Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Loudness lovet for en stund siden (antagelig rusa på alkohol) at det om kort tid skulle komme info om denne turen. Håper det kommer noe info snart, hvis ikke bestiller jeg buss eller flybillet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Tromsø snakket han om å legge ut info om turen snart. Du får ikke lov til å reise på egen hånd. Du skal ta bussen med meg!!!!

Merkelig nok snakket han om det samme før sandefjord kampen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vurdere om jeg i det hele tatt skal være med til bergen. blir jeg med må det bli med buss. har eksamen et pardager etter kampen pluss litt vurdering angående den økonomiske situasjonen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Tromsø snakket han om å legge ut info om turen snart. Du får ikke lov til å reise på egen hånd. Du skal ta bussen med meg!!!!

går det supporter buss?

Loudness snakket om at han skulle legge ut info om tur for å se om det var mange nok til at det ble buss....

Skal ikke si det litt flere ganger da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går det supporter buss?

Loudness snakket om at han skulle legge ut info om tur for å se om det var mange nok til at det ble buss....

Kan gjøre det på PM til deg hvis du trenger at jeg sier det et par ganger til.... :P

Prøvde bare å svare Andreas på spørsmålet hans....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går det supporter buss?

Kan gjøre det på PM til deg hvis du trenger at jeg sier det et par ganger til.... :P

Prøvde bare å svare Andreas på spørsmålet hans....

Du trenger ikke si det på PM til meg igjen, men du hadde litt tidliger skrevet så å si det samme. Pluss at det er litt morsomt med en sånn kommentar særlig til deg. hehe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Tur til Bergen
  • Opprett ny...