elaang 2 055 Del Skrevet 13. Juni 2003 Del Skrevet 13. Juni 2003 Kampen på søndag går direkte på Canal + Zap. Ikke så spennende kanskje? Men når man legger til at denne kanalen er visningskanalen til Telenor Avidi denne måneden er det kanskje mer interessant. Det betyr iallefall at alle som har kabel-tv gjennom Avidi (de fleste i Bærum??) kan se kampen i egen stue på søndag. Elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Torgrim Del Skrevet 13. Juni 2003 Del Skrevet 13. Juni 2003 Eller så kunne man for eksempel ha meldt seg på bussturen og sett kampen i Bergen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 15. Juni 2003 Del Skrevet 15. Juni 2003 Jeg har kabel TV gjennom AVIDI , men visningskanalen er der noe reklame for Canal + , hvor de sender det samme hele dagen , kampen går vell ikke der? Eller er det jeg som har "feil" visningskanal..... :roll: Kan noen hjelpe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 15. Juni 2003 Del Skrevet 15. Juni 2003 Samme lurer jeg på :? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 15. Juni 2003 Del Skrevet 15. Juni 2003 Dere trenger en dekoder... eller stikk på blaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 688 Del Skrevet 16. Juni 2003 Del Skrevet 16. Juni 2003 Kanskje litt sent nå. Men det går fint uten dekoder. Man han dudern som kommenterte kampen var rimelig godt forberedt. Han hadde pugget kampprogrammet og lært seg alle Brann-spillerne utenat. Vi var stort sett "de andre" eller "de blå". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 055 Del Skrevet 16. Juni 2003 Del Skrevet 16. Juni 2003 Jeg har kabel TV gjennom AVIDI , men visningskanalen er der noe reklame for Canal + , hvor de sender det samme hele dagen , kampen går vell ikke der? Jeg regner med at du fikk det med deg at det var nettopp der den ble vist, ja! Forresten syntes jeg avslutningen på kampen var helt OK... Elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 16. Juni 2003 Del Skrevet 16. Juni 2003 Jepp , fikk sett den , takk for tipset Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 16. Juni 2003 Del Skrevet 16. Juni 2003 Les om kampen på www.arg.no...om dere har lyst... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg