stabækLars 1 977 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Jeg synes også det andre gule til Onsdag var hardt. Det må ha vært for kjeftbruk, men en god dommer skal høre lite og se mye. Det må være lov å protestere på idømmelsen av et straffespark - selv om straffesparket Tom fikk er fullstendig udiskutabelt. EOD Men Tom ble jo angrepet i en åpenbart god scoringsposisjon. Da skal det jo til og med være rødt. Skal det ikke det a? Onsdag skulle ha endt opp med ett gult og ett rødt kort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 men så må vi ikke glemme det som stod noen sider foran i sporten i aftenposten da "historiske Stabæk!" med to siders oppslag om stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Nå begynner jeg å bli KRAFTIG lei av sutringen til Henning Berg. F*en ass! er det mulig? http://www.dagbladet.no/sport/2006/05/02/465060.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Nå begynner jeg å bli KRAFTIG lei av sutringen til Henning Berg. F*en ass! er det mulig?http://www.dagbladet.no/sport/2006/05/02/465060.html Først syntes jeg vel egentlig mest synd på ham, men begynner også jeg å bli ganske lei.. Han (HB) må ha det ganske vondt med sg selv.... Patetisk mann.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Først syntes jeg vel egentlig mest synd på ham, men begynner også jeg å bli ganske lei.. Han (HB) må ha det ganske vondt med sg selv.... Patetisk mann.. Jeg synes fortsatt synd på han, jeg.. Tenk å trene liin da, med spillere som Lüstu og Powell! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Stakkars Alex Ferguson wannabe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Lüstü og Powell hadde vel 9 av 10 TL-klubber hatt plass til i sin startellever, kanskje vi også. Berg har sikkert peiling på et og annet han også, men han har ikke lært seg når det er lurt å holde kjeft. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Lüstü og Powell hadde vel 9 av 10 TL-klubber hatt plass til i sin startellever, kanskje vi også. Berg har sikkert peiling på et og annet han også, men han har ikke lært seg når det er lurt å holde kjeft. Enig. Han har et stykke igjen før han er en "Jan Jønsson". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Lüstü og Powell hadde vel 9 av 10 TL-klubber hatt plass til i sin startellever, kanskje vi også. Berg har sikkert peiling på et og annet han også, men han har ikke lært seg når det er lurt å holde kjeft. Ja, er du gær'n! Jeg sikta mer til at de er ekle, usympatiske jævler, jeg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Alle som spiller på andre lag i TL er usympatiske jævler. Kanskje unntatt Martin Andresen. Men jeg er enig i at Powell og Lüstü er spesielt usympatiske. Når det er sagt synes jeg Espen Hoff er enda mer usympatisk. Men han spilte sympatisk dårlig mot oss. Men i Lyn er nok Morgan Andersen mest usympatisk. For en gjeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 3. Mai 2006 (endret) Del Skrevet 3. Mai 2006 (endret) TV2 meldte i går at Powell skal spille midtstopper sammen med midtbanespiller Gislason i neste kamp... he he. Nå har er vel dette ren gjetting fra TV2 sin side siden Berg har sagt han ikke vil røpe noe, men jeg må si at jeg hadde vært nærvøs hvis vi skulle spilte med Strand og Jansson i midtforsvaret en hel kamp... he he. Heia Liin Endret 3. Mai 2006 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 22. Mai 2006 Del Skrevet 22. Mai 2006 Kan noen snart stoppe kjeften på denne mannen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 22. Mai 2006 Del Skrevet 22. Mai 2006 Det irriterer meg litt at Sandefjord skal tjene på at lag driter seg ut mot oss. Først Lyn, så LSK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå