Mortimer 4 395 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Loudness lovet for en stund siden (antagelig rusa på alkohol) at det om kort tid skulle komme info om denne turen. Håper det kommer noe info snart, hvis ikke bestiller jeg buss eller flybillet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 I Tromsø snakket han om å legge ut info om turen snart. Du får ikke lov til å reise på egen hånd. Du skal ta bussen med meg!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 I Tromsø snakket han om å legge ut info om turen snart. Du får ikke lov til å reise på egen hånd. Du skal ta bussen med meg!!!! Merkelig nok snakket han om det samme før sandefjord kampen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 527 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 går det supporter buss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geisha 5 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Må vurdere om jeg i det hele tatt skal være med til bergen. blir jeg med må det bli med buss. har eksamen et pardager etter kampen pluss litt vurdering angående den økonomiske situasjonen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 går det supporter buss? Loudness snakket om at han skulle legge ut info om tur for å se om det var mange nok til at det ble buss.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geisha 5 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 I Tromsø snakket han om å legge ut info om turen snart. Du får ikke lov til å reise på egen hånd. Du skal ta bussen med meg!!!! går det supporter buss? Loudness snakket om at han skulle legge ut info om tur for å se om det var mange nok til at det ble buss.... Skal ikke si det litt flere ganger da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 I Tromsø snakket han om å legge ut info om turen snart. Du får ikke lov til å reise på egen hånd. Du skal ta bussen med meg!!!! går det supporter buss? Loudness snakket om at han skulle legge ut info om tur for å se om det var mange nok til at det ble buss.... Skal ikke si det litt flere ganger da? Kan gjøre det på PM til deg hvis du trenger at jeg sier det et par ganger til.... Prøvde bare å svare Andreas på spørsmålet hans.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geisha 5 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 I Tromsø snakket han om å legge ut info om turen snart. Du får ikke lov til å reise på egen hånd. Du skal ta bussen med meg!!!! går det supporter buss? Loudness snakket om at han skulle legge ut info om tur for å se om det var mange nok til at det ble buss.... Skal ikke si det litt flere ganger da? Kan gjøre det på PM til deg hvis du trenger at jeg sier det et par ganger til.... Prøvde bare å svare Andreas på spørsmålet hans.... Du trenger ikke si det på PM til meg igjen, men du hadde litt tidliger skrevet så å si det samme. Pluss at det er litt morsomt med en sånn kommentar særlig til deg. hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 kom til oss i Bergen. vi skal lage et helvetes liv! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå