31. Mars 2006 Del Skrevet 31. Mars 2006 Espen for jokke.. han må vise seg frem i den siste trenings kampen.Hadde også vært artig om karim evt kom innpå.. Tips 3- 1 jeg vil heller si for jesper, fordi jeg tror han snuser mest på han sin plass enn jokke sin, og jeg tror jesper og nystuen er velidg like spillere, et hælvete å møte i duell! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 31. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 31. Mars 2006 (endret) Jeg ønsker dette laget mot Engen: Jon MMS-IA-Mike-Mackan Brani-Jocke-Espen-Alan Pallinho-Nannskog Mitt tips 3-1: Nannskog 2, Brani 1 Endret 31. Mars 2006 av El Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 31. Mars 2006 Del Skrevet 31. Mars 2006 Håper på: Jon MMS IAO Mike Markus Espen Jesper Jocke Alan Strand Daniel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 31. Mars 2006 Del Skrevet 31. Mars 2006 Jeg støtter egentlig ønsket om Tommy, selv om han nok ikke tilhører første-11. Tipper på at vålerenga ikke skorer. Men det gjør vi. Daniel, Veigar og kanskje en til (Alan eller Andreas). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 31. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 31. Mars 2006 (endret) For de som ønsker å se kampen, men ikke har anledning til å være der, sender TV2 den på sin webTV. Ville gått for denne startelleveren: Daniel - Veigar Bjørnar - Jokke - Jesper - Alanzinho Markus - IA - Mike - Morten Jon Endret 31. Mars 2006 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 31. Mars 2006 Del Skrevet 31. Mars 2006 Dagens trening tydet sterkt på dette laget: Jon Morten IA Mike Markus Tom Jeppe Jokke Alan Veigar Daniel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magulfblaa 3 Del Skrevet 31. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 31. Mars 2006 (endret) Gleder meg skikkelig til denne kampen! Tror vi har en god sjans til å slå Enga.... Ingen tvil om at Jokke kommer til å eie Grindheim på midbanen. Forøvrig vil jeg se dette mannskapet mot VIF: Jon Knudsen M.M.Skjønsberg Mike Kjølø I.A Olsen Mackan Karlsson Jokke Persson Jeppe Jansson Tommy Stenersen Alanzinho Nannskog Strand Endret 31. Mars 2006 av magulfblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 31. Mars 2006 Del Skrevet 31. Mars 2006 Vil helst se en annen en Tom på høyrekanten, vi trenger en som kan utfordre en mot en(Brani,Alan,Sund og kansje Bjørnar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 31. Mars 2006 Del Skrevet 31. Mars 2006 Jokke Persson Jeppe Jansson Tommy Stenersen Alanzinho Huff for en treig midtbane Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 31. Mars 2006 Del Skrevet 31. Mars 2006 mye rare forslag her. Det er selvfølgelig ikke aktuelt å prøve en ny formasjon i generalprøven. tommy stenersen kommer heller ikke til å spille venstre ving. han har aldri fungert i den posisjonen. jeg ville kanskje kjørt bjørnar på venstre ving og alan på høyre, men ser ut som vi har tenkt til å kjøre alan på ventre vingen i år. både tom og brani ser ut til å være i dårlig form. blir spennede å se hvor henning kommer til å spille når han kommer tilbake. på topp foretrekker jeg strand i forhold til veigar. så lenge veigar ikke har dagen synes jeg han er mer til skade for laget enn nytte, synes derfor det er tryggere å starte med strand. også kan strand gi muri litt juling, det teller mye. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 1. April 2006 (endret) Del Skrevet 1. April 2006 (endret) Er det gratis for sesongkortinnehavere? 50 spenn for medlemmer av $$. (kun ståfeltet) Jeg tror Jon Morten - Mike- IA - Markus Tom - Jeppe - Jokke - Alan Daniel - Veigar starter på søndag og synes egentlig dette er helt greit! Håper riktignok Strand får prøvd seg en halvtimes tid. Blir det forresten kollektiv buing mot Andre Muri(spytt, æsj) ?! Endret 1. April 2006 av Hr. Smith Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 1. April 2006 (endret) Del Skrevet 1. April 2006 (endret) Er det gratis for sesongkortinnehavere? 50 spenn for medlemmer av $$. (kun ståfeltet) Jeg tror Jon Morten - Mike- IA - Markus Tom - Jeppe - Jokke - Alan Daniel - Veigar starter på søndag og synes egentlig dette er helt greit! Håper riktignok Strand får prøvd seg en halvtimes tid. Blir det forresten kollektiv buing mot Andre Muri(spytt, æsj) ?! Hver eneste gang dritten har ballen blir det buing!!! Og" Ikke vær deg selv Rekdal du er så stygg" fortsetter hele tiden Endret 1. April 2006 av joogs Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Phormaniana 0 Del Skrevet 1. April 2006 Del Skrevet 1. April 2006 Vi fyller Nadderud, knuser Enga og gjør et nytt inntrykk på kritikerne!! Jeg gleder meg som en gris Bli med du også, Vi slår klanen på tribunen og Enga på banen!!! Håper å se dere alle!! Dette blir knall! men håper at Andreas Strand får prøvd seg!!! han har mye å vise fram!! lykke til! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 1. April 2006 Del Skrevet 1. April 2006 vi vinner 3-1.. Bare vet det Daniel 1-0 Nye spissen til Enga 1-1 Strand 2-1 Daniel 3-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 1. April 2006 Del Skrevet 1. April 2006 hundrings til han som skader muri Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 1. April 2006 (endret) Del Skrevet 1. April 2006 (endret) Håper Stabæk i år virkelig satser på et offensivt kantspill som vi hadde med Chippen. Alan på venstre og Branimir eller Henning på høyre når de blir klare. Rundt på kanten og innlegg mot fyrtårnet Strand og alltid riktig plasserte Daniel. Overlapper fra offensive backer, helst Bjørnar på venstre, men også Morten. Jokke og Jeppe kontrollerer returområdet. Det mener jeg kan bli veldig bra. Selvfølgelig i kombinasjon med herlige stikkere i bakrommet fra Jokke til Daniel. Med Strand, Jeppe, I.A og Daniel i boksen bør også dødballer kunne bli et farlig våpen for oss. På søndag vil jeg se Jon Morten I.A. Mike Bjørnar Tom Jokke Jeppe Alan Daniel Strand Bytte ut Tom mot Henning eller Brani når de er klare igjen Endret 1. April 2006 av Anders C Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 1. April 2006 Del Skrevet 1. April 2006 Tipper det blir målfattig på Nadderud imorgen, 1-0, 1-1, 2-1 eller 0-1. Tror neppe vi scorer mer enn 2, og sannsynligvis scorer vi bare et. Det putter Alan på straffe? I utgangspunktet skal vi være et nivå under Vif, men jeg tror allikevel det kommer til å bli jevnt. Vi har tradisjonelt klart oss bra mot dem, og det tror jeg vil være uforandret i år. Ellers håper jeg vi får se Strand i andre omgang, samt Branjimir. Føler Branjimir sårt trenger kamptrening, og bør få det også imorgen. Håper også Bjørnar kan få noen minutter. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 1. April 2006 Del Skrevet 1. April 2006 vil heller ha steners på kanten en tom. Han kan hvertfall legge innlegg i motsetning til tom som detter alle bak mål... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 1. April 2006 Del Skrevet 1. April 2006 Enig.. Syntes Tom har falt helt av i det siste.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 1. April 2006 (endret) Del Skrevet 1. April 2006 (endret) vil heller ha steners på kanten en tom. Han kan hvertfall legge innlegg i motsetning til tom som detter alle bak mål... Huff. Stenersen på høyrekant? Verdens mest venstrebente spiller, på høyrekant? En spiller uten nevneverdig tempo i kroppen, og som stort sett velger en enkel løsning i form av en støttepasning, fremfor å utfordre en-mot-en? Nei, Tommy er kun aktuell sentralt på midten i mine øyne. Per i dag er han 4 valg der, uten at jeg skal uttale meg om hvem av han og Espen som i dag er best. Espen er kanskje den som erstatter Jesper best, mens Tommy kan gå inn for Jokke? Jeg har ikke sett Espen nok til å egentlig ha noen formening om dette. Når Henning er tilbake foretrekker jeg han sentralt, fremfor Tommy. Så kan vesle Alan herje på kanten. Skulle ønske vi hadde en like sterkt høyrekant, som vi har på venstre (Henning/Alan). Endret 1. April 2006 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 1. April 2006 Del Skrevet 1. April 2006 Hadde likt å se en midtbanen slik: ALAN-TOMMY-JOKKE-HENNING.. Det går jo ikke mot Enga, men det hadde vært fint å se det en vanlig seriekamp..(Når Henning er klar) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 1. April 2006 Del Skrevet 1. April 2006 noen som vet åssen d går med salget av billetter eller? er litt spent hvor vi ligger ann pluss at jeg må forsikre meg at jeg får kjøpt billett i tide i morgen rakk ikke gjøre d idag.. var forresten på kick off hvor stabæklars var helt KONGE!! perfekt oppkjøring til kampen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 Ja, hvordan ligger det an med billetter? Jeg må sove etter nattevakten og kommer til å få grå hår på balla om jeg finner ut at det er utsolgt når jeg kommer til nadderud... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 Jeg vet at det ble solgt en god del billetter på Bekkestua i går formiddag. Tror dog ikke det er fare for at det ikke vil være nok billetter til salgs ved inngangen. Det finnes nok de som plutselig begynte å tenke på vinteridretter og -gleder etter å ha våknet i morgen, og kanskje glemmer generalprøven av den grunn. Alle med medlemskort i Stabæk Support kommer inn gjennom telleapparatene på Fornebulandet (tribunen motsatt av hovedtribunen) for kr 50. Man må da stå på vårt felt. (Hvilket er slik fotballkamper best oppleves...) Medlemskort selges på Onkel Blaa i dag fra ca kl 16.00, og også på stadion fra ca 17.00. Se på denne linken hvor du kan lese om alle fordelene med medlemskort, samt priser på medlemskort og sesongkort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 Åssen er matta der borte nå a? Smelter dette til i kveld? Eller de har vel på varmen, så det ikke har lagt seg.. Det kommer til å bli bløtt, med mindre sola kommer snart! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå