mr.pernillo 1 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 er det gratis for de som har sesongkort?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 er det gratis for de som har sesongkort?? Les Albert's flott innlegg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 er det gratis for de som har sesongkort?? Les Albert's flott innlegg! Nå er det vel snakk om to forskjellige kort? sesongkort på hovedtribunen og medlem/sesongkort i Stabæk support? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 er det gratis for de som har sesongkort?? Les Albert's flott innlegg! Nå er det vel snakk om to forskjellige kort? sesongkort på hovedtribunen og medlem/sesongkort i Stabæk support? Alle må kjøpe billett for å komme inn på denne kampen.. Ingen kort gjelder... Voksne kr 100 og barn 50,- . Medlem i Support blir det 50,- for å stå sammen med dem og heie frem gutta til en viktig seier over Enga.. Når det gjelder matta så er den grønnere enn grønnest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 Når det gjelder matta så er den grønnere enn grønnest Hehe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 åssen blir det med de som ikke er medlem i stabæk support men likevel har lyst til å stå på ståtribunen under kampen å synge? betaler de hundre da eller? har en venn som har lyst til å være med men han er ikke medlem i $$ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 åssen blir det med de som ikke er medlem i stabæk support men likevel har lyst til å stå på ståtribunen under kampen å synge? betaler de hundre da eller? har en venn som har lyst til å være med men han er ikke medlem i $$ De betaler fullpris. 50 for barn, 100 for voksne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 åssen blir det med de som ikke er medlem i stabæk support men likevel har lyst til å stå på ståtribunen under kampen å synge? betaler de hundre da eller? har en venn som har lyst til å være med men han er ikke medlem i $$ Hva er det som hindrer ham i å være medlem? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 åssen blir det med de som ikke er medlem i stabæk support men likevel har lyst til å stå på ståtribunen under kampen å synge? betaler de hundre da eller? har en venn som har lyst til å være med men han er ikke medlem i $$ Hva er det som hindrer ham i å være medlem? Neppe at det vanskelig å melde seg inn. Stand i dag på Onkel Blaa og Nadderud. LØP OG KJØP - jo før du kjøper jo mer for du for en latterlig billig sum. PS - I prinsippet er ståfeltet KUN for medlemmer av Stabæk Support ($$ / SS). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten817 0 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 Jada.. bare 3 timer til årets første nadderud fest.. hvilken opptur hadde det ikke vært med seier idag!! Håper på 3000 på tribunen hvertfall, det hadde vært knall med enda flere, men må vel være realister!! Tipper vi vinner 2-1 jeg.. alan putter 2! Noen andre hete tips på tampen?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 åssen blir det med de som ikke er medlem i stabæk support men likevel har lyst til å stå på ståtribunen under kampen å synge? betaler de hundre da eller? har en venn som har lyst til å være med men han er ikke medlem i $$ Hva er det som hindrer ham i å være medlem? vet egentlig ikke.. han har ikke vært på så mange stabæk kamper ennå så når han først får være med og se åssen d er blant supporterne skjønnern nok med en gang at d er på tide å melde seg inn! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 Jada.. bare 3 timer til årets første nadderud fest.. hvilken opptur hadde det ikke vært med seier idag!! Håper på 3000 på tribunen hvertfall, det hadde vært knall med enda flere, men må vel være realister!! Tipper vi vinner 2-1 jeg.. alan putter 2! Noen andre hete tips på tampen?? Vannsklig å tippe når man ikke vet hva Vif stiller med. En jevn kamp med få mål. 1-0 til Stabæk, selvmål av muri hadde gjordt seg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asbjorn 0 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 For de som ikke er på østlandet,så vil det være mulig å se kampen gratis på webtv tv2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten817 0 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 Jada.. bare 3 timer til årets første nadderud fest.. hvilken opptur hadde det ikke vært med seier idag!! Håper på 3000 på tribunen hvertfall, det hadde vært knall med enda flere, men må vel være realister!! Tipper vi vinner 2-1 jeg.. alan putter 2! Noen andre hete tips på tampen?? Vannsklig å tippe når man ikke vet hva Vif stiller med. En jevn kamp med få mål. 1-0 til Stabæk, selvmål av muri hadde gjordt seg Vålerengas lag mot Stabæk 2006-04-02 - Nadderud (vif.no): Vålerenga starter kveldens treningskamp mot Stabæk med disse 11 spillerne: Arni G. Arason - Jarl André Storbæk, Kjetil Wæhler, Ronny Johnsen, Allan K. Jepsen - Ardian Gashi, Christian Grindheim, Thomas Holm, Magne Hoseth - Jan Derek Sørensen, Daniel Fredheim Holm oi.. dette var et ganske sterkt lag, men vi vinner fordet!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 Jada.. bare 3 timer til årets første nadderud fest.. hvilken opptur hadde det ikke vært med seier idag!! Håper på 3000 på tribunen hvertfall, det hadde vært knall med enda flere, men må vel være realister!! Tipper vi vinner 2-1 jeg.. alan putter 2! Noen andre hete tips på tampen?? Vannsklig å tippe når man ikke vet hva Vif stiller med. En jevn kamp med få mål. 1-0 til Stabæk, selvmål av muri hadde gjordt seg Vålerengas lag mot Stabæk 2006-04-02 - Nadderud (vif.no): Vålerenga starter kveldens treningskamp mot Stabæk med disse 11 spillerne: Arni G. Arason - Jarl André Storbæk, Kjetil Wæhler, Ronny Johnsen, Allan K. Jepsen - Ardian Gashi, Christian Grindheim, Thomas Holm, Magne Hoseth - Jan Derek Sørensen, Daniel Fredheim Holm oi.. dette var et ganske sterkt lag, men vi vinner fordet!!!!! 2-1. Nanne skorer 2 mål tidlig i kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 vi vinner 3-1.. Bare vet det Daniel 1-0 Nye spissen til Enga 1-1 Strand 2-1 Daniel 3-1 Da må det bli 4-1, for Alan scorer garantert!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 0-2. Og det vil være et bra utgangspunkt foran Sandefjordkampen så gutta har 100% innsats i serieåpninga. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 Da er vi i gang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 9. min: Stabæk Support lar seg høre. Dette er generalprøve for både spillere og supportere. Gresset på Nadderud ser forøvrig helt utrolig bra ut, og er visst like bra som det ser ut til. Hey hey. Dette var bra. Tror jeg får komme meg avgåre???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 9. min: Stabæk Support lar seg høre. Dette er generalprøve for både spillere og supportere. Gresset på Nadderud ser forøvrig helt utrolig bra ut, og er visst like bra som det ser ut til. Hey hey. Dette var bra. Tror jeg får komme meg avgåre???? F.... :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asbjorn 0 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 Tom eier IKKE teknikk, :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 Fy f.... for noe dritt! Først lagger webTV-en så ille at jeg knapt får med meg noe og så scorer VIF! :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 Var vel litt slapt forsvarspill der ja....burde kommet seg først på returen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 Var vel litt slapt forsvarspill der ja....burde kommet seg først på returen! Vi får håpe de lærer av dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 neppe 0-2. Dette er for dårlig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 neppe 0-2. Dette er for dårlig! Syns ikke de spiller så ille. Men de klarer jo ikke å score....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asbjorn 0 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 De spiller bra i 2 og har veldig mange nesten muligheter! Ser IKKE så verst ut dette Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 1. omgangen var under pari. 2. omgang er ikke så værst. Alt i alt var ikke VIF veldig mye bedre enn oss. Begge målene deres kommer etter at forsvaret vårt sover og Daniel ble snytt for to klare straffer. Men det er en del å ta tak i, særlig på midten. Muligens er det fordi Jocke og Espen ikke har spilt mye sammen, jeg satser uansett på at Jesper er tilbake sammen med Jocke mot Sandefjord. Tom er dårlig i dag.. i utgangspunktet er han milevis unna en plass i 11ern, men uheldigvis har vi ikke så mange alternativer for tiden. Syns Alan var vår beste mann i dag. Løper og sliter og gjør mange fine ting. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 2. April 2006 (endret) Del Skrevet 2. April 2006 (endret) Synes ikke 0-2 gir et helt riktig bilde av kampen, men Vålerenga var vel strengt tatt et lite hakk bedre, i hvert fall før pause. Men ikke to mål bedre. 0-1 eller 1-2 hadde vært mere riktig. Minst ett av baklengsmålene burde vært unngått, og jeg regner med at noe av skylden kan legges på at sesongen ennå ikke er igang og det fremdeles mangler litt før kampformen og konsentrasjonen sitter 100%. Synes denne kampen viser at en midtbane med både Nystuen og Stenvoll blir altfor lite kreativ mot et så godt organisert lag som Vålerenga. Blir litt overrasket om noen av de er i startoppstillingen mot Sandefjord. Spørsmålet er om det er så mange alternativer til Stenvoll nå som Henning fremdeles er skadet og Branimir så vidt er tilbake. Venstresiden vår, derimot, den tror jeg kan bli veldig bra i år, både offensivt og defensivt. Synes Markus var solid i dag, og Alan har det vi mangler på høyrekanten. Regner med at de de to vil spille relativt fast i år. Markus og Alan er nok en bedre kombinasjon enn Bjørnar og Alan. Litt avhengig av motstander, så klart. Er forresten ikke så sikker på om vi ble snytt for to straffer. Den siste så jeg ikke ordentlig, men jeg er langt i fra overbevist om at det skulle vært blåst. Den første var derimot soleklar. Ren nedklipping. Endret 2. April 2006 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 Jeg ser nok litt mer lyst på det en enkelte her, jeg synes vi var det beste laget. Selvom resultatet ikke var det aller beste sitter jeg igjen med en god følelse. Jeg tror dette blir bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå