Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Møtet holdes kl 1900 på Onkel Blaa på fredag 7. april

Hvilken spiller han tar med seg holdes hemmelig frem til møtet starter.

Alle som har betalt kontingenten for 2006 er velkomne, og har du ikke betalt enda så er dette en gylden mulighet. Vi er nemlig tilgjengelig fra 17-19 på fredag for innmelding og kjøp av sesongkort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle som har betalt kontingenten for 2006 er velkomne, og har du ikke betalt enda så er dette en gylden mulighet. Vi er nemlig tilgjengelig fra 17-19 på fredag for innmelding og kjøp av sesongkort.

Artig! Skal prøve å se om jeg får stukket hodet innom. Spent på hvilken spiller som kommer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spent på hvilken spiller som kommer.

MORTEN BAKKE kanskje? hahaha

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spent på hvilken spiller som kommer.

MORTEN BAKKE kanskje? hahaha

Dette er noe jeg syns vi bør spekulere i - Det blir ikke Daniel, han har sagt at han skal si nei til alt fram til kampstart. La oss anta at det gjelder alle som starter søndag, men at ledelsen likevel vil gi oss noen som kanskje spiller søndag. Det gjør at Morten Bakke er usannsansynlig.

Tommy Stenersen derimot...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror han har med seg noen stensilerte ark han har fått av Ingo med presentasjon av en spiller i landslagsklasse som så godt som allerede er klar for Stabæk til sommer'n. Eller så blir det IA.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem tok han med!!!!!!!!!!????

Kjell Sverre tok med seg Skybert. Kjell Sverre sa veldig mye klokt. Han er en bra mann. Skybert sa ingenting.

Tensing-Tonje holdt på å ende opp i Ingo-kategori; fagre løfter uten innhold. Men Kjell Sverre gjorde en så himla bra jobb at jeg ikke savnet noen spillere. Kjell Sverre er gjest nok alene, og jeg håper det blir flere møter med ham i sesongen (helst foran hver kamp...).

Jeg forlot møtet med en utrolig god følelses; jeg følte jeg forsto fotball, både taktikk og spillerinnkjøp, bedre enn noensinne.

Tusen Takk, Kjell Sverre!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tensing-Tonje holdt på å ende opp i Ingo-kategori; fagre løfter uten innhold. Men Kjell Sverre gjorde en så himla bra jobb at jeg ikke savnet noen spillere. Kjell Sverre er gjest nok alene, og jeg håper det blir flere møter med ham i sesongen (helst foran hver kamp...).

Jeg forlot møtet med en utrolig god følelses; jeg følte jeg forsto fotball, både taktikk og spillerinnkjøp, bedre enn noensinne.

Støtter den. Han ga oss utrolig mye kunnskap på kort tid, og var en person som umiddelbart skapte tillit. Har tro på at han kan drive fram mange store spillere hos oss, noe som både styrker økonomien direkte og skaper økt lokal forankring. Forhåpentligvis vil de lokale spillerene også ha større klubb-lojalitet enn innkjøpte (i snitt selvfølgelig, det vil alltid være unntak begge veier)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter den. Han ga oss utrolig mye kunnskap på kort tid, og var en person som umiddelbart skapte tillit. Har tro på at han kan drive fram mange store spillere hos oss, noe som både styrker økonomien direkte og skaper økt lokal forankring. Forhåpentligvis vil de lokale spillerene også ha større klubb-lojalitet enn innkjøpte (i snitt selvfølgelig, det vil alltid være unntak begge veier)

Ingen med?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kjell Sverre tar med seg en spiller
  • Opprett ny...