Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ok.. Jeg har latt være å kommentere denne lille klovnen helt bevisst, ettersom engasjementet er noe vi kan ha stor nytte av med årene.

MEN

Hvem faen er du som stadig vekk sverter $$ og Stabæk? Er du virkelig så dum i hodet at du ikke skjønner forskjellen på et innlegg på forumet og en avisartikkel? Du sier selv at du er journalist i lokalblekka på Snarøya, om makkverkene du leverer fra deg er representativt for fremtidens journalister blir jeg alvorlig bekymret.

Du gjorde genistreken å la dine pubertale frustrasjoner få utløp på forumet på fredag, der du mer enn antydet at du er smartere enn meg. La oss summere opp litt.

- Hvem skrev en blogg på stabak.no, så elendig at Stabæk Satyren omtaler det som et sosialt selvmord?

- Når vi først er inne på nevnte artikkel, hvem er egentlig mindre intelligent når han kaller sin egen supporterklubb for dum?

- Trodde du virkelig denne noen gang ville bli sunget på feltet vårt?

- Du har fått ferie fra forumet tidligere. Ikke fordi du har slengt med leppa, men fordi du gang på gang lar hele forumet ta del i din relativt uinteressante hverdag. La det være sagt først som sist, vi driter i om du selger VG eller Blabla på søndagen. Om det gjør at du ikke kan sitte på forumet eller komme på kampen er det like greit.

- Å danse rundt på løpebanen som en apekatt på speed er sikkert gøy når man er 12 år, men for resten av feltet er det omtrent like gøy å se på som det er å tråkke i hundedritt når man går barbeint på stranden.

- Å rapportere inn dette innlegget som upassende er bare nok et bevis på at din evne til å vurdere hva som passer seg på internett, og hva som ikke passer seg, er totalt fraværende.

Jeg kunne kommet med en endeløs rekke av argumenter her på hvorfor du burde vært fratatt muligheten til å publisere noe på internett for evig og alltid. Jeg har imidlertid annet å gjøre. Siden flesteparten, hvis ikke alle, av dine 806 poster utelukkende er pissprat og uvesentligheter lar jeg det være med å linke til profilen din. Der er det mye godt lesestoff om man er ute etter eksempler på hvordan både internett og det norske språk kan voldtas på en gang.

Med et ønske om en god helg og noen år på ryggen,

Henrik

Her får jeg sikkert noen prosent, shit la gå. Jeg er lei av at andre pisser på $$ og klubben på internett.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem faen er du som stadig vekk sverter $$ og Stabæk?

- Hvem skrev en blogg på stabak.no, så elendig at Stabæk Satyren omtaler det som et sosialt selvmord?

- Trodde du virkelig denne noen gang ville bli sunget på feltet vårt?

Mye kan sies om guttungen, men at han har svertet SS og Stabæk er en latterlig påstand.

Bloggen som ikke sier annet enn hva alle bortsett fra noen i SS mener, kan hvertfall ikke kalles sverting av noen. Du vet godt at det også i SS er delte meninger om banneret. Bloggen viser ikke annet enn nettopp det. Hva Satyren mener om saken er helt likegyldig, de har vel ikke noe fasitsvar på hva som er rett.

Hva er så farlig med at han har laget en liten sang og lagt ut på YouTube?? Det at du synes den er så irriterende sier vel kanskje mer om deg enn og Jan F. For meg er det helt ufattelig at noen kan bli sure for at en 12-åring har laget en 6 sek. lang sang som umulig kan oppfattes støtende for noen.

Hvis det er så plagsomt for deg at barn heier på Stabæk så finnes det vel en funksjon på dette forumet som gjør at man kan ignorere enkelte brukere. Bruk den!

Stå på, Jan Fredrik!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er så plagsomt for deg at barn heier på Stabæk så finnes det vel en funksjon på dette forumet som gjør at man kan ignorere enkelte brukere. Bruk den!

Det er jo så, og her på forumet kan ihvertfall jeg leve med det. Men å henge ut journalister i budstikka for slett arbeid når de faktisk lager en positiv vinklet sak om $$ blir noe helt annet. Når det går frem av "artikkelen" til JF at han var tilstede på bannermalingen fremstår det som om han uttaler seg på vegne av $$, og da blir det vanskligere å ignorere.

Enig i at det er positivt med barn som holder med Stabæk, men tenk om alle var like aktive som JF. Det hadde blitt et helvetes sirkus.

Jan Fredrik: Neste gang du skriver til Budstikka i raseri bør du tenke over om dette gavner klubben, $$ og deg selv. Og tell gjerne til 10 før du trykker "send"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg føler egentlig jeg har sagt mitt på pm til JF, men må bare svare Blaa. Det er lett å gå i fella og si "han er bare 13." Men det er ikke poenget lenger. Nå er det blitt så mye tull fra gutten, og selv etter advarsler, masse PM'er, masse kritikk osv velger han å fortsette som før.

JF, ta deg en lang pause før du publiserer noe mer om Stabæk/$$. Hvis det å skrive er din måte å få ut frustrasjon kan du gjerne gjøre det i Word, men når du skriver på stabak.no "Hvor dumme går det ann å bli?" om de som gidder å lage tifo og på budstikka "Tragisk journalistikk" om de som gidder å lage artikkel om de samme er det en kritikk som er langt fra konstruktiv og blir tatt dårlig i mot. Da kan du forvente kritikk tilbake!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Hvorfor ble vi filmet under hele kampen i går?

På TVBudstikka nå. Herlige jubelscener etter Alanscoringen med Potter og Mortimer på indre bane.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ble vi filmet under hele kampen i går?

På TVBudstikka nå. Herlige jubelscener etter Alanscoringen med Potter og Mortimer på indre bane.

Når kommer det i reprise?

Den går hele døgnet fram til ca kl. 17:00 i morgen.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider

QUOTE(Dennis Iliohans leggskinn @ 10. Oct 2008, 20:17)

Jeg nekter å tro at det er du som har kommentert artikkelen i Budstikka, Slum?? selv om jeg vet at du har flyttet over til Hovis..

Et stygt eksempel på ID-tyveri!

Det samme tenkte jeg. Slum?

Det er selvfølgelig sitering av Arnstein Frilings berømte og lovpriste blogg-innlegg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk Support i media
  • Opprett ny...