Hanse 3 796 Del Skrevet 11. Juni 2003 Del Skrevet 11. Juni 2003 Minner om den årlige pubcrawlen som finner sted sted førstkommende fredag. Nytt av året er at vi har droppet peppes og legger heller turen innom ølteltet på pølsefestivalen på bekkestua. Sjekk forøvrig ut www.stabaek-inferno.no for mer info. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 11. Juni 2003 Del Skrevet 11. Juni 2003 Minner om den årlige pubcrawlen som finner sted sted førstkommende fredag. Nytt av året er at vi har droppet peppes og legger heller turen innom ølteltet på pølsefestivalen på bekkestua. Sjekk forøvrig ut www.stabaek-inferno.no for mer info. Du glemte å si at ralling er forbudt under denne crawlen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 11. Juni 2003 Del Skrevet 11. Juni 2003 Minner om den årlige pubcrawlen som finner sted sted førstkommende fredag. Nytt av året er at vi har droppet peppes og legger heller turen innom ølteltet på pølsefestivalen på bekkestua. Sjekk forøvrig ut www.stabaek-inferno.no for mer info. Du glemte å si at ralling er forbudt under denne crawlen. Nei, jenter og rusbrus er forbudt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 11. Juni 2003 Del Skrevet 11. Juni 2003 Nei, jenter og rusbrus er forbudt. Støttes, syns egentlig at kun øl bør bli kryss i loggboka som Paven kommer til å miste. Det er da altfor enkelt å få i seg 3 shots på 15 min, enn 3 halv-litere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 11. Juni 2003 Del Skrevet 11. Juni 2003 Jeg mistet ikke loggen i fjor, den ble med hjem, selvom den var i flere biter, det som ble mistet var notatboken hvor hendelsesforløpet var nøye og møysommelig notert. En skandale i seg selv. Det blir litt mye å kunne ta vare på logg, notatblokk, penn og samtidig dokumentere hjemveien med kamera etter 13 halvlitere. Synes 3 av 4 ikke verst egentlig. Noen andre kan få ta ansvaret for noe i år hvis de vil. Oppfordrer flest mulig over 20 år til å bli med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Atle 1 Del Skrevet 11. Juni 2003 Del Skrevet 11. Juni 2003 Er det noen øvre aldersgrense eller er det fritt frem for gamle griser som meg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 11. Juni 2003 Del Skrevet 11. Juni 2003 Helst ikke folk over 120 år. Du er grei atle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Atle 1 Del Skrevet 11. Juni 2003 Del Skrevet 11. Juni 2003 Det betyr at Kajan også kan bli med, eller... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 11. Juni 2003 Del Skrevet 11. Juni 2003 Kajan var med i fjor også. http://www.vestkant.no/~hansa/inferno/pubc...wl/IMAG0147.JPG Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Atle 1 Del Skrevet 11. Juni 2003 Del Skrevet 11. Juni 2003 Imponerende. Han dobblet vel også på et par av stedene tipper jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 11. Juni 2003 Del Skrevet 11. Juni 2003 Det er hemmelig. Det som ikke er hemmelig er at alle som melder seg på innen torsdag får navnet sitt i fin dataskrift og i alfabetisk rekkefølge på crawlskjema03.xls, etternølere får stygg håndskrift påført nederst til spott og spe. Hittil er det 13 påmeldte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 11. Juni 2003 Del Skrevet 11. Juni 2003 Obs. kun 13 plasser igjen på Pubcrawlen, du kan følge oss på runden uten å være forhåndspåmeldt, men vi kan ikke ta ansvaret for at du blir registrert som en skikkelig mann, vi kan heller ikke utdele diplom til folk som ikke er ført opp på skjemaet. Følgende er påmeldt og gleder seg stort: Atlis Freddis Guis Hansis Haugnis Henris Klikkis Matsis pålis skansis Skjalgis Slovis Slumis sondris svettis Tonnis Torgris Torjis Voxis Følg siste nytt på www.stabaek-inferno.no Kanskje får vi med oss denne i år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 11. Juni 2003 Del Skrevet 11. Juni 2003 Jeg blir nok med på pubrawlen, men jeg skal videre litt ut på kvelden, så jeg er ikke med på hele runden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 12. Juni 2003 Del Skrevet 12. Juni 2003 erfaringsmessig blir det nok vanskelig å bryte ettersom dette er årets høydepunkt på rallefronten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 12. Juni 2003 Del Skrevet 12. Juni 2003 Da fører jeg ei Dannis opp på skjemaet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 12. Juni 2003 Del Skrevet 12. Juni 2003 Kanskje får vi med oss denne i år Hmm, dersom målet er å få med hu der, så stiger interessen for å bli med ja 8) Flere av dere andre fikk man jo sett (og hørt nok) forrige helg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 12. Juni 2003 Del Skrevet 12. Juni 2003 Hmm, dersom målet er å få med hu der, så stiger interessen for å bli med ja 8) Flere av dere andre fikk man jo sett (og hørt nok) forrige helg! Nå er det vel den fine gule figuren det er snakk om, den som ble forsøkt tatt ifjor. Bilde er fra da bartenderinnen prøvde å skru den fast igjen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 12. Juni 2003 Del Skrevet 12. Juni 2003 dama har jo dobbelthake, hun vil vi da ikke ha... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
il Pirata 16 Del Skrevet 12. Juni 2003 Del Skrevet 12. Juni 2003 Er med på pub crawlen jeg også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Atle 1 Del Skrevet 13. Juni 2003 Del Skrevet 13. Juni 2003 Hvis il Pirata er med, gidder ikke jeg komme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 13. Juni 2003 Del Skrevet 13. Juni 2003 Hvis il Pirata er med, gidder ikke jeg komme. Enig, syns det er teit at folk under 13 år skal få være med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
il Pirata 16 Del Skrevet 13. Juni 2003 Del Skrevet 13. Juni 2003 Kom å hat! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 13. Juni 2003 Del Skrevet 13. Juni 2003 Du er for liten, komtilbake om 7 år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Del Skrevet 13. Juni 2003 Del Skrevet 13. Juni 2003 og/å feil der il, er du ikke ferdig med videregående snart da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 13. Juni 2003 Del Skrevet 13. Juni 2003 Og du bør vel snart lære deg å skrive sammenhengende ord selvom det er tall som er din greie? -Mr. Usympatisk PS. Dette innlegget har ingenting med ditt innlegg her å gjøre, jeg tenker kun på tidligere prestasjoner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 14. Juni 2003 Del Skrevet 14. Juni 2003 Det er nå forsent å melde seg på, pubcrwlen har vært. Tror de fleste døde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 14. Juni 2003 Del Skrevet 14. Juni 2003 Et usammenhengende og latterlig resymé av en pubbete crawl. - basert på notater fra turen Pizzaen: 17.00 : De fremmøtte, 16 i tallet løper inn og kjøper øl, det ligger forventninger i luften 17.01 : Det begynner å regne 17.11 : Slum og Danne kommer, 11 minutter forsent 17.25 : Hanse sliter med sin dobling, fullemann? (dette blir en lang crawl) - Il ankommer kledd i turbonegerjuletrekostyme. Æsj teens. - Rekan: ”dere må vente til jeg har drukket opp” Dinern: - Rekan rabler noe om at ølen er sterkere her enn på dinern. Jaja sier vi og smiler 17.38 : Solen har dukket opp 17.50 : Vi går. - Sondre er fullemann, mente at 1 min var 3-4 minutter Bekkestuene: - Richard Jansen fra NSA dukker opp, alt er greit. Rekan maser fortsatt - Rekan har sterke meninger om EU, Paven er enig - Torjis er fullemann, prøver å doble - HJELP, ring 112! Hanse - Torjus dobler for andre gang og sier at den tredje kommer så fort som mulig! - Pølsefestival byr på gratis pølser, alle smiler - Anders Matias gulper opp 2 dl ølskum på veien mellom bekkestuene og ølteltet Ølteltet: - Chinaen har ølteltet - Tre små kinesere avsynges, alle vers - Apelyder fra et annet bord, hjelp - Trancebordet veltet nesten - Tønne fulleste mann i klassen, veltet en øl. - Klikk=Mr.usympatisk - Anders=jr.usympatisk - Guttene snakker med forfang, umulige å like litt - Haugnes (Anders) angrer og tok selvkritikk, sier han aldri skal skjelle ut bandylederen ”Einar Forfang er et svin - Slum skjønte greia å droppa gratis pølser, og heller kjøpte pølse (Leiv Vidar9 på Narvesen - Største prestasjon så langt: Pavon som ikke har mista notatblokken enda. - Torgrim tar en hvilebrus (rød) - Noe blir kastet, bråk? Vi får se. Tilsnakk av noen andre, uoversiktlig situasjon, drittslenging. Greit. - Tonne er fortsatt fullest. 19.26 : Guttene avslørt, og nå aggresive - Haugis sliter, iallefall littegrann - Hanse: Pæra 6 steder igjen - Snorre er full - Teens spiser mcDonaldsmat, brus og potet mye prat - En neger sover på låret - Kåte sløvis prøver seg på en krøpling, æsj - 16 mann æsj Stabekkkroen: - Hansis sølte på skjemaet, løper og forsøker å lufttørke det. Får en slags bølgejubel da han løper rundt og rundt langbordet - Tonnis – fullis, alle er eninge om at hanse er den kuleste på crawlen? - Tånne knuser en kopp, alle blir sure - Slum bytter ut armen med brennenesle - Alle tar et skudd heroin - Tonna spyr som snekkern, klokken er 20.17 - Anders Haugnes hevder han tok en trippel på kroen, men den er ei registrert og han får den ikke godkjent, han er meget frustrert og truer med å trekke seg fra hele greia, vi biter ikke på de tomme truslene, han blir med videre. Smart. Billies: - Torgrim forteller om en tjukk dame, og en nissan micra og en mongo mann(per) tvilsomt sånn rent seksuelt, men greit (og simsis) - Zpot verre enn billies, det har blitt et slags semi-disco, etter litt fyrer de allikevel opp noe gammal a-ha. Smiler folk? Ja, de fleste. Noen lukter kanskje litt vondt - Hva med pålis? Kjipasen sitter i et hjørne alene og noterer, eneste eldre person+ mulig det. - Bowie på Zpotn, alle smiler og synger - Sondre sover – hele tiden - A.M. spytter på gulvet - Fredrik ankommer, nipper rolig til ølen sin 21.06 : Snorre geleides ut, haugnes er uansvarlig, verten bli sur, - Bowie sier: “His name was always buddy.” - Il pirata: Etter å ha drukket 1/3 del av ølen sin”mistet” han resten og kjøpte seg en ny, og ville ha dobling… Derfor bør ikke folk under 13 år være med på crawlen - Slum er fortsatt etter skjemaet fra i fjor, men klarte en trippel på zpot. Heia Stababak hilsen slum. 21:19: IRON MAIDEN Pizzanini: - Ninas kjipas, ikkeno øl, STIKK OG BRENN I HELVETE Chainan: - fulle gutter synger FC kjøbenhavn, jøss - ikke værst - fyllerør og ralling på chainan, hilsen slum - torgris=kåting - mOng slapp inn! - Hanse: Guy skal bli hetset hver gang resten av livet som vi møter ham - Sondre borte - Tussetass Homorass Femi blass Kontrabass Tobakk jass Nazirass Gi gass Tissetass - Stygge venninder av mats kom på kinan, når de hørte rallinga dro de videre ”hilsen slum” - Mats banker på vindu - Sondre fikk ikke øl på kinan - Mann synger med - Kafferunde - Alle er glade, noen sinte, andre er sure på oss, det er helt greit egentlig. Hun har jo briller, ser ganske mongo ut egentlig. Æsj, ingen blir kåte, alt er feil, eller alle er kanskje kåte allikevel. Et stk. Dance er iallefall kåt ettersom jøder ikke er en av oss så er veldig greit hei H. (vanskelig å tyde skriften her) - Mats og haugnes drar en forsonende klem - Torgris dro fram tissen, alle ble ja.. æsj nå har jeg sett den. 22.45 : Noen tisset i vasken på Chiananen, 22.46 : Henrik prøver å sende meldinger til noen teens, den funker ikke 22.47 : Det lukter røyk her inne. Apelyder 22.48 : nøye lyder - Snorre fikk ikke med seg chananan. Ok! Alle er fulle, henrik har sperm Stretto: - Scansis er bekymret. Homo? Kunststykke? Jøss. Engelsk? Tsjaa? Kebab? Hm lait knull på roskilde ekkelt/ok? 23.15 : Henrik har måttet bryte crawlen, men varsler skriftlig protest. - jøss, hmmmmmmm, torgris er fornøyd, helvelnnn, jreit nok - alle er kåte, ingen får pule og det er moralen, jaja ingen er sure. - Anders H. Får tilsnakk: ”ikke spy på barrunden i år” fett. Stretto til vi dør. Clown: - fred: jente virker snuser, ikke bh - Slum: 4 doble og en trippel. Vi er på blååååå, alle andre er usympatiske, slum savner dama si. I motsetning til mange av crawlfolka skal slum til bergen som et juletre. Alle som ikke drar til bergen er homo - Jaja..... ser jo ut som om dere har det gøy!! Hehe !!(som en smilemunn under) kose dere masse!! Klem Christine!! - Fredrik: ,er enn gulping foran mc.donalds - Klikk: julepung søkes - Fakta: Ikke luntelort runde - Daniel Dragsholt, søster til en som skal konfirmeres i haslum kirke, rules pr.00.42. er det kun slum som har fått stjernediplom - Skansen: utestengt i 826 år. Men han kom inn og oppførte seg sympatisk, heter du skansen er du hata i hele stabekkmiljøet men skansen kom inn. Konge!! Quiz-erik allez allez kleeg. Shalalalalaalala Slum - Det er vanskelig å skrive melding når du er full - Mats spydde på mcdonalds - Jeg skrev et refreng fra skansen slum - Jeg er skikkelig glad fordi jeg slapp inn på fetter clown, da klarte jeg pub-crawlen!! Jippi! Alla de som går på lnkel blåå er tattare!! /skansen - Hansa: Hei jeg har mistet mobilen, nei forresten jeg snakker i den nå. - Hvor er sløveanders? - Hvor er anders haugnes på onkel blå? - Hvor er pål? Ok der er han. - Stine er: teit, dum og kåt, Fredrik, Seg shim Kurmule hun! Rtl - Katte på clown singulærkreps med around around, alle er kåte - Vi er med? JAAAAA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg