Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 Nystuen er ikke bra nok enda , sliter med tempoet og teknikken. Steners er et hakk over Nystuen, og burde startet ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 2. April 2006 (endret) Del Skrevet 2. April 2006 (endret) Jeg synes faktisk ikke Nystuen var så værst. Men han varierer for mye - fra det glitrende til det elendig. Alan syntes ikke var bra i dag. Holder for lenge på ballen, for upresise passninger og svak jobbing hjemover noe som gir VIF stor rom. Tror ikke han er i ellern når Henning er tilbake. Bra jobb i dag Rich!!! Nystuen fungerte greit han, men han og Jokke fikk det ikke til å funke med en gang. Derfor ble det litt merkelig. Nystuen skal ikke være den kreative og offensive av de i midtbaneleddet. Han skal krige som Jesper, men i dagens kamp opplevde jeg det at han var for offensiv. Dette resulterte i at Jokke måtte legge seg litt mer bak og når begge plutselig gjorde det var det ingen forover. Når de fikk korrigert dette i pausen syntes jeg vårt spill løftet seg betraktelig. Problemene på midten førte til at Alan trakk seg inn fra venstrekant og dermed la store områder åpent for VIF som vi skal være heldig at de ikke utnyttet bedre. Mye takket være en meget opplagt og rutiner Markus. Alan var faktisk den som skuffet mest i dag. Ble for treg og holdt for lenge på ballen. Greit nok at vi sleit med sentralmidtbane, men det er faktisk ikke hans jobb å jobbe inn sentralt hvis de sliter der. Da får man aldri rettet opp skeivheten og problemene i laget. Som Bjornh skriver syntes jeg Tom var OK - han er ingen spektakulær spiller og kommer ikke ofte rundt på kantene, men adresserte vel alt riktig og valgte trygghet foran galskap og frihet. Endret 2. April 2006 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 Alan syntes ikke var bra i dag. Holder for lenge på ballen, for upresise passninger og svak jobbing hjemover noe som gir VIF stor rom. Tror ikke han er i ellern når Henning er tilbake.Bedre å holde på ballen enn å slå den til motspiller. Hurtig pasningsspill forutsetter at man har noen å spille til, og den offensive samhandlingen var stort sett ikke god nok til det i dag. Synes heller ikke at han hadde spesielt mange feilpasninger. Det er først og fremst det å se hvilke løp han skal ta og litt andre taktiske valg jeg synes Alan bommer på i dag. Litt småpirk ellers også, men totalt sett er han vel vår beste spiller offensivt i denne kampen. Uten han på banen blir det sørgelig lite kreativitet igjen. Det med den defensive jobbingen synes jeg ikke han skal legge for mye vekt på, spesielt ikke når midtbanen ellers består av tre defensive spillere. Vi kan ikke ligge med åtte mann i forsvar. Markus har god nok kontroll på venstreback til at det er greit at Alan ikke er med helt ned hver gang. Ingen spillere kan være to steder samtidig. Da er det greit om de er litt fordelt i offensive og defensive prioriteringer. Chippen hadde aldri vært så god for oss om han hadde ofret seg 100% defensivt hver gang. Det blir på samme måte med Alan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 2. April 2006 (endret) Del Skrevet 2. April 2006 (endret) Forresten deilig å bue på Mumi igjen. Jeg ble skremt over hvor lite samspilte vi var i dag. Hvor var planen på midtbanen? Daniel blir helt alene på topp, og midtbanen jobber ikke etter. Vi skapte alt, alt for lite. Endret 2. April 2006 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 Dette trodde jeg aldri jeg skulle komme til å si: Vi tapte for vålerenga og jeg har en god følelse. Alle som så kampen i dag kunne se at vi i lange perioder kontrollerte kampen, at vi med litt flaks kunne hatt flere mål (vi hadde ballen nesten i mål iallefall en gang i hver omgang, vi hadde minst en situasjon hvor det burde ha vært straffe osv). vålerenga har god utelling. enga er tross alt regjerende tippeligamestere, det beste vi kan si om oss er at vi regjerende addeccoseriemestere. Jeg tror JJ får mange svar i dag, og ett av svarene er at mye fungerer bra. Jeg kunne trekke fram en rekke andre i en analyse av kampe, men overlater det til andre. Må bare ta med Alan; han er helt fenomenal, lurer seriemestere og landslagshelter trill rundt. Han har utrolig ofte flaks, så han får med seg ballen der andre mister den. I perioder kunne man få inntrykk av at Alan liker seg bedre på høyre siden - til tross for at han var tildelt venstresiden. Det kan bety at Alan ville være mest spennende i en slags fri posisjon. (Noe han definitivt trodde han hadde i kampen mot Bodø/glimt.... Jeg konkluderer: Mye bra, Stabæk blir ikke et slakteoffer i årets eliteserie. Jeg må bytte briller med deg til neste match. 1. omgang var meget svak. VIF skaper lite - og vi skaper absolutt ingenting. Hadde vi i det hele tatt en avslutning mellom stengene? I 2. omgang skaper vi enkelte store sjanser, men må fremdeles spille store deler av kampen rundt egen 16-meter. Jeg er skuffa over midtbanen spesielt. Vi står ikke opp, men spiller ren drillo-fotball med 8 mann i forsvar og 2 på topp når motstander har ballen. Når vi bryter klarer vi knapt å spille oss i gjennom eller måker ballen opp til Nannskog - alene med 4 forsvarere. Det blir for pinglete når laget ikke jobber skikkelig etter på overgangene. Bækene ble knapt brukt offensivt. Min konklusjon: Vi taper fortjent, og må opp et hakk før vi holder trygt eliteserienivå. VIF er bra defensive, men må bli mer kreative og effektive om de skal gjenta fjorårets suksess. Men Magne Hoseth er utrolig søt, det skal han ha. Nei, skulle vi ha vunnet kampen i dag måtte vi ha spilt 4-4-3 eller 4-5-2. 4-4-2 ble for spinkelt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 Så på webTV nå.. Begge straffesituasjonene var soleklare, spør du meg! Gleder meg til neste søndag, jeg! Fra min plass midt på felt M, så så jeg og fler rundt meg, at Daniel faktisk stod i offside før han mottok ballen og satte fart mot mål i forkant av den siste straffesituasjonen... dvs at selv om han kanskje skulle hatt straffe - så skulle han vært blåst av i forkant... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Hepp, Jeg må si meg enig med Markus og Rich. Synes ikke Alan bidro særlig i dag. Både han og Veigar kan kjæle med ballen og drible av 3 - 4 motspillere. Det er morsomt å se på, men bare det. Vi vinner ikke noe tereng på det og resultatet blir at motstanderen rekker å komme i balanse. Vi ga VIF som Markus påpeker veldig store rom å boltre seg i på vår venstrekant. Jeg la merke til at backen kunne føre ballen upresset fra egen 16 meter og langt inn på vår banehalvdel. Det må ikke forekomme! Særlig ikke med backer mer så bra innleggsfot som disse VIF spilleren har! I det hele tatt så var det noe tamt over laget vårt i går. Midtbanen klarte ikke å komme opp i spillerne deres og VIF fikk mye rom å spille gjennom midtbanen med. Jeg synes rett og slett vi så ut til å slite med tempoet. Derfor ble vi presset bakover i hele førsteomgang og ble liggende veldig dypt. Det vi klarer å prestere offensivt blir kun lange høye klareringer og enkelte kontringer. I en slik fase vil Andreas Strand være en bedre makker til Nannskog enn Veigar. Det bør vi tenke på når vi skal spille på bortebane i år. I allefall i vårsesongen. Strand vinner dueller og skaper firspark rundt motstanderens 16 meter. Da får vi flyttet opp spillet og kan skape noe på dødball. Ellers rydder forsvaret vårt stort sett greit opp i sine egne feil, men jeg synes VIF for ofte fikk lov til å vende opp utenfor vår 16 meter. Det må lukes bort! 2. omgangen er litt bedre. Vi kommer høyere opp i banen, setter presset og nekter VIF like mye rom som i 1. omg. Men igjen så skaper vi for lite på vår offensive 1/3 del. Det blir for tamt og som $uperTerje korrekt påpeker var Nannskog offside på den første situasjonen. Den andre kunne det sikkert vært blåst for, men det er også greit at det ikke blir straffe heller. Tommy kommer inn og viser mye positivt den lille tiden han får spille. Nå er nok Jeppe klar til seriekampen, men hvis ikke mener jeg Tommy bør være et naturlig valg som reserve. Alternativt så kan han brukes fremfor Alan på venstrekanten (Men det tror jeg ikke kommer til å skje). likevel jeg skulle gjerne sett kombinasjonen Andreas Strand og Tommy Stenersen få sjansen når vi planlegger å ligge dypt eller blir presset bakover av bedre motstandere! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Alan virket litt nervøs i går i mine øyne og det kunne se ut som at han holdt litt igjen når han utfordret høyrebacken mann mot mann, høyrebacken til Enga (Storbekk) hadde en veldig svak 1. omgang i mine øyne.. Det kan selvfølgelig være at Alan hadde fått beskjed om at dette kun er en treningskamp og at man ikke ønsker noen skader 1 uke før seriestart og at han derfor holdt litt igjen? Men jeg syntes ellers han kommer mer med i spillet i 2. omgang når han får vandre litt mer på banen... han var jo 50/50 på kant og i midten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Parlour 2 Del Skrevet 3. April 2006 (endret) Del Skrevet 3. April 2006 (endret) Alan er en av veldig få som skiller seg ut som noe annet enn en grå mus igår. Totalt sett var det en slett forestilling. Mye lange baller mot Nannskog på topp. Angrepspillet var alt for forutsigbart, så lenge midtbane og backer ikke blir med opp så blir det vanskelig. Det er alt for få passnings alternativer offensivt. Dette er jo det Start var så gode på ifjor. Det kom bølger av spillere på løp, som gjorde det meget vanskelig å forsvare seg mot. Defensivt godkjennt. Offensivt må noe gjøres. Synes også det er helt utrolig å se hvor svake enkelte innlegg fra kanten er når man først har fyllt på i boksen. At Stabæk tar litt mer over i 2 omgang er også helt naturlig da Vålerenga etterhvert stilte med tilnærmet junior lag. Konklusjon: 1 kjempe tabbe av Jon, bra defensivt, for lite løp og kreativitet på midten. Mangelen på en god makker til Nannskog synes jeg var påfallende igår. Endret 3. April 2006 av Parlour Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Jeg må bytte briller med deg til neste match. Igjen - gratulerer med nye briller. (Velkommen i klubben...) Om jeg skal ta deg bokstavelig, kan jeg love deg at ingen av oss får glede av kampen - vi vil rett og slett ikke se den. Og skal jeg ta det billedlig takker jeg nei. Din oppgave er - iallefall her på forumet - å representere det nøkterne på grensen til det pessimistiske. Der er jeg helt uegnet. Jeg passer mye bedre på det optimistiske på grensen til det naive. Holder fast på at dette inneholdt mye bra - selvfølgelig må vi bli bedre, men vi bli ikke grusa av enga. Om dette hadde vært alvor, om dommeren hadde vært på høyden osv - kunne dette endt anderledes. Det gir meg en god følelse. Om vi hadde blitt totalt overkjørt, hadde jeg hatt panikk nå. Når jeg klager på dommeren, må jeg også gi ham litt kreditt; han blåste for Andreas flere ganger, ga til og med Ronny Johnsen gult kort for klåing (iallefall så det sånn ut). Det var helt motsatt i kampen mot Ham-Kam. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=2707 Enga vant noe ufortjent står det... det er jo iallefall noe.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Helt grei kamp. Ikke mer å forvente.. Vi blir nok ingen gull kandidat.. Ikke enga heller. Daniel virket veldig tung i beina. Faktisk var veigar den som impnorte meg mest i dag. Andreas Strand viser litt av hvor viktig han vil bli når han kommer inn. Høydepunkt når han holder på å rygge over R.Johnsen som en dampveivals på nylagt asfalt. Usmakelig at vi klapper og synger for Magne Hoseth oftere enn vi synger for eget lag.... Cred til Enga casuals.nazi.com eller hva de heter.. veldig kjekke i stilen på blaa før matchen.. Det er den mest latterlige gjengen (kan det kalles gjeng når de er 4 stk?) jeg har sett på blaa til dags dato.. Nei.. Bare 6 dager til seriestart.. Den kampen må vinnes.. Men det er vel en annen tråd.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 To nyinnkjøp som avgjorde for VIF! Uten å ha forsterket, holder vi grei Adecco-standard igår. Jønsson var fornøyd med spillet han, igjen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Mye fornuftig, Mortimer. Hva med å bruke Veigar som off. midtbane og Stand og Nannskog på topp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Mye fornuftig, Mortimer.Hva med å bruke Veigar som off. midtbane og Stand og Nannskog på topp? Tenkte på det jeg også. Hva med Veigar på kant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Mye fornuftig, Mortimer.Hva med å bruke Veigar som off. midtbane og Stand og Nannskog på topp? Det kunne gjort seg. Men faren er da at midtbanen blir litt treg med jeppe og jocke? Jeg er også usikker på hvordan branimir og alan ville fungert i en midtbane 3'er og at det om mulig vil føre til færre innlegg fra kantene som vil være noe av det viktigste med strand på topp. Nystuen viser igår når han senker skuldrene at han veit i hvilken høyde han skal holde knottene når han går i dueller med enga spillere og med litt mer trening så blir han vanskelig å holde ute av laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Herlig å se Strand igår. De få gangene han tapte en hodeduell fikk vi frispark. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 3. April 2006 (endret) Del Skrevet 3. April 2006 (endret) ok - mente at vi bruker 4-4-2 med "diamant" på midten: Jon Morten - IA - Mike - Markus/Bjørnar Brani/Henning - Jokke/Tommy/Jeppe(def) - Veigar/Alan (off) - Alan/Tom Andreas - Daniel Endret 3. April 2006 av Alzheimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 3. April 2006 (endret) Del Skrevet 3. April 2006 (endret) To nyinnkjøp som avgjorde for VIF! Uten å ha forsterket, holder vi grei Adecco-standard igår. Jønsson var fornøyd med spillet han, igjen! For å være helt ærlig er jeg litt skuffa over Jønsson. I første ommgang spilte vi med 9 mann i forsvar og ingen ble med i angrep, tydelig tegn på at spillestilen var ultra defansiv fra start. Merkelig da Vif er langt fra skadefrie og starter med flere 2 andre valg. Å la Nystuen få spille er helt greit men når man ser han slurver med passninger, holder på ballen for lenge burde Tommy få 45 min til å vise seg fram. Det viser bare at Jønsson ikke har tillit til Tommy i det hele tatt og antageklig benker han for godt. Tommy er en god spiller og har blikk for spillet! Stenvoll jobber som en helt men har ikke noe å bidra med offansivt og er lite kreativ. Han spiller på feil plass, burde vært brukt i midten ti å denge løs på Gashi og Grindheim. Alt i alt en grei match sonm viser at vi kommer til å ligge under midten på tabellen, (håper jeg bommer)Vif var ikke gode i går og vi var dårligere! Endret 3. April 2006 av Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Janne har ikke tillit til Tommy i det hele tatt, hvilket ert veldig synd for vi så jo alle hva han presterte i går. Jeg skjønner ikke hvorfor Espen starter når vi ser at en mye bedre Tommy kommer innpå. Forresten, noen som vet noe om skaden til Jesper? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Janne har ikke tillit til Tommy i det hele tatt, hvilket ert veldig synd for vi så jo alle hva han presterte i går.Jeg skjønner ikke hvorfor Espen starter når vi ser at en mye bedre Tommy kommer innpå. Forresten, noen som vet noe om skaden til Jesper? Det har vel noe med ønske om å matche Espen på ett høyere nivå.. Han er uten tvil bedre enn tommy når han kommer i form og blir vandt til nivået. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 3. April 2006 (endret) Del Skrevet 3. April 2006 (endret) Forresten, noen som vet noe om skaden til Jesper? Les avisen! http://www.budstikka.no/sec_sport/article79334.ece Endret 3. April 2006 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Janne har ikke tillit til Tommy i det hele tatt, hvilket ert veldig synd for vi så jo alle hva han presterte i går.Jeg skjønner ikke hvorfor Espen starter når vi ser at en mye bedre Tommy kommer innpå. Eller, så har han bra med tillit til Tommy, og vet hva han står for. Kanskje han var usikker på Espen, og ville gi ham sjansen i det som jo var en treningskamp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 For tett kampprogram, for kort ferie.. Hva blir det neste? For en gjeng med conteiner unger! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 3. April 2006 (endret) Del Skrevet 3. April 2006 (endret) Janne har ikke tillit til Tommy i det hele tatt, hvilket ert veldig synd for vi så jo alle hva han presterte i går.Jeg skjønner ikke hvorfor Espen starter når vi ser at en mye bedre Tommy kommer innpå. Eller, så har han bra med tillit til Tommy, og vet hva han står for. Kanskje han var usikker på Espen, og ville gi ham sjansen i det som jo var en treningskamp... Hvis man tar med at Jønsson vraka Tommy i fjor og at han ble leid ut Til Vif "fysj", sier det meg at han ikke har tillit. Endret 3. April 2006 av Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 3. April 2006 (endret) Del Skrevet 3. April 2006 (endret) Inntrykk fra igår: - vi sliter i midtbaneleddet når Henning og Jeppe er ute - Jon er litt rusten - vi mangler fart på kantene - vi er fryktelig sårbare for skader /suspensjoner ... ellers: - Enga tar ikke gull. - desto verre at vi ligger på et nivå lavere enn dem. - vi skal ha mye flaks og flyt for å unngå de 4 bakerste plassene .... Sorry to say. Endret 3. April 2006 av palau Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 jeg syntes alan får mye unødvendig kritikk her... d er sant at han holdt mye på ballen, forsinket spillet,MEN hva skal han gjøre når ingen vil ha ballen!? de eneste løpene som kom var daniel iblant, og de fleste gangene bare stoppet han opp når ballen kom og ga opp.. også vis dere husker så mistet alan så og si aldri ballen.. nystuen og tom mistet ballen enda mer.. tom mangler rett og slett den silke fot innlegget og nystuen mister ballen alt for lett i beina.. derfor er jeg glad vi har jesper i bakhånd.. jeg syntes veigar var med på å skape mye bra igår, men han holder fortsatt ikke godt TL nivå så jeg tror dette kan bli en vanskelig vår sesong... og vis stabæk ikke får en spiss og en høyrekant innen sommeren tror jeg vi virkelig er ute og kjøre...men vis stabæk tør og kjøre de kombinasjonene. flik flakene og hælsparkene som de gjorde mot ham kam og blir flinkere til å fylle opp boksen som de gjorde til anledninger mot VIF så kan det også bli bra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Mye fornuftig, Mortimer.Hva med å bruke Veigar som off. midtbane og Stand og Nannskog på topp? Kunne selvfølgelig vært et alternativ, men ikke nå! Ganske dumt å endre på taktikken en uke før seriestart...!... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 3. April 2006 (endret) Del Skrevet 3. April 2006 (endret) Mye fornuftig, Mortimer.Hva med å bruke Veigar som off. midtbane og Stand og Nannskog på topp? Jeg har lenge drømt om at vi legger om til en form for diamant på midten, med Jokke som anker/spillfører, flankert av Henning og Jesper, og hvor vesle Alan ligger i front som hengende spiss. Første gangen jeg så Alan spilte han tilnærmet fritt (mot G19), og kom særdeles godt til sin rett når han kom rettvendt midt i banen. Jeg synes konsekvent han er på sitt beste når han får truet motstanderen sentralt, fremfor ute på kanten. Så dette et par ganger mot Ham Kam, blant annet når Alan satt opp et herlig veggspill med Strand. Samtidig som jeg tror dette vil gi bedre utnyttelse av Alan, mener jeg at de tre bak han har såpass gode defensive kvaliteter, at vi har råd til at Alan ligger litt lenger opp i banen. Dette vil jo også være et formidabelt kontringsvåpen. Eneste aberet er at kanskje Morten og Markus ikke er bra nok offensivt til å rettferdiggjøre formasjonen. En er avhengig av offensive sidebacker, for å få skikkelig bredde i spillet. Bjørnar derimot, er perfekt offensivt for denne formasjon. Forøvrig tror jeg Veigar også vil kunne kle en slik hengende spiss rolle, og han scoret vel da også en del mål på Island som nettopp midtbanespiller. Fordelen til Alan fremfor Veigar er hurtigheten, og evnen til å dra av spillere i større tempo, slik jeg ser det. Men som sagt til det kjedsommelige, dette skjer ikke nå før seriestart. Forza Stabæk Endret 3. April 2006 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 3. April 2006 (endret) Del Skrevet 3. April 2006 (endret) jeg syntes alan får mye unødvendig kritikk her... d er sant at han holdt mye på ballen, forsinket spillet,MEN hva skal han gjøre når ingen vil ha ballen!?Veldig enig i akkurat det der. Synes den er på grensen til komisk, denne "sembske" oppfatningen om at en spiller ødelegger for laget om han holder på ballen i mere enn to sekunder, uansett omstendigheter, og at den verste synd man kan gjøre på en fotballbane er ikke å vinne terreng. Alt er relativt, og det finnes faktisk situasjoner der det er riktig å holde på ballen "litt for lenge". Jeg prøver ikke å få det til at Alan var veldig god i går, for han var ikke mere enn ok og har en god del å gå på både offensivt og defensivt, men noe av kritikken som har kommet er jo helt usaklig og mangler perspektiver. Det var den offensive samhandlingen og innsatsviljen som sviktet i går i langt, langt større grad enn det var Alan som spilte svakt. Laget må gjøre det lettere for hverandre å prestere og gjøre de riktige valgene. ...Også kan det vel være et poeng at Alan passer bedre i en mere fri rolle sentralt... Endret 3. April 2006 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå