Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min mening:

Jon

Morten- IA-Mike-markus(Bjørnar)

Alan-Jokke-Jepser-Tommy

Strand-Daniel

Syntes Tommy viser seg bra frem, og lar meg ikke imponere av Espen, Tom eller karim som et førstevalg.

Chrisu er helelr ikke god nok etetr min mening. Dermed vil jeg ha Tommy med..

La tommy spille, Jan Jønsson

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig, det virker nesten som om han ikke liker Tommy.

La Tommy få spille!!!!!

Jon

Morten Mike I.A Marcus

Alan Jesper Jokke Tommy

Nannskog/Strand

Er det gratis for sesongkortinnehavere?

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Espen for jokke.. han må vise seg frem i den siste trenings kampen.

Hadde også vært artig om karim evt kom innpå..

Tips 3- 1

jeg vil heller si for jesper, fordi jeg tror han snuser mest på han sin plass enn jokke sin, og jeg tror jesper og nystuen er velidg like spillere, et hælvete å møte i duell!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg støtter egentlig ønsket om Tommy, selv om han nok ikke tilhører første-11.

Tipper på at vålerenga ikke skorer. Men det gjør vi. Daniel, Veigar og kanskje en til (Alan eller Andreas).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som ønsker å se kampen, men ikke har anledning til å være der, sender TV2 den på sin webTV.

Ville gått for denne startelleveren:

Daniel - Veigar

Bjørnar - Jokke - Jesper - Alanzinho

Markus - IA - Mike - Morten

Jon

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg skikkelig til denne kampen! Tror vi har en god sjans til å slå Enga.... Ingen tvil om at Jokke kommer til å eie Grindheim på midbanen. Forøvrig vil jeg se dette mannskapet mot VIF:

Jon Knudsen

M.M.Skjønsberg Mike Kjølø I.A Olsen Mackan Karlsson

Jokke Persson Jeppe Jansson Tommy Stenersen

Alanzinho

Nannskog Strand

Endret av magulfblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye rare forslag her. Det er selvfølgelig ikke aktuelt å prøve en ny formasjon i generalprøven. tommy stenersen kommer heller ikke til å spille venstre ving. han har aldri fungert i den posisjonen. jeg ville kanskje kjørt bjørnar på venstre ving og alan på høyre, men ser ut som vi har tenkt til å kjøre alan på ventre vingen i år. både tom og brani ser ut til å være i dårlig form. blir spennede å se hvor henning kommer til å spille når han kommer tilbake. på topp foretrekker jeg strand i forhold til veigar. så lenge veigar ikke har dagen synes jeg han er mer til skade for laget enn nytte, synes derfor det er tryggere å starte med strand. også kan strand gi muri litt juling, det teller mye.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

50 spenn for medlemmer av $$. (kun ståfeltet)

Jeg tror

Jon

Morten - Mike- IA - Markus

Tom - Jeppe - Jokke - Alan

Daniel - Veigar

starter på søndag og synes egentlig dette er helt greit! Håper riktignok Strand får prøvd seg en halvtimes tid.

Blir det forresten kollektiv buing mot Andre Muri(spytt, æsj) ?! <_<

Endret av Hr. Smith
Lenke til innlegg
Del på andre sider

50 spenn for medlemmer av $$. (kun ståfeltet)

Jeg tror

Jon

Morten - Mike- IA - Markus

Tom - Jeppe - Jokke - Alan

Daniel - Veigar

starter på søndag og synes egentlig dette er helt greit! Håper riktignok Strand får prøvd seg en halvtimes tid.

Blir det forresten kollektiv buing mot Andre Muri(spytt, æsj) ?! <_<

Hver eneste gang dritten har ballen blir det buing!!!

Og" Ikke vær deg selv Rekdal du er så stygg" fortsetter hele tiden

Endret av joogs
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fyller Nadderud, knuser Enga og gjør et nytt inntrykk på kritikerne!!

Jeg gleder meg som en gris :D

Bli med du også, Vi slår klanen på tribunen og Enga på banen!!!

Håper å se dere alle!!

Dette blir knall! men håper at Andreas Strand får prøvd seg!!! han har mye å vise fram!!

lykke til! ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper Stabæk i år virkelig satser på et offensivt kantspill som vi hadde med Chippen. Alan på venstre og Branimir eller Henning på høyre når de blir klare. Rundt på kanten og innlegg mot fyrtårnet Strand og alltid riktig plasserte Daniel. Overlapper fra offensive backer, helst Bjørnar på venstre, men også Morten. Jokke og Jeppe kontrollerer returområdet. Det mener jeg kan bli veldig bra. Selvfølgelig i kombinasjon med herlige stikkere i bakrommet fra Jokke til Daniel.

Med Strand, Jeppe, I.A og Daniel i boksen bør også dødballer kunne bli et farlig våpen for oss.

På søndag vil jeg se

Jon

Morten I.A. Mike Bjørnar

Tom Jokke Jeppe Alan

Daniel Strand

Bytte ut Tom mot Henning eller Brani når de er klare igjen

Endret av Anders C
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det blir målfattig på Nadderud imorgen, 1-0, 1-1, 2-1 eller 0-1. Tror neppe vi scorer mer enn 2, og sannsynligvis scorer vi bare et. Det putter Alan på straffe?

I utgangspunktet skal vi være et nivå under Vif, men jeg tror allikevel det kommer til å bli jevnt. Vi har tradisjonelt klart oss bra mot dem, og det tror jeg vil være uforandret i år.

Ellers håper jeg vi får se Strand i andre omgang, samt Branjimir. Føler Branjimir sårt trenger kamptrening, og bør få det også imorgen. Håper også Bjørnar kan få noen minutter.

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil heller ha steners på kanten en tom. Han kan hvertfall legge innlegg i motsetning til tom som detter alle bak mål...

Huff.

Stenersen på høyrekant? Verdens mest venstrebente spiller, på høyrekant? En spiller uten nevneverdig tempo i kroppen, og som stort sett velger en enkel løsning i form av en støttepasning, fremfor å utfordre en-mot-en?

Nei, Tommy er kun aktuell sentralt på midten i mine øyne. Per i dag er han 4 valg der, uten at jeg skal uttale meg om hvem av han og Espen som i dag er best. Espen er kanskje den som erstatter Jesper best, mens Tommy kan gå inn for Jokke? Jeg har ikke sett Espen nok til å egentlig ha noen formening om dette.

Når Henning er tilbake foretrekker jeg han sentralt, fremfor Tommy. Så kan vesle Alan herje på kanten.

Skulle ønske vi hadde en like sterkt høyrekant, som vi har på venstre (Henning/Alan).

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet åssen d går med salget av billetter eller? er litt spent hvor vi ligger ann pluss at jeg må forsikre meg at jeg får kjøpt billett i tide i morgen :) rakk ikke gjøre d idag.. var forresten på kick off hvor stabæklars var helt KONGE!! perfekt oppkjøring til kampen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hvordan ligger det an med billetter? Jeg må sove etter nattevakten og kommer til å få grå hår på balla om jeg finner ut at det er utsolgt når jeg kommer til nadderud...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet at det ble solgt en god del billetter på Bekkestua i går formiddag. Tror dog ikke det er fare for at det ikke vil være nok billetter til salgs ved inngangen. Det finnes nok de som plutselig begynte å tenke på vinteridretter og -gleder etter å ha våknet i morgen, og kanskje glemmer generalprøven av den grunn.

Alle med medlemskort i Stabæk Support kommer inn gjennom telleapparatene på Fornebulandet (tribunen motsatt av hovedtribunen) for kr 50. Man må da stå på vårt felt. (Hvilket er slik fotballkamper best oppleves...)

Medlemskort selges på Onkel Blaa i dag fra ca kl 16.00, og også på stadion fra ca 17.00.

Se på denne linken hvor du kan lese om alle fordelene med medlemskort, samt priser på medlemskort og sesongkort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk- VIF
  • Opprett ny...