Gimse 0 Del Skrevet 7. April 2006 Del Skrevet 7. April 2006 Hei. Jeg har et radioprogram på en lokalradio her nede på det blide sørland. I morgendagens sending skal vi ha tippeligastartsending, og da skal alle sangene til klubbene i vår øverste divisjon spilles. Det jeg lurer på er hva er det som er Stabæksangen. Når jeg søker på Stabæk får jeg opp flere sanger, men jeg vet ikke hvilken av de som er mest i skuddet hos dere. Så hvilken sang burde jeg bruke? Lykke til med sesongen! Gimse HEIA START! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 7. April 2006 Del Skrevet 7. April 2006 Hei. Jeg har et radioprogram på en lokalradio her nede på det blide sørland. I morgendagens sending skal vi ha tippeligastartsending, og da skal alle sangene til klubbene i vår øverste divisjon spilles. Det jeg lurer på er hva er det som er Stabæksangen. Når jeg søker på Stabæk får jeg opp flere sanger, men jeg vet ikke hvilken av de som er mest i skuddet hos dere. Så hvilken sang burde jeg bruke? Lykke til med sesongen! Gimse HEIA START! Se her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gimse 0 Del Skrevet 7. April 2006 Del Skrevet 7. April 2006 Vel, jeg har sending i morra. Så da blir det vel litt vanskelig å få med seg den. Selv om den høres veldig kul ut. Hvilken er den mest populære nå, eller den "offisielle"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 7. April 2006 Del Skrevet 7. April 2006 Jeg føler "Stabæk, mitt Stabæk (mitt hjerte banker stadig vekk)" er noe av det nærmeste man kommer en offisiel låt....Hvor du finner den er deriomt verre.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gimse 0 Del Skrevet 7. April 2006 Del Skrevet 7. April 2006 Jeg føler "Stabæk, mitt Stabæk (mitt hjerte banker stadig vekk)" er noe av det nærmeste man kommer en offisiel låt....Hvor du finner den er deriomt verre.... Takker. Den er allerede funnet. Gimse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 7. April 2006 Del Skrevet 7. April 2006 betyr det at radiokanalen laster ned musikken fra nettet, for så å sende den på radio? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 8. April 2006 Del Skrevet 8. April 2006 på Nadderud på Søndag er jo en mye bedre sang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 8. April 2006 Del Skrevet 8. April 2006 på Nadderud på Søndag er jo en mye bedre sang! Enig, den er uten tvil den beste til nå! I tillegg tror jeg den har større publikumsappell uten for Stabæks egne rekker da den er proppfull med humor og gode parodier! En sang som hadde fortjent spilletid på riksdekkende media! Jeg bruker "Heia-Lyn-verset" som ringelyd for tiden, og noen Lyn-sympatisører syntes den var veldig bra helt til "..., men på Nadderud på søndag-delen" kom! Kommer det oppdatering av Nadderud på søndag? Nye vers og musikkvideo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 8. April 2006 Del Skrevet 8. April 2006 når vi snakker om musikkvideoer.. hvorfor kan ikke stabæk komme med en musikkvideo fra opprykket? det hadde hvertfall vært dritkult Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 8. April 2006 Del Skrevet 8. April 2006 Hva skjedde med musikkvideoen til "Alltid står vi sammen"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 8. April 2006 Del Skrevet 8. April 2006 på Nadderud på Søndag er jo en mye bedre sang! Enig, den er uten tvil den beste til nå! I tillegg tror jeg den har større publikumsappell uten for Stabæks egne rekker da den er proppfull med humor og gode parodier! En sang som hadde fortjent spilletid på riksdekkende media! Jeg bruker "Heia-Lyn-verset" som ringelyd for tiden, og noen Lyn-sympatisører syntes den var veldig bra helt til "..., men på Nadderud på søndag-delen" kom! Kommer det oppdatering av Nadderud på søndag? Nye vers og musikkvideo? StabækLars spilte inn et nytt vers før han forlot planeten. Orginalen mangler nemlig et vers om vålerenga... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 "Nadderud på søndag" har nå blitt 4-åringens favorittlåt, og har "høy rotasjon" på iTunes her i stua! Med gårsdagens kamp mot Football Club Lyn Oslo friskt i minne må jeg flire hver gang jeg kommer til Lyn-verset! "Da blir vi knust, da blir vi knust, da blir vi skikkelig, skikkelig, skikkelig knust!" Og Rosenborg-verset setter jo standarden for kommende torsdag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 "Nadderud på søndag" har nå blitt 4-åringens favorittlåt, og har "høy rotasjon" på iTunes her i stua! Med gårsdagens kamp mot Football Club Lyn Oslo friskt i minne må jeg flire hver gang jeg kommer til Lyn-verset!"Da blir vi knust, da blir vi knust, da blir vi skikkelig, skikkelig, skikkelig knust!" Og Rosenborg-verset setter jo standarden for kommende torsdag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå