Tonje 0 Del Skrevet 7. April 2006 Del Skrevet 7. April 2006 I år er klistremerkene, bil streemerne tilbake! Løp innom Stabæk kontoret og skaff det et klistremerke til bilruta der det står hvem vi møter og når, klistr opp og kjør rundt, parker på offentlige parekeringsplasser, vis bydga hvor de skal være 9.april klokken 1745. Så! Er du i tillegg litt gææern? Kunne du og en venn tenke dere å hjelpe Stabæk med å få folk til kampen? Krav til deg: Du har bil, en venn, et skjerf/drakt/flagg og en Stabæk CD. Oppgave: Kjøre rundt i bygda, med vinduene nede, fullt volum og Stabæk sanger, skjerf og flagg ut av vinduet (derfor trenger du vennen så han eller hun kan holde flagget mens du kjører) Kontakt Holter på holter@allegutta.no eller på 90 14 11 94 NÅ For mer info! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. April 2006 Del Skrevet 7. April 2006 I år er klistremerkene, bil streemerne tilbake! Løp innom Stabæk kontoret og skaff det et klistremerke til bilruta der det står hvem vi møter og når, klistr opp og kjør rundt, parker på offentlige parekeringsplasser, vis bydga hvor de skal være 9.april klokken 1745. Så! Er du i tillegg litt gææern? Kunne du og en venn tenke dere å hjelpe Stabæk med å få folk til kampen? Krav til deg: Du har bil, en venn, et skjerf/drakt/flagg og en Stabæk CD. Oppgave: Kjøre rundt i bygda, med vinduene nede, fullt volum og Stabæk sanger, skjerf og flagg ut av vinduet (derfor trenger du vennen så han eller hun kan holde flagget mens du kjører) Kontakt Holter på holter@allegutta.no eller på 90 14 11 94 <b>NÅ</b> For mer info! Anlegget i bilen min er vært ca 3 ganger så mye som bilen så tror ikke det blir noe problem å høre meg hvis jeg skal kjøre rundt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 7. April 2006 Del Skrevet 7. April 2006 Go for it! Dette er akkurat en slik jobb som passer for deg. Det er tenkt at dere kjører i 12-13 tiden så da blir det god tid til en kald øl før kampen. Få med deg noen venner og ring Holter ASAP. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. April 2006 Del Skrevet 7. April 2006 Go for it! Dette er akkurat en slik jobb som passer for deg. Det er tenkt at dere kjører i 12-13 tiden så da blir det god tid til en kald øl før kampen. Få med deg noen venner og ring Holter ASAP. Må man ringe samtidig? Blir det ikke opptatt da? Har sendt han mail.. Uansett er den fine bilen min i en garasje å blir byttet div deler på så vet ikke om den er klar til søndag allerede... Det at du skriver at dette er en jobb som passer meg, er det fordi jeg bor i østfold? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 7. April 2006 Del Skrevet 7. April 2006 Nei ikke egentlig, men fordi du er akkurat passe gal Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 7. April 2006 Del Skrevet 7. April 2006 Kult forslag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 7. April 2006 Del Skrevet 7. April 2006 Kan noen ta med klistremerker til Blaa i kveld? Butikken (og sikkert hele kontoret) har så håpløst korte åpningstider på fredager. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå