sveinjhag 50 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Janne har ikke tillit til Tommy i det hele tatt, hvilket ert veldig synd for vi så jo alle hva han presterte i går.Jeg skjønner ikke hvorfor Espen starter når vi ser at en mye bedre Tommy kommer innpå. Eller, så har han bra med tillit til Tommy, og vet hva han står for. Kanskje han var usikker på Espen, og ville gi ham sjansen i det som jo var en treningskamp... Hvis man tar med at Jønsson vraka Tommy i fjor og at han ble leid ut Til Vif "fysj", sier det meg at han ikke har tillit. Tommy fikk masse skryt av JJ mot Kongsvinger på onsdag! Virket som han har tillit :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 At Espen startet i stedet for Tommy kan vel skyldes at JJ ikke setter disse to opp mot hverandre, men i utgangspunktet vurderer Jokke vs Tommy og Jesper vs Espen. Men jeg blir overrasket om Espen starter mot Sandefjord, uahengig av om Jesper er klar eller ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 4. April 2006 Del Skrevet 4. April 2006 At Espen startet i stedet for Tommy kan vel skyldes at JJ ikke setter disse to opp mot hverandre, men i utgangspunktet vurderer Jokke vs Tommy og Jesper vs Espen. Men jeg blir overrasket om Espen starter mot Sandefjord, uahengig av om Jesper er klar eller ikke. Tror du ikke det skyldes at Espen faktisk trenger matchingen mot Elitelag. Tommy har jo en haug med kamper mot Eliteserielag, men Espen kun har en håndfull. De kjøpte nok ikke inn Espen for å ha kun ha ham på benken, og derfor trenger han den matchingen han kan få. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 4. April 2006 Del Skrevet 4. April 2006 Magne Hoset sier at det var hyggelig at han fikk applaus av oss. Hmm.. Men det var vel ikke pga. innsatsen ? Han var jo ikke særlig god den kampen. Leksjon 1: spark ballen til en medspiller. Han strøk allerede her han Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 4. April 2006 Del Skrevet 4. April 2006 Hoseth er en forfengelig klovn. Artig at han spiller ved siden av Nøkken Grindheim og Thomas lørdagspizza Holm. Men han skal ha for at han ga oss honnør. Han fikk mye mye smil, latter jubel og klappsalver. Morsom fyr, bra underholdning. Og for noen pasninger! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 5. April 2006 Del Skrevet 5. April 2006 Hoseth er en forfengelig klovn. Artig at han spiller ved siden av Nøkken Grindheim og Thomas lørdagspizza Holm. Men han skal ha for at han ga oss honnør. Han fikk mye mye smil, latter jubel og klappsalver. Morsom fyr, bra underholdning. Og for noen pasninger! Men han hadde fortsatt rett i at vi hetsa han like mye som vi støtta eget lag.. Det er litt latterlig av oss egentlig.. Men det var jo bare en treningskamp så hvem bryr seg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 5. April 2006 Del Skrevet 5. April 2006 Strengt tatt, vi må ha lov til å hetse ham. Det var ikke stort annet å glede seg over. Grensa går om vi klager over eget lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 5. April 2006 Del Skrevet 5. April 2006 Magne Hoset sier at det var hyggelig at han fikk applaus av oss. Hmm.. Men det var vel ikke pga. innsatsen ? Han var jo ikke særlig god den kampen. Leksjon 1: spark ballen til en medspiller. Han strøk allerede her han Morsomt hvordan han mente andre lagets supportere fryktet ham utpå banen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 5. April 2006 Del Skrevet 5. April 2006 Men han hadde fortsatt rett i at vi hetsa han like mye som vi støtta eget lag.. Det er litt latterlig av oss egentlig.. Men det var jo bare en treningskamp så hvem bryr seg... Jeg hørte bare to 12-åringer som ropte femi-gutt eller noe i den duren i det han forlot stadion. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 5. April 2006 Del Skrevet 5. April 2006 Ikke for at jeg synes at dette skal utvikle seg til en Hoseth tråd (som det vitterlig er på vei til), - men jeg synes det er besnærende hvor lik han er Rudolf Blodstrupmoen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. April 2006 Del Skrevet 7. April 2006 Jeg spurte budstikka om de tok bilder av røykbombene før kampen.. fikk følgende svar Fra: Ulf Hansen Sendt: 7. april 2006 07:10 Til: Ellen Miller Emne: SV: bilder fra søndagen Jeg tok ikke bilder, men ble røykforgiftet på pressetribunen som ligger rett bak... god påske Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 7. April 2006 Del Skrevet 7. April 2006 Jeg spurte budstikka om de tok bilder av røykbombene før kampen.. fikk følgende svar Fra: Ulf Hansen Sendt: 7. april 2006 07:10 Til: Ellen Miller Emne: SV: bilder fra søndagen Jeg tok ikke bilder, men ble røykforgiftet på pressetribunen som ligger rett bak... god påske Jeg vil vel si det sånn at de som ble stengt ute før kampstart igrunn var ganske heldige - de slapp å få lunger etc ødelagt pga røykbomber som var litt vel effektive. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 7. April 2006 Del Skrevet 7. April 2006 Jeg kan berolige med at røyken kun er ubehagelig, ikke farlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 7. April 2006 Del Skrevet 7. April 2006 Jeg kan berolige med at røyken kun er ubehagelig, ikke farlig. Og i tillegg grisefet!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 7. April 2006 Del Skrevet 7. April 2006 Jeg klager ikke. Det var kult. Det var sært å stå på tribunen å se absolutt ingenting annet enn "blaatt, blaatt, blaatt"... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 7. April 2006 Del Skrevet 7. April 2006 blaa røyk er fett! Burde få røyken inn i bortesupporternes skamslåtte hoder Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 8. April 2006 Del Skrevet 8. April 2006 blaa røyk er fett! Burde få røyken inn i bortesupporternes skamslåtte hoder Det tror jeg da vi strengt tatt oppnådde på søndag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 8. April 2006 Del Skrevet 8. April 2006 blaa røyk er fett! Burde få røyken inn i bortesupporternes skamslåtte hoder Det tror jeg da vi strengt tatt oppnådde på søndag Selv om effekten sikkert hadde vært større hvis de ikke var blå selv Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 8. April 2006 Del Skrevet 8. April 2006 blaa røyk er fett! Burde få røyken inn i bortesupporternes skamslåtte hoder Det tror jeg da vi strengt tatt oppnådde på søndag Selv om effekten sikkert hadde vært større hvis de ikke var blå selv Ja, det hadde vel vært en fordel.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå