joogs 1 717 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Blir det mange på kamp?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 jeg er nesten 100% sikker på at jeg kommer hvertfall, pluss en venn av meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Vi kommer. Dette er jo sykleavstand for oss hehe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Hvor skal folk bo? Hvor møtes vi før matchen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Vi kommer. Dette er jo sykleavstand for oss hehe! Med oss mener jeg the bluesbrothers Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Egentlig så er vel dette en kamp som alle som drar på Nadderud burde komme på, men kjenner vi Stabækfolket så blir vi 1000 kanskje... Jeg kommer hvertfall! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Jeg har egentlig tenkt å komme. Men det er jo litt skummelt å dra helt til Oslo, da. Stilig tråd - liker særlig undertittelen "Folkenmengde, fra vår del???" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Hvordan kommer man seg dit? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Er du medlem går det gratis buss fra Bekkestua. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Herlig tråd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Kart for dem vil kjøre med bil: Kart Dersom man skal drikke anbefales supporterbussene. Man kan også bruke T-bane, men da må man bytte i Oslo - og det kan fort bære galt avsted. Dessuten risikerer man å ende opp i en vogn full av kondisjonerte pøbler. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 T-bane? Pøh! Ta taxi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Kart for dem vil kjøre med bil:Kart Dersom man skal drikke anbefales supporterbussene. Man kan også bruke T-bane, men da må man bytte i Oslo - og det kan fort bære galt avsted. Dessuten risikerer man å ende opp i en vogn full av kondisjonerte pøbler. Nei dette kartet skjønner jeg ikke. Du har tegnet inn hjemmebanene til Start og et annet lag jeg ikke kjenner. Hvor er Lyn sin bane? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Kart for dem vil kjøre med bil: Kart Dersom man skal drikke anbefales supporterbussene. Man kan også bruke T-bane, men da må man bytte i Oslo - og det kan fort bære galt avsted. Dessuten risikerer man å ende opp i en vogn full av kondisjonerte pøbler. Nei dette kartet skjønner jeg ikke. Du har tegnet inn hjemmebanene til Start og et annet lag jeg ikke kjenner. Hvor er Lyn sin bane? Nei, nei - "start" betyr hvor man skal begynne på sin vei til "stopp". Om det skulle være noen lag som heter start og stopp er det helt tilfeldig. Om du ser oppe i hjørnet til venstre er det forklart hvor start er - Onkel Blaa i Gml. Ringerikgsvei 32. Om du er usikker på hvor det er - kan du ringe det oppgitte telefonnummer. Når du har vært der en stund, bør du antakelig bare la bilen din stå og hive deg på supporterbussen som tar deg trygt til Lyns hjemmebane. Som heter Stopp. For der skal vi stoppe dem skikkelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Hjelp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Ta t-banen evt fra bekkestua til Majorstua, så gå over til andre perongen (Andre siden). der tar man banen til t-bane stasjonen som heter Ulleval Stadion. der går man av og "vips" så ser man nasjonal arenaen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
John 0 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 Noen som vet om den enkleste og billigste måten å komme seg til stadion fra Salvador? Ps. Har ikke bil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 Noen som har husrom til meg i Bærum fra fredag til søndag den helgen? Sånn at jeg rekker matchen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 jeg er nesten 100% sikker på at jeg kommer hvertfall, pluss en venn av meg Som jeg skulle sagt det selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 Noen som har husrom til meg i Bærum fra fredag til søndag den helgen? Sånn at jeg rekker matchen? hvis det er greit for de andre i huset her (jaja,vet det er i blokk da) så kan du sikkert sove på sofaen her..bare du ikke lager et helvette hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 Noen som har husrom til meg i Bærum fra fredag til søndag den helgen? Sånn at jeg rekker matchen? hvis det er greit for de andre i huset her (jaja,vet det er i blokk da) så kan du sikkert sove på sofaen her..bare du ikke lager et helvette hehe Bare samme hva du gjør; IKKE SOVN hvis Thor Harald er dritings og sikler etter øyebryna dine! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 Noen som har husrom til meg i Bærum fra fredag til søndag den helgen? Sånn at jeg rekker matchen? hvis det er greit for de andre i huset her (jaja,vet det er i blokk da) så kan du sikkert sove på sofaen her..bare du ikke lager et helvette hehe Bare samme hva du gjør; IKKE SOVN hvis Thor Harald er dritings og sikler etter øyebryna dine! hehe, det glemt jeg å advare deg mot,men du kjenner jo han du å Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 20. April 2006 Del Skrevet 20. April 2006 Noen som har husrom til meg i Bærum fra fredag til søndag den helgen? Sånn at jeg rekker matchen? hvis det er greit for de andre i huset her (jaja,vet det er i blokk da) så kan du sikkert sove på sofaen her..bare du ikke lager et helvette hehe Bare samme hva du gjør; IKKE SOVN hvis Thor Harald er dritings og sikler etter øyebryna dine! Var det du som mista øyenbrynene etter kickoff party? Jeg prata med han på telefonen mens han gjorde det... Takker loudness... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 20. April 2006 Del Skrevet 20. April 2006 Kart for dem vil kjøre med bil: Kart Dersom man skal drikke anbefales supporterbussene. Man kan også bruke T-bane, men da må man bytte i Oslo - og det kan fort bære galt avsted. Dessuten risikerer man å ende opp i en vogn full av kondisjonerte pøbler. Nei dette kartet skjønner jeg ikke. Du har tegnet inn hjemmebanene til Start og et annet lag jeg ikke kjenner. Hvor er Lyn sin bane? Utrolig bra!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 20. April 2006 Del Skrevet 20. April 2006 Var det du som mista øyenbrynene etter kickoff party? Jeg prata med han på telefonen mens han gjorde det... Nei, jeg satt å så på og lo meg ihjæl..! Martin87, også kjent som "øybrynet" var offeret.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. April 2006 Del Skrevet 20. April 2006 For folk som har vanskeligheter med å forstå et kart hvor det står Start over Onkel Blaa, som synes T-Bane i i Tigerstaden er skummelt eller som rett og slett synes supporterbuss på borteturer er topp er tiden kommet til å melde seg på. SE HER Det står at det er ingen sikkerhet for plass - så skynda på skynda på!!! Jeg har allerede meldt på mesteparten av familien! Det blir "Folkenmengde, fra min del!!!!" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 20. April 2006 Del Skrevet 20. April 2006 Terje Hauge dømmer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 20. April 2006 Del Skrevet 20. April 2006 Noen som har husrom til meg i Bærum fra fredag til søndag den helgen? Sånn at jeg rekker matchen? hvis det er greit for de andre i huset her (jaja,vet det er i blokk da) så kan du sikkert sove på sofaen her..bare du ikke lager et helvette hehe Bare samme hva du gjør; IKKE SOVN hvis Thor Harald er dritings og sikler etter øyebryna dine! tar hele hue ditt!! neste gang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 24. April 2006 Del Skrevet 24. April 2006 På tide å løfte blikket og se frem mot neste kamp. Endelig skal vi få prøvd oss mot et lag som tilhører øvre halvdel av tabellen. Her har vi ingen ting å tape. Vi må bare kjøre på. La Alan starte. La Jeppe og Jocke bli friske. La vårt navn holdes hellig. La ditt rike komme osv. osv. Dette kommer til å bli vårens store kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 24. April 2006 Del Skrevet 24. April 2006 På tide å løfte blikket og se frem mot neste kamp. Endelig skal vi få prøvd oss mot et lag som tilhører øvre halvdel av tabellen. Her har vi ingen ting å tape. Vi må bare kjøre på. La Alan starte. La Jeppe og Jocke bli friske. La vårt navn holdes hellig. La ditt rike komme osv. osv. Dette kommer til å bli vårens store kamp. Personlig vil jeg nå si at vårens store kamp kommer i midtuken rett etterpå mot Roseborg hjemme (4 Mai) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå